Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychlíky už v Křižanově nemají zastavovat. Radnice i místní protestují

V Křižanově na Žďársku by s novým jízdním řádem platným od letošního prosince už neměly zastavovat rychlíky. Proti změně připravované ministerstvem dopravy protestují místní lidé i radnice v Křižanově a v sousedním Velkém Meziříčí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K49a41r43e40l 52V16e79č68e47ř88a 8123186267716

Na www.krizanov.cz je dopis z MD paní starostce.Přesně je vidět,odkud vítr fouká...Z Práglu.A to,že do Křižanova na rychlíky jezdí lidi ze širého okolí,na MD totálně ignorují.A rychlíky(i když ne všechny)staví např.i ve Velkém Oseku = 2100 obyvatel.Přesně takhle si ohýbali argumenty komunisti za totáče,vždycky jenom jak se jim to hodilo.

+1/0
26.7.2016 9:41

H79o42n49z15a 51K12a10r52á15s46e86k 1205441462838

Zastavování rychlíků v žst. Křižanov snad není přímo závislé na tom, zda od nich jsou či nejsou přípoje od Brna na Velké Meziříčí. V Kostelci nebo Horní Cerekvi jsou taky zajištěny přípoje (na vedlejší tratě) jen od některých rychlíků, přesto tam staví rychlíky všechny.

A naopak - i kdyby kraj chtěl jezdit od Velkého Meziříčí do Křižanova na přípoje k osobním vlakům, tedy příjezd do Křižanova až v X:55 h a odjezd už v X:05 h, tak o to kratší přeci bude i přestupní doba z rychlíku od Prahy (byť za cenu zániku přestupní vazby od Brna).

0/0
14.7.2016 14:42

J87a30n 49S25a81t62m83a79n 1946401454101

Projednano s krajem, avizovano dopředu ale protože se blíží volby tak se nejzaměstnanější hejtman v republice probral a chce to co kraj odsouhlasil zase zpět. To je Jirka Běhounek, neví co se mu ka úřadu děje ale za ten bordel si může sám:-(:-(

+1/0
13.7.2016 14:41

O48t82a 20S42u11k 5774538418804

Hejtman a spol zase lžou, ministerský mluvčí to řekl jasně. Kraj Vysočina máme za trest. ;-€

0/0
13.7.2016 13:20

P89e17t65r 59J93a96r36o95š 2534421705427

Ma vetsi smysl vynechat Kurim, kde rozdil mezi rychlikem a osobakem je zanedbatelny.

+1/0
13.7.2016 12:18

P83a59v67e61l 92Ř44a19p94e61k 7532746169125

Autobusová lobby na kraji zase úřadovala. Zrušit zastavování má smysl jen tehdy, pokud se tím cesta významně urychlí. Což se v tomto případě neděje, vlak to prostojí někde na návěstidlech nebo v jiných stanicích. Podporuji zrušení zastavování rychlíků v Křižanově, ale ne za těchto podmínek a ne bez adekvátní náhrady v podobě osobních vlaků.

+1/0
13.7.2016 9:44

M60i68r93o13s85l41a89v 14U13r96b23a82n 1646867651579

Novy jizdni rad - jedeme delsi dobu, ale zato vynechavame jednu zastavku

0/0
13.7.2016 11:54

M51i96r73o66s63l32a51v 79U17r42b44a46n 1296457411599

Pikantni na tom, je, ze (dle informaci iniciatoru petice) bude v novem jizdnim radu trvat cesta Brno-Havlickuv Brod o 4 minuty dele a to i presto, ze cast useku je rekonstruovana a Krizanov se bude projizdet.

+8/0
13.7.2016 9:05

J42a37r41o92s66l10a80v 37F80r62g53a77l 8389579528475

Naprosto v pořádku.

+1/−6
13.7.2016 8:48

M77i11r76o42s44l96a46v 51U33r77b98a54n 1676827601809

Kdyby mela Vysocina IDS, asi by to takova trageda nebyla..

