Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úřady uzavřou nájezd. Tisíce lidí budou mít problém dostat se z práce

Ještě do začátku tohoto týdne zaměstnanci jihlavské průmyslové zóny věřili. Dnes jejich naděje zhasla. K prvnímu červenci se definitivně uzavře starý nájezd na dálniční přivaděč u Pávova. Kraj rozhodl, že neprodlouží současnou výjimku. Při cestě z práce to tisícům lidí způsobí komplikace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P38e38t47r 34Š85e69b41e78s31t42a 1295546694

Radši cyklostezku, že jo.;-O

0/0
13.6.2016 13:10

F40i55l81i24p 66Š75l52e78s37i75n93g88e42r 3866106752291

Irénko, já se ptám PROČ?

0/0
9.6.2016 9:55

J57i31ř11í 90K46o38c56u48r88e84k 6955724825158

https://goo.gl/BCiYBk

Nechybí tomu něco? Nechybí, to není dálniční nájezd, ale nájezd na silnici první třídy. Chápu, že dálniční nájezdy musí splňovat nejaké parametry, ale spousta z nich je nesplňuje. A zrovna tady se ŘSD staví do pozice zásadového dodržovatele i sebeblbějších předpisů. Že by si někdo řešil nějaké osobní spory a bral si lidi jako rukojmí?

0/0
7.6.2016 19:28

M23i55r55o40s43l85a86v 94M49e44d 3114376

Já si možná tak trochu nadělám do vlastního hnízda (pracuji v jedné z těch továren), nicméně můj názor je takový, že tato situace je ze všeho nejvíc problémem těch firem, které tam mají provozy. Abych vysvětlil svůj postoj - pokud si někde postavím dílničku pro pár zaměstnanců, nemusím nějak zvlášť řešit kapacitu místních komunikací, maximálně nechám udělat u vchodu nějaké menší parkovišťátko. Když si ale postavím velké výrobní haly pro tisíce zaměstnanců (a tyto provozy jsou navíc neustále rozšiřovány), měl bych mít představu, jestli jsou místní komunikace schopné provoz související s fungováním tak velkého objektu zvládnout (a nechat si vypracovat dopravní studii, zjistit postoj obce, majitelů okolních pozemků a nemovitostí, konzultovat se správci stávajících komunikací, investovat do řešení vzniklých problémů atd.). Jen ještě poznámku - posunutí pracovní doby moc nevyřeší, jelikož pokud někdo dojíždí "dělnickým spojem" (vlak, příměstské autobusy) přestane ten spoj stíhat (eventuálně bude muset dlouho čekat) a v podstatě ho to nažene do auta.

+9/0
7.6.2016 16:06

K61a28t76e63ř67i50n41a 92V85a79š64á84k43o82v97á 5181532309955

tak jak dlouho je tam Bosch a jak dlouho vyjimka? Tipovala bych, ze o zavreni najezdu v dobe, o ktere mluvite, asi nikdo nevedel... i kdyz nevim, jak dlouho se zavreni sjezdu planuje.

Podle me je to blbost, presne jak tu nekdo psal, neni to privadec na dalnici a fungoval dlouho a bez problemu

0/0
27.7.2016 18:52

P47e93t88r 16H93o91f52m98a48n66n 6389544465320

Lituju vsechny, kteri musi jezdit do prace autem...

+2/−1
7.6.2016 15:46

M94a95r62e62k 19P29o20s38p10í16š14i12l 2355435941

Nájezd by měli kompletně zrekonstruovat. Nový sjezd je velkoryse koncipovaný. Nikdo místem nešetřil a to je postaven ještě blbě!To byla palba" a jak dlouho to stavěli! Zatáčka při sjíždění má negativní sklon. Kdo to navrhoval to byl ale deb.! Jo však sem slyšel,že dopravní inženýrsví je v ČR na hodně mizerné ůrovni. A vrhol všeho, sjezd je sveden na malý kruhák,kde se tvoří totální špunt. To ještě ty dopravní experti co navrhujou komunikace nepochopili, že ne všude může bejt kruhák. Cpou ho všude. Cestovat Kruhák od kruháku ve Francii (kde si vzali mustr)je někde o nervy. Ze 4 stran kolem 5-6:30 ranní a 14-15h odpolední ale nejvíce od Bosche a firem na této větvi je to ucpané. A pokud nyní říkají,že oprava starého budou astronomické čásky tak je to k smíchu. Firmy přibývají a sjezd nechají jen jeden a se špuntem. To má logiku! Zase je to o tom,že dotyčný co o tom rozhoduje neví o co jde. Jednou tam původní sjezd je,tak ať ho upraví dle předpisů,ať jsou 2.

