Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Srážka fordu s jaguarem má další oběť. Po řidiči zemřela i spolujezdkyně

Tragická páteční nehoda u Rynárce na Pelhřimovsku si připsala už druhou oběť. Kromě pětapadesátiletého řidiče fordu, který zemřel přímo na místě, podlehla těžkým zraněním o dva dny později také jedna z jeho spolujezdkyň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L89í77d81a 33K94o87n75e55č94n80á 9845484628878

Pan Weiss se měl" prohánět" ve Felicii kabrioletu. Nezpůsobil by smrt neviných lidí.

Tito lidé kteří neumí používat silné vozy a zabijí, musí nést následky.

+1/0
20.9.2016 10:47

J13i54ř46í 11P26a62j58k 8423655250897

Typické, silný bezpečný vůz bezohledného blbce, nevinní mrtví. Doufám se spravedlivý proces bez protekcí..

+2/0
20.9.2016 8:37

Z35d12e35n21e46k 53Š28i28t25i21n55a 2733628910785

Pan doktor, pokud odmítá vinu, je zralý pro psychiatrii. To ale musí dořešit policie.

+1/0
19.9.2016 22:33

M56i28r86o69s87l45a21v 86S68t27r31á88n63s85k60ý 5566212660437

V pátek se srazili s protijedoucím autem, které se dostalo do protisměru. Muž zemřel na místě, jeho dcera dnes dopoledne. Jeho manželka přežila a je při vědomí. Viníkem je známý pražský psycholog a sexuolog Petr Weiss, který jel v Jaguáru a měl jen lehká zranění. Dle zpráv od rodiny pan doktor odmítá svoji vinu

+5/0
19.9.2016 19:13

J68a84n 50S44l58o37v65í30k 3469767570798

Proč pořád píšete srážka s jaguárem ? To byla srážka s blbcem, když zůstanu u slušných výrazů :-(

+2/0
19.9.2016 16:20

V83á19c46l15a40v 54J95o36n53á24š 8252663922243

Srážka se sexuologem Weisem...

+1/0
19.9.2016 19:42

R63u64d41o64l63f 43K17o28m32á93r16e82k 7388429322259

mam taky jaguara z roku 1982. jsem tim padem podly lump ktery chce kolem vsechny pobit?

0/0
19.9.2016 16:20

P73e20t20r 46K46o79m26a79r30e11k 3259404892545

Tak kolik bylo ridici jaguar. Nejdriv 62 a pak 55.;-O

0/0
19.9.2016 15:37

R69u83d50o43l72f 10K87o81m22á24r72e64k 7858529982569

co na tom zalezi

+1/0
19.9.2016 16:18

V26á62c14l37a49v 14J55o55n77á82š 8482603442613

Byl to sexuolog Weis

+1/0
19.9.2016 19:42

P27ř75e38m76y33s31l 42H93r68o31m37a90d96a 2954726818921

Nesmyslný ekoteror.

Aby mohla automobilka vyrobit jedno bezpečné a robustní auto s velkou spotřebou /emisí/, tak musí vyrobit několik aut s papíru, aby ty emise v průměru ušetřili. Když se pak auta těchto dvou rozdílných kategorií potkají, tak je to většinou tragické. Málo pak utěší ty lidi ve Focusu, že po sobě zanechali menší ekologickou stopu :-/

0/0
19.9.2016 14:55

D73a80v72i84d 61H35i61l15l65e 9372934654888

proc vyrabet tezka auta. ona jsou bezpecna auta vyrobit i lehka, jen technologie jsou prilis drahe a lide odmitaji zaplatit tuto castku za sve bezpeci. uznavam, ze castky jsou to astronomicke, ale to uz kazdy musi zvazit sam.

0/0
19.9.2016 15:32

Ř61e36h47o59ř 95K96r36á19l28í76č24e31k 5937821109578

"Vozidlo jaguar, které řídil pětapadesátiletý řidič, zde přejelo z neznámých příčin do protisměru..."

Jedna z nejčastějších příčin vážných dopravních nehod, že vozidlo "z nechávaných příčin přejede do protisměru". Automobilky pořádají svolávačky kvůli prkotinám, ale kvůli této časované bombě ne? 8-o Že by vadný systém sledování jízdního pruhu? Možná by se na tyto problémy měli víc zaměřit na STK.

+1/−1
19.9.2016 14:34

P16e58t82r 95Ž88á74k 1797703768643

Máte nějaký zdroj, který by říkal, kolik procent nehod způsobených vyjetím z pruhu je způsobeno chybou automatu?

