Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za protižidovský text u hrobu Hrůzové dostal radikál Bartoš podmínku

Předseda Národní demokracie Adam B. Bartoš dostal u jihlavského okresního soudu roční podmíněný trest s odkladem na dva roky. A to za protižidovské texty spojené s jeho loňskou návštěvou Polné u hrobu Anežky Hrůzové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J89i60ř94í 19T80ř70e92s49o68h18l22a69v82ý 7320190730

Popravde Hilsneriada skutecne semkla narod a to do dvou taboru a skutecne to iniciovalo reseni zidovske otazky. Chapu, ze je Bartos osina, na kterou se stale hledaji nejake paky, ale zrovna tenhle pripad a jeste zduvodneni soudkyne mi prijde mimo misu..

+1/0
20.10.2016 16:54

T47o62m51á96š 75K43o90u68d78e28l73k84a 7294603661103

můžu se optat,vy věříte krvavým macesům? semknout národ kolem vykostruovaného procesu,to je fakt na chlubení.

+5/−1
20.10.2016 16:56
Foto

J10i49ř98í 12T22ř68e44s90o97h37l79a80v20ý 7740640150

Slo mu o pozornost a te se mu dostalo, pro Bartose je tohle vyhra, ja bych mu ji nedopral.

0/0
20.10.2016 17:01

T76o33m48á36š 87K82o98u90d25e89l17k84a 7724883121183

to jsem tvrdil už níže. on se poněkolikáté snaží být politickým vězněm. třeba se mu to po téhle sérii podaří, i když mu to nepřeju. zabedněnost by neměla být trestná

+1/0
20.10.2016 17:03

J14a69k43u32b 16S60ú78k28e59n98í48k 1638190589

Jeho preference právě stouply z 0,16% na 0,17% a předběhl tak CibulkuR^

+2/0
20.10.2016 17:08

T17o95m22á39š 22K33o10u57d83e22l15k82a 7704123951283

zajímalo by mě, kolik je volilo lidí, kteří neznají někoho z ND osobně, nebo nejsou příbuzní.

0/−1
20.10.2016 17:11

J74a21k76u51b 58S53ú97k14e87n37í48k 1298880429

Jejich voliči jsou asi všichni příbuzní. Nejspíš i jejich rodiče.

+2/−1
20.10.2016 17:19
Foto

J97i80ř61í 14T24ř18e90s33o12h72l14a20v24ý 7720840660

Perzekuovali jsme a omezovali Zidy na nasem uzemi po mnoha staleti, pred 2. svetovou byla prakticky cela Evropa protizidovska, Cesi nebyli vyjimkou, verim dokonce tomu, ze i kdyby se holocaust proflaknul mnohem driv nez na nej zacali upozornovat Americani, ze by to cele Evrope ve sve podstate bylo uplne sumak.

0/0
20.10.2016 17:04

T92o34m33á32š 93K51o91u13d64e97l12k56a 7404343291413

myslím,že šumák ne, že tohle bylo přece jen moc zvlášť když to lidé na valstní oči. jinak je pravda, že to dost lidem šumák bylo . vědělo to například mnohem víc lidí v německu, nez se přiznává. já to beru jakože holokaust bylo takové probuzení a upozorňení to přináší skupinová nenávist.

+2/0
20.10.2016 17:10
Foto

J90i61ř58í 32T34ř68e85s53o69h33l75a57v69ý 7750190870

Ovsem nejsmutnejsi na cele te veci je to, ze sami ZIde na podobne chovani od evropanu byli zvikli a tak jim proste ani neprislo divne, co se s nimi v te dobe deje. Zidovksa otazka neni vyresena, protoze zidovskou krev ma na rukach kazdy evropsky narod, ale cenu nejvyssi za to zaplatili Nemci (ackoliv zaslouzene), ale to mi zrovna fer neprijde. Frantici se zbavovali svych Zidu sami, stejne jako Slovaci a Madari, Polaci byli take velmi napomocni okupacnim silam, preci jen krestanska verze talibanu ma nekde svuj puvod. O Ukrajincich a Lotysich radeji ani nemluvit. Navic nejvetsimi antisemity jsou arabove a muslimove vseobecne, jenze ti narozdil od zidu maji ropu a tak se stavajici retorika celeho sveta upravuje zase do puvodnich koleji pred rok 1933 (viz UNESCO kauza s Jeruzalemem). Asi vec vidim z jineho uhlu, nez pan Bartos, ale rozhodne by si zidovska otazka zaslouzila reseni a nebylo by na skodu, kdyby to bylo uz skutecne konecne.

