- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jiste, proc bysme nevyhazovali miliony pro par pumpicek, dyt je to ted v mode.
Přepočteno na jednotku plochy je cena násobně nižší než za jedno parkovací místo zaplacené z veřejných rozpočtů pro jednoho uživatele soukromého automobilu. Přitom z hlediska počtu lidí je využití zcela nesrovnatelné.
A budou platit mýtné?
Myslíte ty tisíce aut a kamionů, které denně projíždí městem a ničí životy místním lidem? Nebo myslíte ty obyvatele, kteří své soukromé automobily parkují na veřejném pozemku?
Obvykle tady radní kritizuji, ale tentokrát udělám výjimku. To město je totiž tak zdevastované a rozsekané automobilismem, že každá taková cesta, která podstatně ulehčí život chodcům a cyklistům, je vítaná. Je to správný trend, který je vidět po celé Evropě. Více cest pro chodce a cyklisty nakonec ulehčí život i těm, kteří stojí na počátku všech problémů - řidičům aut. Mnozí lidé totiž dnes sedají do aut a překáží v ulicích jen proto, že jít pěšky ulicemi plnými aut, smradu a kraválu je prostě o zdraví. Tento začarovaný kruh je třeba konečně přetnout. A že to něco stojí? Tak si uvědomte, kolik stojí pozemky a výstavba infrastruktury pro ty vaše popelnice, kterými jste zaneřádili celou planetu.
Hlavně pak nezapoměnťe napařit pokutu ve výši jednoroční tržby, že vám zmrzlinářka nedala účtenku. Protože kvůli takovým je obecní i státní kasa na huntě.
17 milionů na něco, co denně využijí stovky až tisíce lidí, je pro vás obrovský problém, ale když se ty samé peníze vyplýtvají na parkoviště pro 40 soukromých aut, tak mlaskáte blahem. Duševní pochody homo automobilismus opravdu nechápu.
Dobrá cyklodefraudace pro ty 3,14% obyvatel co považují kolo za nezbytnou součást dopravy + 3 dotované místní cykloneziskovce co obhajují svou existenci na příští rok..
Klidně ať si tu cyklostezku postaví, ale s jednou podmínkou: veškerý matariál na stavbu bude vožen na šlapohybu, všechny stroje budou šlapací. Tvrdili, že silniční dopravu nepotřebují. Tak ať dokážou, že nelžou.
V imaginárním světě bez dotací by to nikoho ani ve snu nenapadlo. Ovšem v reálném světě dotací to dnes není žádný problém, i to zábradlí by se dalo vyrobit ze zlata....
Je to přesně naopak. V tržním prostředí by se taková stezka postavila z mýtného placeného řidiči, kteří městem projíždí. Místo toho dnes fakticky bezplatně ničí místním lidem život.
Raději dostavte chybějící obchvaty a dálnice.
tam ti těch 17 milionů stěží vystačí na pár značek