+1/0
19.9.2016 14:39
Foto

Z50b75y71n67ě93k 47M38e78l68i10c52h47a98r 9755547835549

ten příspěvek byl (ironicky) o něčem jiným...

0/0
19.9.2016 15:31

L13a57d62i67s52l61a56v 58D77o21s69k98o86č55i76l 7812407563595

Nehoda se stala pár kilometrů od místa, kde bydlím. Takže, i když oběti osobně neznám, jsem se druhý den dozvěděl od místních spoustu podrobností. Dá se říci, že ve Fordu zahynula celá rodina, matka, bojující o život nemá příliš dobré vyhlídky a v chalupě zůstala babička, osmdesátnice. To musí být úžasné, přežít všechny své potomky. Je smutné, že je rodina v půl roku starém Fokusu vyhlazena a pravděpodobně viník nehody z Jaguáru vyvázne s lehkým zraněním.

Řidič Jaguáru jistě do zatáčky nevjížděl s tím, že chce vyhladit nějakou rodinu. Byla to nešťastná náhoda, která se prostě stává. Napadá mě, jestli Fokus v podvečer nejel na to moderní letní svícení, které není problém v podobných technických úsecích přehlédnout za vyšší trávou.

Nehodě následovaly policejní manévry, které v kraji nejsou zvykem. Aby se vše důkladně vyšetřilo, a prominent z Jaguáru nemohl napadnout případné pochybení policie. Aspoň to jsem slyšel. Zřejmě proto byla silnice uzavřena dlouhé hodiny, původně jsme se domnívali, že museli vyprošťovat nějaký kamion.

+3/0
19.9.2016 14:23

P47e60t82r 76M92a24r23š98o14u68n 5595168506156

Tak i kdyby v protisměru jel neosvetlen, tak je snad důležité zkoumat, co dělal jaguár v protisměru... pokud riznul řidič zatáčku o své vůli, není to nestastna náhoda co se prostě stává...

+4/0
19.9.2016 14:29

M29a76t23ě23j 95K96o24n24v19a25l35i67n79a 8809545753

No nevím, ale řekl bych, že to zda vozidlo bylo nebo nebylo osvětleno mělo na nehodě určitě menší vliv než to, zda ve výhledu vadil např. strom, pole či jiná překážka. Jel jsem zrovna včera nedaleko odtamtud a pokud chce jet člověk bezpečně, tak i 70ka je na mnoha místech vysoká rychlost....

+1/0
19.9.2016 14:45

L64a67d29i94s46l92a29v 79D69o53s39k61o52č89i28l 7152297933665

No Fokusu se prý zastavila rafička něco pod devadesátkou. U Jagurára k tomu zřejmě nedošlo. Každopádně myslel jsem to tak, že když vidíte auto do protivky, tak tu zatáčku "neříznete". Ale u nového Fokusa asi nebude letní svícení provedeno způsobem, kterým to mívají podomácku přimontované feldy atp... Tam to někdy bývá opravdu tristní, když za soumraku na poslední chvíli spatříte takto nedostatečně osvětlené vozidlo. A na těchto užších cestách čas od času tu pravou stranu vozovky opouštějí i řidiči, kteří si myslí, že když jedou konstantě 60, tak jsou spasitelé silnic.

Doufám, že si mé komentáře někdo nevyloží tak, že se zastávám řidiče Jaguáru. Naopak doufám, že životy, které kvůli němu vyhasly, budou brány dostatečně v potaz.

+2/0
19.9.2016 15:10

M78a62t68ě44j 58K45o32n51v67a51l35i44n42a 8549375133

V pátek kolem páté odpoledne rozhodně nebylo zataženo a o soumraku taky nemůže být řeč...

Na druhou stranu je pravdou to, že pokud Fokus jel 90, tak to taky mohlo být na danou silnici dost... Ale je to jen spekulace.

+2/−1
19.9.2016 15:24

R90a85d55e68k 35H56o43d53a52ň 9676617711283

To je nějak hodně, ne? Pokud při nárazu byli "něco pod 90", tak buď vůbec nebrzdili, nebo brzdili ale pak jeli přes... no, to předpokládám policie zjistí. Většině zdejších by nejspíš stačilo k lynči už to, že měl jaguára a ještě navíc přežil.

