Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zátěžový test ukázal, že na opravu třebíčského mostu je čas pět let

Třebíčský most v ulici Marie Majerové prošel zátěžovou zkouškou. V noci na čtvrtek na něj vjela čtyři plně naložená nákladní auta, která dohromady vážila 80 tun. Výsledky mají radnici ukázat, jak moc si bude město muset pospíšit s rekonstrukcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R32o60m87a42n 44S57o44u46č92e56k 1952605920439

ten most měli opravovat letos!!!

0/0
27.10.2016 12:49
Foto

J26a31n 66K42r74o58p86á87č 4833659223313

... 33 let ...hmmm .. zdalipak Karlův most museli opravovat 38 let po jeho otevření... a prej technicky vyspělá společnost.. ;-D

0/0
27.10.2016 11:43

D31a64n33i78e83l 90K15o54r48o66u33s 9661714889650

tam jezdil jen králův dostavníkl ;-D

0/0
27.10.2016 11:45

J70a73n 97K77r73k 1201577123292

A kolik mostu postavili tenkrat a kolik dneska a kolik tun pres nej prevezli?

Pokud se smirite s zivotnimi podminkami stredoveku, tak i ty mosty muzou stat vyrazne dele

+2/0
27.10.2016 11:46

J60a39n 70V33á16c39l31a10v69e97k 6571585183897

Pokud do konstrukce zatéká, degraduje a je jedno, jestli po ní jezdí králův dostavník, nebo autobusy Icomu. Určitě to nebyl projekt bezúdržbového mostu a tu na něm 38 let nikdo nedělal.

+3/0
27.10.2016 11:55

R83o39m82a21n 61S96o87u57č83e52k 1412495270429

tady do toho nedali vejce

+1/0
27.10.2016 12:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.