Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před Jihlavou vykolejil vlak, poničený vagon je potřeba rozřezat

V Jihlavě ráno vykolejil nákladní vlak. Nehoda se stala kousek od vjezdu na hlavní nádraží. Při nehodě nebyl nikdo zraněn, ovšem úsek mezi stanicemi Jihlava a Dobronín je uzavřen. Cestující musí využívat náhradní autobusovou dopravu. Práce na odklízení následků potrvá přes noc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z74d13e30n87ě72k 34D43u74f66e54k 2704444748

Pěkně pracovali mravenečkové. Takhle stavět dálnice tak jsme za vodou;-D;-D;-D Já vím, že je to zrychlené:-PAle představte si, kdyby se takhle pracovalo na dálnicích

0/0
27.5.2016 8:17

V98í73t29ě72z48s76l86a38v 85K98l50o35z86í18k 3681879374237

Chápu že to musí být, ale to foukání u firy mi vzdy prijde hodně nesmyslné...

+4/−4
26.5.2016 16:05

D88a87v30i30d 56P28e73c33a 1765284511376

Párkrát už se to vyplatilo. O co jinak jde, přece normální člověk v takové profesi v práci nepije, tak co?

+4/0
26.5.2016 16:32

Z44d81e98n39e57k 35V75r59b24a 8899725163747

Nesmyslné je to neudělat. Měly by se sebrat všechny dostupné informace, aby se mohlo zjistit co a proč. Otázkou samozřejmě je pak vyhodnocení těch dat, protože to že fíra jel ožralej by nemuselo být automaticky příčinou nehody/incidentu. U takovýchto nehod nemusí být jen jedna příčina a většinou ani nebývá. Např. jízda na červenou ožralým fírou je jen jedna z příčin, druhá pak může být neexistence zabezpeče, který by tomu zabránil, třetí nefunkční systém pro předcházení takovýmto událostem atd atd... Pokud se vyšetřování zvrhne do frašky, jakou se vyšetřují nehody na silnicích, tak nevyšetřujeme nehodu, ale hledáme obětního beránka. Typickým příkladem takovéto frašky byl např. případ tramvajáka Hrocha v Ostravě.

+1/0
27.5.2016 9:46

B38o10h25u33s57l56a45v 80K55r29á19l86í90k 2141410459356

Napřed se převrátil, pak vykolejil, prostě chaos, viďte, Evičko?

+2/0
26.5.2016 14:32

P86e97t18r 65V51e31s60e63l40ý 8495465102776

Ještě, že přitom nedostal smyk.

+1/0
26.5.2016 14:47

J16i87ř89í 71S30t52e24h18l85í55k 9447616155802

Teď ještě bude SŽDC(správce kolejí)zjišťovat zda za posledních 48 hodin nejel někdo o kilometr rychleji a nenarušil jejicj úžasné kolejové lože o které se tak pečlivě stará.

+2/0
26.5.2016 13:54

P83e16t10r 78F39r78a68n70c 9637291838348

Nechci se zrovna SZDC zastavat, ale nejake historky z "udrzby" nakladnich vozu jsem take slysel.

+5/0
26.5.2016 14:14

P68a78v97e69l 57N36o24c13a97r 6579329606645

Neděláš náhodou u Čekej Dále?

0/0
27.5.2016 10:42

K94a45r56e80l 20W28a92t31z78k46o 9556537937116

Hlavně že ta zkouška na alkohol dopadla dobře, jinak by za to mohl mašinfíra, nemají to na koho svést. ;-D

+4/0
26.5.2016 12:19

J47a71n 34F13r82o71l51í22k 6446480255914

A co zkouška na alkohol té vyhybky?;-D

+2/0
26.5.2016 15:00

M25i77l80o22s15l18a39v 30U12r63b64a71n 4158959320683

Výhybka musí být namazaná, aby dobře fungovala ;-).

+13/0
26.5.2016 15:16

K73a43r50e88l 47W18a30t81z28k21o 9756177707926

To mě nedošlo, Tak jí měli taky nechat fouknout jestli je dobře namazaná. ;-D

+1/0
26.5.2016 15:26

K83a55r16e44l 30W78a65t11z17k37o 9116857697896

Na tu asi zapomněli. ;-D

+1/0
26.5.2016 15:24

P21a97v74e42l 31P19i80l82á52t 8851289545214

Podhozená výhybka?

0/0
26.5.2016 11:27

J48i70ř66í 50K81o93c42u82r53e93k 6305254975798

Těžko říc, podle všeho jel ale po hrotu, nikoliv proti. Tažke spíš (ne)rozříznutá výhybka

0/0
26.5.2016 14:55

J45a65n 42H41o73r98á12k 1623199689784

Jel prý vykolejený už 2km před výhybkou.

0/0
26.5.2016 17:05

M68a17r36t93i43n 17Š68i87m57e55k 4300334838255

Spadlo ti to Máchale, asi vítr

+8/0
26.5.2016 11:06

K67a24r78e72l 36W18a90t48z25k47o 9106987917966

R^ ;-D ;-D ;-D

0/0
26.5.2016 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.