+1/0
7.6.2016 15:31
Foto

J91a96n 87V55a51l58č37í23k 7615478195300

Nejsem si jist, jestli mi něco neušlo, ale pokud firma postaví závod tam, kam a odkud je problém se dostat, proč by to měl být problém státu? Nebylo by spíš fér udělat potřebné úpravy za úměrný podíl firemních peněz?

+1/−1
7.6.2016 15:31

J28i45n95d32ř26i55c64h 32P54o97d12r49á28z70s14k97ý 6965188155465

No jestli jsem to pochopil správně, tak díky závodu byla dělaná rekonstrukce přivaděče (blíže Jihlavy) bohužel k přivaděči vede cesta přes kruháč a ten se ucpává.

+1/0
7.6.2016 15:57

J10i50n20d52ř76i16c37h 11P76o59d65r39á91z73s55k15ý 6555188125625

Chápu to správně že hluk a emise vadí na přivaděči a obyvatelům Pávova tak zhoršují životní podmínky, ale když ty stejné auta budou projíždět středem Pávova, tak je to vše OK? 8-o8-o8-o

+2/0
7.6.2016 14:41

J16i72ř90í 92P10r78ů49š14a 7575852125199

A kam by asi středem Pávova jeli? To si dají okruh dalších 7 km?

0/0
7.6.2016 14:47
Foto

J70o12s92e26f 68P45l66é86h62a 8891762487519

Možná to bude rychlejší, než čekat v kolonách ke kruháči.

+1/0
7.6.2016 14:50

M92i47l65o63š 40B17é14m 6184359962943

Na světelnou k "Věžičkám". Za jistých okolností to možná vyjde líp, než ke kruháči.

0/0
7.6.2016 14:51

J92i34n49d67ř45i35c18h 60P90o29d72r15á21z64s37k16ý 6655188245505

Tak oprava Starého Pávova

0/0
7.6.2016 14:54

J19o59s84e95f 70'23J17o61e92' 77V68o13c66h67y18á17n 8543468232570

Současná situace je bídná a je nutné ji řešit. Má ale smysl do té doby ji ještě více komplikovat?

Proč by třeba nemohl být povolený průjezd tím kritickým nájezdem na přivaděč jen cca 14:00 - 15:00?

Lidem jedoucím z práce by to ušetřilo spoustu času a obyvatelům Pávova snad ne až tak velkou újmu hlukem...

0/−3
7.6.2016 14:37

M78i22l20o45š 37B38é50m 6224319572283

A proč bych tam, tak jako doposud, nemohl v sedm ráno projet já do práce?

+2/0
7.6.2016 14:39

J22o64s82e87f 40'40J71o97e42' 67V50o52c83h74y36á90n 8633848252950

Však klidně. Při troše dobré vůle a možná troše úprav by jistě mohl fungovat normálně dál.

Tady jde o princip: situace je vyloženě kritická pouze v některých omezených obdobích.

+2/0
7.6.2016 14:45

A30l80e85š 10J95a38v37ů76r57e58k 2342739620470

x vesnicema projizdi kolony kamionu, a ty neprekracuji hlukove limity ???

+4/0
7.6.2016 14:34

J14a34n 98M66o64t70ů70r86e65k 7250372941499

A tak to ty firmy nemohou upravit pracovní hodiny??

+1/0
7.6.2016 14:34

M16i57l64o22š 34B28é90m 6444169342633

A není jednoduší nechat otevřenej nájezd, kterej desítky let nikomu nevadil?

+3/0
7.6.2016 14:35

A66l76e33š 12J37a43v51ů84r28e14k 2642149960680

na venkove ? To by teprve byly protesty ! ;-D

0/0
7.6.2016 14:35

M87i10r80o73s38l45a82v 13M18e85d 3234516

Je potřeba si uvědomit, že v těch fabrikách pracuje i spousta lidí, kteří k dojíždění do práce používají hromadnou dopravu - pokud někomu posuneš pracovní dobu, může se stát, že pak nenajde vhodný spoj a v podstatě ho tak naženeš do auta.

