Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží se změní k nepoznání. A cesta do Brna zrychlí o desítky minut

Jít se podívat na bagry místo vlaků. To je v současnosti velmi častý důvod vycházek Třebíčanů k místnímu nádraží. Tak „rozbombardované“ totiž nebylo od konce 19. století, kdy je mocnářství nechalo postavit. Na třebíčském nádraží po rekonstrukci trati na Brno nezůstane kámen na kameni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H70o56n41z44a 34K77a22r53á49s65e56k 1925221112218

Řada úseků se zmodernizuje na rychlost 100 km/h... :-) Ve skutečnosti půjde pouze o dva úseky v úhrnné délce asi 4 km. Ach, ti novináři.

Dojezdové časy se dají pouhou elektrizací zkrátit na polovinu? Tedy namísto 60 minut (po revitalizaci, bez elektrizace) dojede rychlík z Třebíče do Brna za 30 minut? Ach, ti novináři (kteří na konci článku píšou o tom, že to ve skutečnosti má být 45 minut).

Podchod v Třebíči bude budován až do června 2017? Nesmysl, vše musí být hotové do prosince 2016. Na jaře 2017 pak bude modernizován jiný úsek (Náměšť - Zastávka). Ach, ti novináři.

Trať vede okolo Ptáčova? :-) Jeden z těch dvou přejezdů zmizel už na přelomu let 2015 a 2016 (nedaleko silničního přejezdu I/23, směrem od něj ke skalám nad silnicí). Ach, ani toho si novináři nevšimli.

Parkoviště naproti nemocnici používají "zhusta" návštěvníci nemocnice? A proč ne? Nikde není psáno, že by je místo toho vždy využili lidé jedoucí od vlaku/na vlak. Navíc, návštěvníci nemocnice většinou parkují jen na kratší čas, zatímco lidé jedoucí autem k vlaku zaparkují "zhusta" na celý den, ne-li na více dní.

Zkrácením cestovní doby max. o 1/3 navýšit počet cestujících na dvojnásobek? Zajímavá elasticita poptávky. Ach, ti... vlastně ne, zde novináři jen citují toho pana vedoucího. Takže tady je to o podivném myšlení toho vedoucího.

0/0
12.8.2016 16:11

H22o65n91z24a 62K77a39r76á72s56e45k 1155941732778

A největší perlou je "v současnosti si to vlaky mezi Brnem a Jihlavou šinou rychlostí 60 km/h" (rychlost 60 km/h platila právě jen pro úsek Zastávka - Okříšky; jinak mezi okrajem Brna a Střelicemi 90 km/h, Střelice - Zastávka 80 km/h, totéž pak Okříšky - Jihlava). Ach, ti novináři.

0/0
12.8.2016 22:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.