- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hele měl jsem trafiku a jelikož marže na cigaretách jsou nízké tak jsem ji zavřel. Takže pokud se to někomu nelíbí ať to neprovozuje a třeba se výrobci cigaret vzpamatují a dají lepší podmínky. Když děláte byznys pro někoho jiného a vy nemáte nic tak nenadávejte a konejte.
Tak to tedy nevím my máme prodejnu IT a kolikrát máme obrat do 10-ti tisíc za den protože je doba e-shopů. Známej má tři trafiky na jedný trase z centra na nádraží a má obrat 6-8 tisíc za hodinu. To že někdo v maringotce prodělává je holt podnikalské riziko.
k podnikatelskému riziku patří i nějaké nástroje, kterým ho lze řídit. A tou je vlastní tvorba cen, jako velmi významný nástroj, můžete zdražit, třebas o pár haléřů či korun, nebo i zboží zlevnit nebo pořádat nějaké akce pro své zákazníky - to se v určitém množství projeví nezanedbatelným efektem. V maloobchodu zkrátka tvorba cen je jeden z nejdůležitějších obchodích nástrojů. Sebrat tuto možnost některým podnikatelům, jen proto, že prodávají tabákové výrobky, je systémovou chybou. Zcela neprincipiální a úchylné opatření. Notabene, když všude kolem nich zuří klasická tržní ekonomika, kde se ceny (tzn. náklady) mění a samozřejmě další legislativa, jako jsou například daňové zákony, na trafikanty platí, jako na kteréhokoliv jiného podnikatele. Zkrátka je to fuj a nelze mluvit o rovnocenném podnikatelském riziku.
Trafiky se po válce dávaly invalidům. Byly aby skromě uživily majitele ne aby si na to majitel najímal prodavače. Dost také záleží na místě.
Prodej jízdenek je nevýhodný. Je v tom moc peněz a zisk 1kč na kusu to za to riziko nestojí.
Kde jste přišle na tu 1 korunu? Spíš jste myslel tak 10 haléřů!
Ne, ale já ani nesleduju televizi, nekouřím, nefandím žádnému sportovnímu týmu, nechodím v pátek chlastat a nejím maso.
Mít cigarety v trafice je dnes velice riskantní a lákadlo pro zloděje a také minimální zisk z prodeje cigaret.Stačí jak vám jednou vykradou trafiku a chodili jste rok či dva do práce zbytečně
Po revoluci nám slibovali liberálně tržní ekonomiku a pak mocipáni vymysleli socialistické pevné ceny, notabene bez toho, aby těm výrobcům nařídili dodržet nějaké smysluplné marže, které by měly být kolem 10- 12%. A to je zločin.
Na základě čeho určuješ, kolik by měla být marže? Protože ono třeba v hospodě mít na jídlo marži 10% by bylo neúnosný.
Jo, kombinovat to s výdejnou internetového obchodu, to by asi šlo.
Před nedávnem jsem si chtěla koupit limču a prarodičům křížovky. Při placení jsem zjistila, že neberou karty, tak jsem tam nákup nechala a šla dál...
Nákup za cca 50 CZK chcete platit kartou? S tím bych vás taky poslal do háje.
Osobně nějak nevidím přínos těchto trafik. Prostě doba šla dál. Ani nevím, kdy jsem něco v podobné trafice kupoval. Jízdenku? Možná tak dva roky zpátky a to jenom proto, že nefungoval automat na jízdenky. Ale kupovat si tam pití, sladkosti atd? Proč? Jo kdyby to bylo otevřené ve 3 ráno, když jde člověk nadraný z akce, tak by se to dalo pochopit. Ale přes den je to zbytečnost.
Máte pravdu. Ovšem na druhou stranu si říkám, že trafika (resp "tabák" v nákupáku) mi přijde jako skvělý byznys. Nakupuji v nich svátečně (žvýkačky a kapesníky pro vlastní potřebu, cigára pro známý v Německu), ale KDYKOLI se chystám tento nákup uskutečnit, stojí předemnou minimálně jeden člověk.
A to samé platí o benzínových pumpách. Nepamatuju se, kdy jsem na placení nemusel čekat.
K likvidaci zbývajících trafik je potřeba zavést kontrolni hlášení,EET, účtenkovou loterii ......On už soudruh Babiš něco se Sobotkou vymyslí