+4/0
7.6.2016 15:06

K10a19t94e69ř72i12n95a 64V25a79š51á66k32o60v27á 5671172489355

a jsou i taci, co ani v roce 2016 auto nemaji, bo ho nepotrebuji

0/0
27.7.2016 18:53

J82i35ř76í 50P25r82ů58š92a 7815632565819

V čem je problém? Firmy se o své zaměstnance postarají a nebo to chtějí po státu? Stačí tak málo nezačínat a končit směnu ve stejný čas. Proč je kvůli tomu nutné další obyvatele šikanovat hlukem a používat nebezpečný nájezd? Nebo bude lepší pro své blaho šikanovat další řidiče omezením rychlosti?

+1/−6
7.6.2016 14:31

J46o50s29e92f 41'48J54o19e16' 61V92o13c63h58y27á55n 8483878192720

A nedal by se třeba zapojit na patřičných místech trochu rozum a najít akceptovatelný kompromis? Alespoň do finálního dobrého řešení?

Silnice jsou města / kraje / státu, firmy jsou svojí výrobou navázané na spoustu dalších,... ono to fakt není tak jednoduché.

Největší komplikace to akorát přinese těm, kteří stejně bohužel nemají reálnou šanci o změně situace kompetentně rozhodnout.

+1/0
7.6.2016 14:50

K70a27r38e20l 13N14o34v78o80t26n86y 2551925439800

Njn, urednici asi cekali, zda nepripluji nejaci kaprici...

0/0
7.6.2016 14:09

R62a88d55i39m 32K45ř10i42v74á29n61e76k 4682404381581

A v kterém že století tu průmyslovou zónu bez příjezdů naprojektovali?

+10/0
7.6.2016 14:05

P92a57v66e68l 13Ř15a85p55e20k 7382486279395

Komunikace tam je, jen holt nemá kapacitu dálnice.

+1/0
7.6.2016 14:10
Foto

M23a17r29t94i20n 47B54e43n53e18s 4509694792740

A což se takhle dohodnout mezi jednotlivými podniky v zoně a nastavit rozdílné začátky a konce směn. Tam by odboráři jistě rádi pomohli ......

+3/−2
7.6.2016 14:02

M54i40l30o24š 56B83é50m 6174879692393

Jednoduší bude tam poslat auto s ramenem a ty zátarasy nechat odtáhnout. ;-)

0/0
7.6.2016 14:30

P95a45v59e42l 31Ř13a50p89e94k 7302856189675

Je třeba vyrábět další a další auta, aby bylo čím dojíždět do továren na auta... Rv

Vždyť je to naprosto absurdní. Většina lidí jede do Jihlavy, tak je snad firma schopná tam poslat pár autobusů. A komu se to nelíbí, ať jde třeba pěšky nebo si najde práci někde jinde.

+4/−6
7.6.2016 14:01

A28l69e57š 83J48a27v45ů54r55e30k 2452479310670

predpokladam ze vetsina tech lidi pouziva auta i k jinym cestam ...

0/0
7.6.2016 14:36

J18o30s93e63f 73'96J90o69e57' 59V23o66c98h81y50á19n 8263698902130

Opravdu si myslíte, že pokud někomu stačí popojet jen někam do centra, tak se bude v téhle oblasti před a po práci stresovat v autě? :-/

Stačí, aby bydlel 10 km od Jihlavy, jezdil pravidelně ještě s nějakým kolegou a není co řešit - finančně to vyjde minimálně nastejno jak autobus a časově prostě mnohem efektivněji.

Je toto absurdní?

+4/0
7.6.2016 14:43
Foto

B77á12r38a 29T70u50č47k70o86v24á 2644785566162

Problem se jmenuje jinak. V Jihlave postavili z dotaci nesmyslny nadjezd s kruhakem, nevim za kolik stamilionu, ale to je jedno. Jenze ho postavili jen na jednu stranu privadece, na druhou se jaksi zapomnelo. Urednik zrejme predpokladal, ze lide jezdi jen tam, ne zpatky. Proto lide uzivaji starou dobrou spojku z Pavova, protoze jina neni. Ta je ovsem pekelne nebezpecna. Proste typicky ceske, pardon, jihlavske reseni dotaci.