0/0
20.10.2016 17:18

J89a63k32u77b 96S92ú55k88e58n49í25k 1168430919

Řešení židovské otázky je nacistický eufemismus pro holocaust a oslava hilsneriády je oslava rasové nenávisti.

Pokud to "myslel jinak" měl to i říci jinak.

Ale on to jinak nemyslel, stačí ho chvíli sledovat.

+4/0
20.10.2016 16:57

T76o52m71á28š 62K23o61u42d45e17l80k63a 7984273931313

mimochodem, k těm facebookovým postům. po volbách bartoš řval o tom, že volby jsou zcela zjevně zmanipulované,aby poškodili nacionalistické strany, že se mu ozývají lidé,kterým nezapočítali hlas a vyzýval k jiným formám uchopení moci.

0/0
20.10.2016 16:50

V36o55j19t22ě92c18h 55S32t47r45n72a98d 4824181622515

Doporučuji přečíst si jeho Facebookový post o vizi fungování Česka pod vládou Národní demokracie. V podstatě z toho vyplývá jakýsi autoritářský nacionalismus, jen si tam pár věcí odporuje (např. zákaz propagace multikulturalismu nebo "homosexualismu" a zároveň absolutní svoboda slova). Děsí mě ale, že v komentářích má docela dost podporovatelů.

https://www.facebook.com/adambartos.zablokovany/posts/197640850664374

+4/0
20.10.2016 15:57

J60a92n 79S13e38d17l61á56č55e53k 4554501241

Co se týče toho zdánlivého odporu - zákaz propagace slunkomančských ideologií bude platit pouze pro státní instituce (tzn. žádná multi-kulti propaganda ve školách, žádná hlasitá podpora Prague-pridu ze strany magistrátu, aj.) Běžní lidé o tom budou moci mluvit a psát dle libosti, stejně jako o všech ostatních tématech - včetně těch, která jsou dnes zapovězená.

+4/0
20.10.2016 16:08

T97o75m60á66š 32K93o15u92d49e83l30k30a 7344813891243

jistě a ty pracovní tábory pro vlastizrádce jsou také myšleny jinak. já pana bartoše sleduji delší dobu.to co děláte, je lakování na růžovo. můžu se zeptat jaké téma to máte dnes zapovězené?

+2/0
20.10.2016 16:15

J78a33n 82S64e29d70l28á24č64e24k 4734971621

Například právě to téma, za jehož zmiňování dostal ABB podmínku.

Ale není to jediné. Zkuste začít nahlas kritizovat romské etnikum či islámské připrchlíky. Než se nadějete, může se policie začít zajímat i o vás.

A to je jen malý příklad toho, kam nás zavedla současná cenzura pod názvem ,,politická korektnost".

+4/−1
20.10.2016 16:28

T67o47m66á41š 34K71o84u15d76e88l12k68a 7124763711583

to nemá nic společného s politickou korektností. každý politický systém je přecitlivělý na určitá témata. u nás se to omezuje na vykazování činnosti protiextremistických jednotek a buzerační podmínky. já s tím třeba nesouhlasím. problém je, že pan bartoš u moci, by proti ideovým odpůrcům postupoval mnohem tvrději.

0/0
20.10.2016 16:35

J77a55k26u47b 76S32ú70k89e31n52í78k 1608940529

Zapovězené mají svoje hlavní priority. Popírání holocaustu, vysidlování židů z ČR a tak...

0/0
20.10.2016 16:45

J57a94n 51U35l12r26i88c95h 9629966849464

Drsné, bláznivé. Zvláště "pozoruhodné" pasáže:

"Kolem svého území má (Česká republika) vysoký plot, skrze který nepronikne ani myš. Všichni nelegální imigranti byli vyhoštěni."

"Vlastizrádci pracují v dolech na těžbě zlata a dalších drahých kovů. Majetek vlastizrádců byl znárodněn a rozdělen mezi lid v nové pozemkové reformě."

Brrr..

+1/−1
20.10.2016 16:16

T89o30m23á62š 51K98o68u45d18e96l36k31a 7404963561453

jj,ale kdo je vlastizrádce, to bude pan bartoš definovat ad hoc podle potřeb těžby a akvizic majetku.

+4/−1
20.10.2016 16:22

J87a54k20u88b 61S29ú92k59e43n10í60k 1818620259

Jo jo, to je ta svoboda...

0/0
20.10.2016 16:43

V58o41j10t86ě11c56h 36S78t53r19n25a86d 4544301732205

Vlastně jsem zapomněl dodat, že takhle nějak už to "funguje" v Severní Koreji, kromě tedy toho, že mají navíc kult osobnosti. Ale tomu by se Bartoš taky jistě nebránil.

