Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Třebíče do Brna bude kvůli opravě trati možné jezdit jen po silnici

Cestování za prací, do škol i na prázdninové výlety se lidem z Třebíčska od pátku podstatně ztíží. Zavře se totiž hlavní železniční trať mezi Jihlavou a Brnem. Práce na modernizaci železnice potrvají téměř rok a vyjdou zhruba na miliardu korun. Vlaky nahradí autobusová doprava.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54i11l31o16š 67Ř83e13h84á94k 8266578647465

Na jakou provozní rychlost se plánuje opravená trať?

0/0
28.7.2016 20:50

M81i29l29a70n 46K55o56i31š 4987742611730

Podle úseků, např. úsek Třebíč Vladislav na 100 km/h, někde zas jen na 80 km/h. Nyní se jezdí v celém úseku Okříšky-Zastávka jen 60 km/h

0/0
28.7.2016 21:25

L92u84b23o50s 43O73n61d47r70a12c86e94k 6817529781849

tj teda terno...v 21. stoleti...a za rok na te trati nedojde ke zrychleni, jelikoz dopravce nedoda lepsi soupravy...tj modernizace po cesku ;-D

0/0
29.7.2016 7:48

M80i46l95o79š 25Ř61e77h83á68k 8376168697555

No, v tomto případě spíše modernisace po moravsku, protože zmíněná trať v Čechách neleží. Škoda, že když se uvažovalo o rychlých soupravách se nakoupila Pondolina a ne Talgo, které může tahat i dieselelektrická trakce. Konstrukce sice pochází z roku 1941, ale dodnes tento typ vlaků jezdí nejen ve Španělsku a Finsku, ale i jinde.

0/−1
31.7.2016 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.