+1/0
19.9.2016 15:43

R95u30d48o84l23f 74K23o95m33á69r58e23k 7518619382439

bohuzel jaguar a ford pokus maji diammetralne odlisne bezpecnostni prvky. to jen k tematu, proc nekdo zemrel a druhy ma lehke zraneni. k tomu, kdo je vinen - at to posoudi policie a pokud ten v jaguaru je vinik, at jde na 15 let sedet. o tom zadna.

+5/−1
19.9.2016 14:13

M19a96r17e24k 85M37a28l73ý 1352408321290

No... 15 let je za vraždu a i to ne vždy. Tady šlo nejspíš o nešťastnou náhodu, řidič Jaguaru neměl v úmyslu nikoho zabít, buď udělal chybu, nedbalost nebo zdravotní indispozice... Takový trest 15 let by byl absolutně nepřiměřený.

+1/0
19.9.2016 15:19

R24u91d90o82l60f 32K70o30m86á58r28e79k 7248179662259

dvojnasobne zabiti z nedbalosti. je to hodne, ale vemze v uvahu ze v cesku se po 1/2 trestu pousti ven

+1/−1
19.9.2016 16:18

V95á54c83l93a14v 19Z42e70l53i56n42k68a 2112740593812

Bohužel je toto stále častější stav na našich silnicích. Rodina je de facto vyvražděna a zbohatlík v masivním fáru z toho vyvázl skoro bez škrábnutí. Obávám se, že zejména díky rostoucí oblibě silničních tanků zvaných SUV, byť zde zrovna nešlo o tuto kategorii, bude dříve nebo později potřeba zásahu ze strany státu v podobě n nějakých úprav či regulací.

Zaslechl jsem na toho téma už cosi o tom, že jsou v zásadě dvě možné cesty. Tou první je tyhle mastodontní a po technické stránce paskvily začít přes emise postupně dostávat ze silnic, protože tento způsob zvyšování bezpečnosti je nejen pochybný po technické stránce, ale také na štíru s dnes všeobecně vzývanou ekologií.

Tím druhým je nějaké zohlednění hmotnosti vozidla v případném postihu řidiče pokud svým chováním zaviní nehodu. Zdůrazňuji pokud jí zaviní. Máš silniční tank a někdo to napálí do tebe? OK, nic se neděje, protože to byla chyba toho druhého. Máš silniční tank a protože jsi na to spoléhal a jel jako dobytek, tak jsi někoho zmasakroval na jeho straně vozovky? Tak pak hochu smůla. Budeš sedět až zčernáš a přitom se ještě zatraceně prohneš při odškodnění pozůstalým a příbuzným.

Jinak se nám tady dříve nebo později začne objevovat něco jako vendeta, protože majitelé normálních aut např. hojně rozšířené střední nebo nižší střední třídy, kteří se chtějí dostat z bodu A do bodu B ne nebudou chtít dívat, jak jim někdo v podstatě bez trestu zmasakroval půlku rodiny.

+12/−7
19.9.2016 13:53

J51i93n80d41ř78i75c62h 29M89i17t56t59e77r 6374105781696

Zbohatlík, proč tak pejorativně ? Být bohatý je prima. Takových lidí si musíme vážit. Dávají ostatním práci, platí vysoké daně a hodně utácejí a roztáčejí ekonomiku. Takové lidi si musíme hýčkat.

+8/−3
19.9.2016 13:57

V12á76c79l56a37v 24Z14e58l30i38n13k88a 2122290223982

Pozor, je rozdíl mezi slovy bohatý a zbohatlík. Bohatým je člověk, který z nuly vybudoval firmu a dává práci spoustě lidí. Příkladem budiž pan Dalibor Dědek majitel Jablotronu. Tihle lidé si nemusí nic dokazovat nějakým okázalým luxusem a zpravidla to také nedělají. A pak je tu ta druhá skupina lidí, který sice také ztučněla šrajtofle, ale jejich chování je stále na úrovni nějakého veksláka nebo šmelináře. A tam je typické to předvádění se vždy a všude.

+7/−1
19.9.2016 14:09

J45i37n30d35ř35i46c30h 91M64i13t96t62e81r 6914265561636

Je to tak, ale nemáme informaci, zda majitel jaguaru byl bohatý, zbohatlík případně normálně situovaný člověk v ojetině levnější nové Fabie.

+6/0
19.9.2016 14:12

D97a98v96i78d 35M24i78l75l82e57r 4464580391872

Ty jsi to nepochopil, asi budeš chudý na mysli...

+1/−2
19.9.2016 14:11

J87i44n60d42ř10i79c52h 44M65i56t87t91e33r 6274515751386

Ano jsem blbec, je třeba psát srozumitelněji. Takových jako já je v Česku hodně.