0/0
20.10.2016 16:22

J37a54k79u11b 50S52ú18k32e27n95í69k 1798620909

No vidíte, a stěžujou si snad severokorejci? NestěžujouR^

0/0
20.10.2016 16:55

J26a16n 29S59e65d35l43á39č50e30k 4664431441

Opět se ukazuje, že sice máme svobodu projevu, ale už nemáme svobodu po projevu.

A pokud soudkyně neumí rozlišit ,,židovskou otázku" (což je ustálený termín, který používal i Masaryk) od ,,konečného řešení židovské otázky", je nekompetentní a nemá na svém místě co dělat.

+7/−4
20.10.2016 15:49

V93o12j16t97ě29c49h 16S55t79r79n21a71d 4504181822895

Bartoš ale psal o "vyřešení" židovské otázky. Pokud by opravdu nechtěl odkazovat na nacisty, jistě by zvolil vhodnější výraz.

+2/−1
20.10.2016 16:18

T40o75m73á87š 36K13o94u36d88e93l39k80a 7864343231663

pozor, bartoš ale není nácek, on je tradiční antisemita, vychází z fundamentalistické křesťanství. a pokud vím, tak věří, že nacismus financovali židé.

+1/0
20.10.2016 16:26

A15d57a15m 25B28í76l30e73k 4176204461937

jak to myslíte - věří? To jako že o tom není dostatek informací?

0/0
20.10.2016 16:42

T57o19m56á52š 53K98o73u55d77e17l41k98a 7744273131883

je? v jakých zdrojích?

+1/0
20.10.2016 16:45

J67a28k31u65b 22S15ú24k44e92n63í23k 1198120669

Tam co o chemtrails a pravdě o 11. září. Youtube a tak. To nemůžete zpochybnit.

+2/0
20.10.2016 16:59

P76e89t18r 47B27á41č51a 8855806225775

Kolik dostal ten z Zit Brno? Toho meli oflastrovat jako prvniho.

+2/0
20.10.2016 15:49

D45a59g73m58a40r 97S25a86i62d54l84o53v33á 7889420741

A co osvobozující rozsudek v té samé věci, to jest hlásání třídní nenávisti a oslavování zrůdného komunistického režimu, nad stalinistkou Semelovou? To je v pořádku? Komunismus má na svědomí násobně víc vražd, než Holocaust a celá válka, ten se dodnes smí oslavovat?

+12/0
20.10.2016 15:45

P63e88t39r 88K70r88a10f26č32i60k 7574845616134

toho frajera v obleku bych poslal do Osvětimi, nahnal tam všelijaké individua, aby mu zajistili měsíční ostrý provoz, ale samozřejmě, se šťastným koncem, je 21. století - přežil by.

+6/−1
20.10.2016 15:27

T85o15m52á30š 62K41o65u13d94e48l36k56a 7574803321663

pozor, bartoš je popírač. akorát nevím přesně,kterou variantu osvětimské lži hlásá. je i ta, že mocní židé takto likvidovali své méně šťastnější kolegy a hitler byl placený ze židovských peněz.

+2/−1
20.10.2016 15:31

J29a14n 51U77l62r55i90c51h 9889446439504

Pošuci. Dát na hrob lísteček s takto ujetým textem (mluvit při znalosti historie o řešení židovské otázky je opravdu síla), to je na psychiatrickou léčebnu, ne na vězení. Nechal bych je být. Je to v zásadě bezvýznamné a trestní stíhání těm cvokům přinese jen publicitu, o niž zřejmě usilují.

+3/0
20.10.2016 15:19

T96o81m22á62š 82K75o48u42d33e69l56k76a 7704673491133

jistě,že to dělá kvůli publicitě, i když má v těhle věcech dost šílené názory, ale tohle je zjevná provokace. šli tam tři a schválně tím zasvinili facebook. ovšem jsem zvědavý,co mu vynese publikování revizionistické literatury.

0/−1
20.10.2016 15:21

T42o23m17á77š 58K13o55u15d16e98l56k93a 7634633841283

zase nic adame, ty pořád doufáš, že budeš mučedník , že sepíšeš svůj boj a ono nic. zrovna tahle kauza byla zcela cílená provokace,aby na sebe mohl skrze vyšetřování upozornit. nikdy předtím se hrůzové nevěnoval a to jeho antisemitské aktivity předcházejí ty politické.

+2/0
20.10.2016 14:56

J89a67n30a 81S84t52e80h19l48í98k95o71v37á 2809190220526

pokud vím, tak v Polné nebyl poprvé..

+1/0
20.10.2016 15:43

T58o38m80á66š 83K47o50u76d15e63l36k80a 7834783471513

aha, tak to se omlouvám, ale rozhodně to bylo poprvé,co to medializoval.

