- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dotyčný pan řidič svým vzhledem evidentně nespadá pod projekt EuroMed tak je logické že se k němu Němci chovali jako k cizímu ...
Nu co, pro Němce jsme provždy podliti, tak jaképak divení, že nám to dávají na potkání sežrat.A bude hůř, až se sem postěhují při útěku před migranty.
Před časem jsem narazil na otázku tlumočníků. O "kauze kravín" v té souvislosti psal v nějakém starším článku pan Konvička. Se zájmem jsem si přečetl i článek na lidovkách
Dost se tam liší to, co podle tlumočníka říkají Iráčané a co říkají lidé z GEN21.
Zadal jsem si jmenovaného pana Albahriho do vyhledávače a vyjelo mi toto:
Ta teorie o záměrné diskreditaci celého projektu, křesťanů i nadace, ze strany muslimů mi nepřipadá jako úplně ujetá. Stačilo najít vhodného arogantního nebo emočně labilního uprchlíka a občas na jednu i druhou stranu něco upravit v překladu...
Kdyby jeli vlakem, tak taky zabásnou strojvůdce?
Patrně Vám uniká rozdíl mezi standardní linkovou přepravou a tou smluvní.
Strojvůdce (vlakvedoucí) ad hoc zakázkového vlaku přepravujícího ilegální náklad ať už povahy materiální či lidské by byl postižitelný stejně jako řidiči busu z výchozího článku. A věřím tomu, že by se tak za Krušnými horami mohlo klidně stát. To zejména proto, že jednorázově najatá přepravní firma má z hlediska původu přepravované matérie po celou doby trvání své služby odpovědnost za legálnost přepravovaného.
Narozdíl od vlakového spoje standardního, linkového, jezdícího pravidelně dle předem daného jízdního řádu, kde z charakteru vztahu mezi přepravcem a zákazníkem nelze onu odpovědnost přepravce vyvozovat a ani vyžadovat. Velkou roli v tomto hraje anonymita - těžko totiž zjišťovat u každého konkrétního zájemce o jízdu vlakem bližší osobní identifikační údaje.
Řidiče Petra dobře znám. Každoročně s námi jako šofér autobusu jezdí na Slovensko. Ochotný, komunikativní, kamarádský, klidný, zodpovědný mistr volantu. Dokáže si poradit s každým technickým problémem. Výborný člověk. Je mi líto, že se souhrou podivných okolností dostal do této šlamastyky. Myslím, že se věci vysvětlí a žádný postih se konat nebude. Petře drž se! Těším se na setkání v červenci.
cenzor mi smazal příspěvek. protože jsem napsala pravdu o migrantech, jak znečistili celý autobus a řidiči to museli uklízet. Taky jsem napsala, že nemuseli mít problém, kdyby je do autobusu nevzali. Tohle je tedy naše demokracie.
To je ganz einfach:
Das ganze tschechische Volk ist eine Simulantenbande
Wir shaffen das!!!,
že frau Merkel :-)
Dvojí metr... měli říct, že jsou lidskoprávní aktivisté, pak by jim to prošlo...
V tom hloupém článku chybí základní informace, které bychom možná měli znát, ale mohli je nám připomenout. Např. zda těm Iráčanům byl zamítnut azyl. Pokud ano, jak je možné, že o něj požádali znovu v Německu, když už jim ho jednou zamítla jiná země Schengenu? Ta sedmidenní lhůta na opuštění ČR platí jen pro ČR nebo se mohou pohybovat po celém Schengenském prostoru? Na základě toho pak můžeme diskutovat, zda řidič je převaděč. Podle mě je článek opět záměrně neúplný, aby se rozpoutaly divoké diskuze neinformovaných lidí.
Oni požádali o azyl u nás, ale pak tu žádost vzali zpět a vyžádali si doklady, tedy podle našeho tisku.
To je komedie. Němci je vyšetřovali za to, že nelegálně převáželi přes hranice někoho, kdo měl legální právo tam zažádat o azyl. Jestli je vyšetřovali jako převaděče, tak ale měli zároveň vyhostit ty imigranty (což mj. podle dublinské dohody udělat měli). Pokud ale měli právo na žádost o azyl, tak ty řidiči přeci nic špatného udělat nemohli. Nebo si to špatně vykládám. Nedává mi to smysl.