0/0
19.9.2016 14:13

L22a55d35i13s30l24a29v 19D22o50s59k52o87č82i42l 7352257183275

Spíše by bylo dobré zavést nějakou kategorii Bplus.Chceš řídit, jak by říkáte tank? OK, takže psychotesty a podobné obstrukce jako mají profesionální řidiči. Pokud takové auto dostane kdejaká slepička, viz. Dara, pak nezbývá než se modlit, že na něj v podobné zatáčce nenatrefíte...

+2/−2
19.9.2016 14:06

V30á58c26l76a20v 63Z42e49l89i43n89k60a 2332160293332

Nebo tak. Slyšel jsem jen kus diskuse na toto téma.

0/0
19.9.2016 14:09

M13a13r83e67k 29M41a33l86ý 1382928911760

A jak to budete definovat, ten váš "tank"? Podle hmotnosti? Nebo tuhosti karoserie a pevnosti ocele, ze které je ten "tank" vyroben? Nebo jak?

Já mám třeba Volvo, normální osobní auto vyšší střední třídy, pravda hmotnost už se blíží 2 tunám a vysokopevnostní ocele je tam taky hodně, takže bezpečnostní zóny má vynikající... když bych se čelně srazil s tím Fokusem, velmi pravděpodobně by to dopadlo stejně jako u toho Jaguaru.

To jako podle vaší definice mám tank? A měl bych tedy mít nějaký speciální řidičák? Jinak, na Hummer H1 (nevím, asi i na H2) je už potřeba řidičák jako na náklaďák, protože je to přes 3,5 tuny. Ale osobák je prostě osobák.

+1/0
19.9.2016 15:28

R72a55d66e18k 19H34o54d78a95ň 9786257491863

Skutečně je nezbytné se pořád snažit o tu oslí zkratku, že každý řidič drahého vozidla nedělá nic jiného, než že se snaží zabít denně co nejvíc lidí?

Nikdo neví co se stalo, krom toho že z nějakého důvody vyletěl. Stejně tak mohl vyletět v Oktávce, Fordu či čemkoli jiném. Mohl mít epileptický záchvat, infarkt, mohla mu vletět otevřeným okénkem vosa a bodnout ho do krku. I to se stává.

+6/0
19.9.2016 13:52

V74á38c75l32a89v 35Z45e67l58i38n31k41a 2502970883352

Jenže ono to spolu hodně často souvisí, protože dražší auta si zhusta pořizují ti, co si nic moc nedělají ze zákonů jak v podnikání, díky čemuž nezřídka mívají tolik peněz, tak na silnici. Ony na to jsou i studie, které ukazují, které značky aut jsou na silnici potenciálně nejnebezpečnější, ale moc se nezveřejňují, protože zbohatlíkům v oněch autech se to jaksi nelíbí. Dlouhodobě tyhle statistiky vedou Mercedesy, Audi a BMW. Krásná ukázka byla dnes ráno například před kulaťákem v Dejvicích v pruhu pro busy. BMW, pak ML Mercedes, pak zase BMW, pak jeden VW Passat, pak dvakrát Audina, pak VW Tuareg. Pak se řidiči dražších aut věru nemohou divit, že mají takovou pověst jakou mají.

+2/−4
19.9.2016 14:01

R38a48d27e71k 65H75o44d76a80ň 9516987611503

Doporučuji vám pročíst si pár článků na téma selektivní paměť.

+2/0
19.9.2016 14:35

F37r33a87n44t80i53š12e56k 63F48a66l55e18š24n26í44k 8764679361643

Obávám se, že nejnebezpečnějším autem na našich silnicích je Škoda Octavia, případně postarší VW Golf s mladým řidičem.

A jinak Jaguar ještě nemusí znamenat dražší auto, můžete si ho klidně koupit i za nějakých 80 tisíc.

+3/0
19.9.2016 14:58

M52a66r39e96k 76M30a98l93ý 1972508471360

Dražší auta si pořizují ti, co na ně mají a ne jak píšete... "dražší auta si zhusta pořizují ti, co si nic moc nedělají ze zákonů jak v podnikání, díky čemuž nezřídka mívají tolik peněz, tak na silnici"

A důvodem může být to, že potřebují pohodlné auto, nebo jenom chtějí pohodlné a bezpečné auto a můžou si to dovolit. To, co píšete, je nesmysl.

