Diskuze

O víkendu se uzavře 20 kilometrů D1. Mosty čeká demolice, přibudou radary

V noci ze soboty na neděli se na Vysočině uzavře dálnice D1. Stavební firmy budou na 164. a na 166. kilometru u Velké Bíteše demolovat nadjezdy. Objížďka mezi exity 162 a 182 povede přes Rosice. Uzavírka má trvat od sobotních 19 hodin do nedělních 11.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak proto tam nikdy nevidím žádného dělníka, čekají na radary, aby se nemuseli bát.

1 0
možnosti

bourat se začne už dnes večer.....Pozor:-)

0 0
možnosti

J37a12n 68P71r54i70b95y35l

6. 5. 2016 16:07

Naštěstí už padla žaloba k ústavnímu soudu na protiústavnost Humlova zákona o objektivní zodpovědnosti majitele vozu. Jestli jim to ústavní soud zruší, tak to udělá Ťokovi velkou čáru přes rozpočet.

4 0
možnosti

Ze je něco u soudu neznamená, že to padne.a nepadne nic, protože objektivní odpovědnost je zakotvena v několika zákonech, u ústavního soudu byla napadena několikrát a pokaždé bylo konstatováno, že je to v pořádku, stačí nebýt líný a podívat se do judikátů

0 2
možnosti

Stejně se na tom tankodromu o moc víc než těch ubohých 130 kmh jet nedá...

0 1
možnosti

Vazeni, dekujme Bohu ale spis RSD a policii, ze nemeri, kde by mohli. Udelat aplikaci, kde by se usekove merilo po cele dalnici je uloha pro skolaka pate tridy s naklady par milionu korun. Takze to neni proto ze by to neumeli nebo nemeli na to penize, ale proto, ze proste nechtej. A dat to na uzavirku, kde se pracuje a vyjizdej auta je docela ospravedlnitelny.

2 1
možnosti

Rozdělím to na dvě roviny. Pokud se někde maká, tak být dělníkem, kterému kolem hlavy někdo na zúžení proletí stopade, to musí být silný adrenalinový zážitek. Vzhledem k tomu, že se maká na pár set metrech, tam by bylo omezení naprosto v pořádku a pokutoval bych to přísně, protože tam prostě o jednoznačné ohrožení jde.

Co mi ovšem hlava nebere, je vždycky potřeba pro jistotu takhle krásně zúžit ještě dalších alespoň 10 km. Věšet na lampy by se měl dobytek zodpovědný za tyhle uzavírky. Viz současná prasečinka ŘSD u Mýta (D5). 13 km svedených do jednoho pruhu, maká se ani ne na 150 metrech a v 5 "večer" tam není ani noha. Ostuda! tam je pak opravdu hrdelním zločinem, pokud budu v noci jediné auto široko daleko, dělníci dávno v posteli nebo v nálevně a já dostanu pokutu za to, že jsem tam pirátsky jel 100. O zbytečně vzniklých kolonách ani radši nemluvím.

Vtip je ten, že když si probereme výše uvedené, dá se snadno dopočítat, že Ťokovi absolutně nejde o nějakou bezpečnost. Ale jen o další výpalné.

Stačilo by uzavírky omezit z kilometrů na ty opravdu opravované pársetmetrové úseky. Valná většina slušných řidičů by tam na omezení ohled brala, protože by dávala smysl. A pokud i tam by někdo prasil, tak fajn - osolit, že by si to pak už zapamatoval.

Jenže chyba lávky - ono by se totiž nic nevyrejžovalo. Chytlo by se dejme tomu jedno opravdové hovado denně. A to by nebylo rentabilní. Ťoku Ťoku, jdi radši ťokat do lesa. :-)

1 0
možnosti

ad Mýto.. Taky moc nechápu tu pracovní dobu a ceduli technologická přestávka.. Tam ted likvidujou starej povrch, podle mě by neměl bejt problém jet v rezimu 24/7.. Ale nejsem stavař;-D Kdyždopádně mám z toh obrovskou radost, protže tam jezdím 2x denně...

0 0
možnosti

zase jen vydělat prachy... O bezpečnost a plynulost nejde... Troufnu si tvrdit, že ten úsek bude permanentně zacpanej... Vždycky se najde někdo, kdo radši pojede 20 pod limit.. A kamiony ho nepředjedou, ostatní budou nervozní, budou koukat na tacho místo toho aby sledovali provoz... schválně jestli pak MD a policie dá k dipozici srovnání nehodovosti oproti usekům, kde se neměří...

A k bezpečnosti stavbařů? Pamatuje si někdo, že by na D1 v omezení nějakýho zranili?

3 2
možnosti

Dobry vymluvy. O vydelavani prachu to asi nebude. A tech nehod tam i kvuli rychlosti take bude dost a i me je blby, kdyz tam vidim se motat delniky, vyjizdet nakladaky jezdit 120 jako normalne.

0 2
možnosti
Foto

A už je to tady, pálí za sebou mosty ;-DR^

0 0
možnosti

Konečně bude moct beton nerušeně tvrdnout beze strachu z rychle projiždějících aut.

0 0
možnosti