0/0
7.6.2016 14:00
Foto

J58o30s46e69f 71P50l68é46h29a 8481672777359

Na začátku byl opravdu jen nájezd na jednu stranu, k dálnici D1, ale to už dávno neplatí. Již několik let se dá pohodlně sjíždět i směrem k Jihlavě. Tam problém není, problém je v kruháči, který zpomaluje doptravu a množství aut není schopen pojmout.

+2/0
7.6.2016 14:54

J41o76s52e91f 25'76J80o30e47' 43V79o97c94h49y84á20n 8373228522940

Pardon, jela jste tudy někdy, jen na jednu stranu?

Dokonalé to tam jistě není, ale rozhodně míň špatné, než bývalo.

Mimochodem, přes ten kruháč to vede od přivaděče mimo fabriky např. i na Polnou. Akorát ta cesta AL / Bosch - kruháč je vyloženě bídná, plus ještě výjezdy na ni od jednotlivých firem.

+1/0
7.6.2016 14:56

J57a23k14u89b 76P11r22o77k45e34š 6843378552723

Přesně tak, ten kruháč je obdobná tragédie jako křižovatka u Tří věžiček, Jipocar a celní úřad, kamionů přehršel, ale udělat tam přípojné pruhy, aby se tam nedělala kilometrová kolona nejde, zato se najdou peníze, na zneprůjezdnění Okružní a nesmyslný kruhový objezd tamtéž.

+2/0
7.6.2016 15:29

J65a50n 49N80o83v79á61k 6650735197197

Jeden by řekl, že úřady jsou tady pro to, aby lidem zjednodušovali život a ono je to ovšem téměř vždy naopak. :-(

+5/0
7.6.2016 13:54

K57a28r55e20l 33B24a58m89b75u22l63a 4403289167879

protože předpisy jakkoliv oprávněné ale i nesmyslné jsou vždy více než občané a mnohdy i více než zdravý rozum...:-/

0/0
7.6.2016 14:08

P31a17v63e96l 92Ř98a24p25e86k 7282456279125

Tady jde ale o problém, který si vytvořily ty firmy samy. Ty firmy mohou posunout pracovní dobu, mohou vypravit autobusy do Jihlavy, ale místo toho se holt křičí - státe, postarej se.

+3/−2
7.6.2016 14:09

M94i75l12o12š 80B74é28m 6214469652813

Nene. Křičí se: státe, nech to bejt jak to je! ;-)

0/0
7.6.2016 14:32

J92i66ř30í 66K51ü57h85r 2520866840656

Ale momentální stav je nevyhovující. Dle článku.

0/0
7.6.2016 14:48

M46i78l55o72š 91B54é33m 6784179302433

Kecy. Desetiletí tam nájezd funguje a najednou má být zničeho nic nevyhovující...

0/0
7.6.2016 14:50

J82a71k64u75b 96P58r34o49k66e63š 6653158202503

Ne desetiletí tam ten nájezd a další obdobné konstrukce omezují silnici, která by jinak měla parametry na rychlostní komunikaci, navíc od doby kdy přivaděč nevedl nikam je dodělaný průtah na Znojmo.

0/0
7.6.2016 15:35

M21i38l58o50š 48B88é53m 6204499522323

Jaké omezení máte na mysli?

0/0
7.6.2016 15:37

J94a59k41u45b 48P80r89o83k44e42š 6803988872913

Myslím ryhlostní, nevím jak je to teď, ale pamatuju doby kdy policie vždy stávala za bilboardem kousek od sjezdu z dálnice a vybírali ty co jeli stále 130, na čtyřproudé silnici.

0/0
7.6.2016 16:48

J80i41ř45í 72S36m86a37z16a83l 2477442824362

Stávají tam pořád :-)

0/0
7.6.2016 21:15

K84a35m82i51l 36D26o93l17e74z88e16l 6852646764222

nakonec je problem v kruhovem objezdu, jako konecne vzdy, kdyz napadne nejakeho mistniho krovaka z radnice bez jakekoliv znalosti dopravy neco takoveho postavit. Jamozrejme kruhaky jsou nasobne drazsi, nez jakakoliv jina krizovatka, takze v tom jsou temer vzdy pekne uplatky. bezny kruhak by se mel projektovat do 6000 aut denne, nicmene pokud tam bude behem 30 minut chtit projet 2000 aut, tak to zpusobi akorat dopavni zacpy.

+7/−1
7.6.2016 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.