+2/0
19.9.2016 15:33

V83á27c31l15a43v 95Z69e53l85i77n73k10a 2592250563612

Není to nesmysl, ale realita. A SUV jako taková nejsou ani tak o bezpečnosti, ale spíše o předvádění se. Bezpečnost je u nich samozřejmě lepší při srážce s jiným lehčím a méně pevným vozem. Ale zase najdete řadu krizových situací, které by třeba právě ten Focus díky skvělým jízdním vlastnostem zvládl, zatímco vyšší a těžší SUV by v té samé situaci šlo mimo vozovku a nejspíš i přes haubnu.

0/0
19.9.2016 17:04

M27a41r14e82k 72M95a96l69ý 1932898661590

Ne, opravdu to není realita, ale jakýsi váš dojem nebo jak to nazvat. Opakuji, co jste napsal a co si myslím, že je nesmysl:

"dražší auta si zhusta pořizují ti, co si nic moc nedělají ze zákonů jak v podnikání, díky čemuž nezřídka mívají tolik peněz, tak na silnici"

Toto je absolutní nesmysl! Přečtěte si to ještě jednou po sobě a snad uznáte, že takto to napsat a paušalizovat,to prostě nejde, opravdu nesmysl.

A SUV? Někomu se líbí, někdo si to koupí pro pocit bezpečí, často falešný pocit bezpečí. Ale jak jste napsal, pasivní bezpečnost to má velmi slušnou, když se to srazí sprůměrným autem vyskytujícím se na našich silnicích, tak to SUV odejde s odřeninou a druhé auto je pomalu na odpis. Ale to stejné platí i pro větší osobní Volvo, kterým jezdím... nemusí tobýt ani SUV :-)

A samozřejmě, kvůli vysokému těžišti, SUV není vhodné na řáděni po okreskách,ale tam se většinou ani nevyskytuje, jejich "rajónem" je město a satelitní okolí města, příp. klidná jízda po dálnici.

0/0
19.9.2016 22:12

D54a18v58i22d 10M40a71l90i91n21a 1110793970813

Jaguar s čumákem dlouhým jak týden před výplatou. Tam se až do kabiny při čelní srážce jen tak nějaké auto nedostane. Ale stopu to auto, i přes klasický pohon drží perfektně a není důvod si zkracovat zatáčky. To by mne zajímalo, co pan šofér dělal?

0/0
19.9.2016 13:36

V77l73a91d39i46s60l73a46v 76Z65a46h63r62a87d29n60í20k 4522383203978

Chrápal.

+1/0
19.9.2016 13:41

D77a29v61i98d 29M53a65l68i15n40a 1340843890273

Tomu bych i věřil. Je to pohodlné.

0/0
19.9.2016 13:47

M32a77r63t53i15n85a 18P40o91v75o46l76n83á 3708413105587

Jel rychle, moc to tam neznal, chytnul krajnici a aby ho to netáhlo až do lesa (který je tam dost z kopce dolů), radši strhnul volant do protisměru...zatáčka je tam velmi mírná, možná i proto si dovolil jet rychleji...nicméně tohle rozhodnutí stálo dva lidské životy a v podstatě konec jedné rodiny..

0/0
20.9.2016 10:12

J50i87ř83í 10C54á40s40e27k 7179177779703

Mám pocit (možná mylný), že viník ve většině případech přežívá a nevinní umírají. Ještě jsem nepřišel na to, proč to tak většinou je. Ty faktory, který dělají tento jev by mne fakt zajímali.

+1/−1
19.9.2016 13:25

J35a22r78d72a 70H95a82l56t98m32a33r 3880463369846

zajímalyyyyyyyyyyyyyyyy

+3/0
19.9.2016 13:28

J62a51n 68Š93e37s15t81á82k 3958159279774

blbne Vám nějak ypsilon

0/−2
19.9.2016 13:30

J46i32ř36í 97C77á40s69e66k 7639667149233

no jo - ty faktory zajímaly

0/0
19.9.2016 13:32

P74a58v52e59l 27V63e93r62n28e55r 1773743472237

mam takovou zkusenost, kterou si nedokazi moc dobre vysvetlit. kdyz vidim ridice, ktery za jizdy telefonuje s mobilem u ucha, tak je to v 70% pripadu v aute, jehoz cena nebyva nejnizsi, presto maji jejich majitele problem si koupit handfree drzak za 500,-.

+19/−2
19.9.2016 13:19

T50o65m52á38š 81M66a52t28ě45j 9335728343552

Většina dražších aut má HF přímo jako součást infotainmentu.

+1/0
19.9.2016 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.