0/0
20.10.2016 16:15

J66a18n49a 85S64t59e61h14l68í77k62o40v28á 2349960850136

nechtěla bych šířit bludy, ale mám dojem, že to ten jeho spolek měl jako tradici.. ale s tou medializací máte pravdu.

0/0
20.10.2016 17:47

R45a35d81e28k 43K52a27r53a76s 7304267106349

Jen další z novodobých politických procesů. A to jsem si naivně myslel, že to po roce 1989 skončilo.Rv

+6/−35
20.10.2016 14:30

T69i60n54a 15M29a40l33á 5569915963344

Nevím, jak si představujete politický proces. Myslím, že pseudopolitik a mizerný člověk jménem Bartoš by se měl stydět. A ještě víc by se měli stydět ti, kterým tato figura smutné postavy imponuje.

Jedinou chybou je to, že v případě paní Semelové padl osvobozující rozsudek. Tahle žena je živoucím pozůstatkem režimu, který zlikvidoval morální a ekonomické hodnoty ČSR.

Stejně tak, jako neonacistické strany by měla být KSČM i KSČ postavena mimo zákon. A nebylo by špatné k tomu přidat i korán - ten šíří také myšlenky, které zdaleka nejsou zařaditelné do morálky, uznávané současnou evropskou společností, o lidských právech nemluvě!

+12/−2
20.10.2016 14:46

R22a87d31e16k 32K51a18r76a32s 7444587966299

Všechny strany kromě stran novodobé Národní fronty postavit mimo zákon a jsme zpátky o 25 let.Rv

+1/−5
20.10.2016 14:50

T17o24m90á94š 19K43o43u61d78e98l27k18a 7354983921723

mimochodem, souhlasíte stím,že bartoš popírá holokaust a věří v mladou zemi?

+3/−1
20.10.2016 15:04

A39d21a48m 10B68í40l22e45k 4936114671527

není to úplně tak, jak říkáte. ALE I KDYBY BYLO, je to úplně jedno. Svoboda slova a politických názorů buď je nebo není. Nic mezi tím. Pokud někdo nabádá k násilí vůči jiným, je to věc jiná a v tom případě se dá soudně řešit. Ale pokud někdo hlásá své politické názory a druhý s nimi nesouhlasí, má mu je argumentačně vyvrátit a tím jej jako protivníka znemožnit. Podle toho, čím nás zásobují média, by to v případě pana Bartoše neměl být nejmenší problém. Za názory zavírají jen ubožáci, kteří se na nic takového nezmůžou.

+4/0
20.10.2016 16:31

T93o64m74á72š 41K46o90u37d45e24l22k58a 7444543231703

ale vždy je něco mezi tím, nemůžete řvát hoří v plném sále, nemůžete pomlouvat. svoboda znamená přijmout odpovědnost, vy chcete bianko šek na to říkat cokoliv a nemuset se zabývat reakcí.takhle to nikdy nikde nefungovalo. věci co říká bartoš, byly vyvráceny tisíckrát, on to ale nereflektuje

+2/0
20.10.2016 16:42

T23o80m33á58š 44K47o21u95d57e37l87k93a 7774953931503

a jen k tomu, že to tak není. bartoš vydal úvod do revizionismu, mluví vždy o takzvaném holokaustu, někde dokonce mluvil o pár set tisících na tyfus. kreacionismus podpořil, když hájek dostal bludný balvan.

0/0
20.10.2016 16:44

A90l49e95n13a 36E84l70i44á70š57o58v26á 3614131552548

Politický protest je protest, při kterém je člověk stíhán za své názory. V demokraciiích by měla platit svoboda slova a svoboda názoru. Dnes už na světě demokracie neexistují.

+6/−4
20.10.2016 15:03

T68o98m63á70š 52K32o15u81d68e27l44k52a 7524223411513

vy asi víte o historii málo, když netušíte, že politické protesty byly v minulosti i v demokraciích postihovány tvrdějí. nikde není absolutní svoboda slova. a neříkejte lži názor.

+7/−1
20.10.2016 15:07

H73a31n19k47a 50C86h84a52l46u61p11s85k31á 2588910125816

Mezi názorem a faktem je rozdíl, kteří někteří lidé ne a ne pochopit.

+1/0
20.10.2016 15:17

T29o94m23á34š 50K27o84u66d37e85l90k41a 7284313391163

a názor navzdory známým faktům je jednoduše lež a manipulace. tím neříkám, že to má být trestné, jen mě to zaklínání názory sejří. kdybych o vás řekl, že podle mého názoru šlapete před poslaneckou sněmovnou, není to názor,ale pomluva.

+1/0
20.10.2016 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.