+5/0
13.7.2016 9:04

M33i17r53o37s25l89a83v 96U92r38b82a69n 1976117781839

A jeste je pomerne zajimave nahlednout do zastavek. Vlak zastavuje v rozmezi 10-23 km mezi zastavkami (KH-Caslav dokonce jen 9km, pribyslav Zdar 17 km), ovsem pak je skok - mezi Zdarem a Tisnovem by to bylo temer 60 km bez zastavky, Mezi Tisnovem a Brnem pote zase cca 21 km.

+3/0
13.7.2016 9:12

J91i98ř50í 43P63r26ů22š45a 7905882685889

Nejde o kilometry mezi zastávkami,ale o velikost sídel.

+2/−3
13.7.2016 9:17

M11i35r69o96s11l71a54v 31U14r25b31a87n 1276797491159

ano a Krizanov je spadove nadrazi pro pomerne velkou oblast, ktera se tam sjizdi

+3/0
13.7.2016 11:52

M23i75l53a31n 98M24a62j68e42r26č26í16k 1930170464366

U RYCHLÍKOVÝCH A DALŠÍCH TZV. NEZASTÁVKOVÝCH VLAKŮ JDE O VELIKOST SPÁDOVÉ OBLASTI jejich jednotlivých zastávek, po stránce plošné i hustoty osídlení = čím je vlak vyšší kvality, tím ta spádová oblast (a tedy vzdálenost mezi jejich zastavením) je větší a naopak.

= VÝRAZNĚ NEPRAVIDELNOU (jak je zde naznačeno, tak nezastavování v Křižanově by vytvořilo 3 až 6-ti násobně dlouhý mezizastávkový úsek než jsou ostatní příslušného spoje) VZDÁLENOST MEZI JEDNOTLIVÝMI ZASTÁVKAMI TZV. ZRYCHLENÝCH/NEZASTÁVKOVÝCH SPOJŮ BY OBHÁJILO JEDINĚ TAKŘKA TOTÁLNÍ VYLIDNĚNÍ OKOLÍ OBLASTI!!

Protože pokud v okolí zastávek je hustota osídlení i jen cca polovinou celorepublikového průměru, tak vyslovené kašlání na dopravní obslužnost obyvatel té oblasti naopak přispěje k dalšímu vylidňování té oblasti.

+7/0
13.7.2016 12:06

M30i94r95o66s68l85a68v 35U56r57b79a75n 1776627261839

presne receno

+1/0
13.7.2016 13:05

K76a16r32e24l 44V47e88č85e71ř11a 8643836557476

Mám jednu téměř konspirační teorii.Letošní GVD byl sestaven rezervou z důvodu plánované rekonstrukce úseku Ostrov-Žďár.Z toho vznikala před zahájením výluk situace,kdy rychlíky ve směru Brno stály v Křižanově po příjezdu s náskokem až 5 ́do času pravidelného odjezdu.No a někomu to vadilo tak moc,že si stěžoval na ČD a ty vydaly pro strojvedoucí vyhlášku,aby se ve výše uvedeném úseku doslova plížili 50 km/h,ač rychlost snížená ještě nebyla,což způsobovalo vzhledem k výškovému profilu tratě zbytečně větší spotřebu el. energie.Údajně byli cestující pobytem v Křižanově stresováni!!!Asi s těmi rychlíky cestuje nějaký vlivný jedinec,kterému něco na Křižanově vadí a to prostě stačí!;-O

0/0
14.7.2016 21:28

J36a96n 77Č93e66k31a82l 7819465374174

Tak schválně, jaké jsou tam počty nástupů/výstupů? 10 lidí?

+1/−2
13.7.2016 8:47

M28i73c51h43a85l 90K79r10e42j38č86a 5838316906813

neboli 30% obsazenosti :-))))

+1/−2
13.7.2016 9:11

M16i19r94o67s31l83a79v 19U30r82b97a82n 1946947101949

obcas vic lidi nez v Caslavi ci Golcove Jenikove

+4/0
13.7.2016 9:13

P69a94v17e25l 73Ř46a52p84e20k 7832836229185

S Čáslaví bych to nesrovnával, tam je to natřískané o řád víc.

+1/0
13.7.2016 9:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.