Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihlava se chystá na megaprojekt. Přestaví kus města a zboří nádraží

Městské vlakové nádraží v Jihlavě i jeho okolí se zásadně promění od Ferony až bytovému družstvu Rozkvět. Vedení města i železničářů tam chtějí už brzy nasměrovat obří investici. Počítá se i se stavbou nové výpravní budovy místo té stávající z 19. století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H93e38d56v98i53k31a 11O52c55h98t10á22b12c63o86v95á 5294149720

Skvělá perspektiva. Z města na autobus na terminál se táhnout o pár set metrů dál nebo dokonce sednout do vlaku a pak na hlavním přestoupit nebo čekat až se přepojí lokomotivy. Je vidět, že tyto novoty prosazují jedinci, kteří ve vlaku nebo autobuse seděli naposled na školním výletě. ;-D

0/0
20.3.2016 8:56

M37a97r25t27i71n 97K51u94b47í39k 9647699356563

Bořit jim v Jihlavě šlo vždy dobře- viz krezl na náměstí. Ať radši v Jihlavě obnoví tramvaj, když neví co s penězi!

+1/0
18.3.2016 13:38

O49s83k96a89r 83P31e94t89r 2626175209964

Zločinec Kratochvíl dostane od města nové nádraží aby mohl prodat pozemek pod tím svým.... tak to je paráda.

+1/0
17.3.2016 19:44

H38e19d83v93i89k93a 57O31c88h45t77á21b84c11o12v36á 5624239900

Tady je jádro pudla. Společnost, která provozuje autobusovou přepravu se nikdy neměla stát majitelem autobusového nádraží. Komplikuje to vztahy s ostatními přepravci a při jeho provozování se prosazují jiné zájmy než prospěch cestující veřejnosti.

0/0
20.3.2016 9:16
Foto

J39a74n 64H62o78l89o16v45s82k77ý 6467459181

Co to je pro Boha za plán? To se v historickém městě Jihlavě nenajde projekt, který by počítal s budovou z 19. století? Podívejte se na budovu nádraží Ostrava - Poruba, jak skloubili staré a nové. Všichni to obdivují. Snad to jihlavané ještě torpédují...

+3/0
17.3.2016 11:13

A17l73e69š 42K20r52a48t69i21n14a 1666131150848

Nevím, jestli zde diskutující nádraží Jihlava - město vůbec používají? Nebo zda vůbec používají železniční dopravu? To, co se prozatím vybudovalo je zlomek plánovaných investic. Propojení autobusové a železniční dopravy je trend, který může zastavit odliv cestujících z veřejné dopravy. Mimoúrovňová krytá nástupiště, nová, moderní budova s odpovídajícím zázemím, kapacitní parkoviště a uzel MHD je minimum, co by se v Jihlavě mělo udělat.

Mimochodem, můj názor je, že většina dotací EU byla utracena účelně. Ty mediální výkřiky o nefungujících projektech jsou zanedbatelnou částí faktu, že Česká republika je už několik let čistým příjemcem významné částky, díky kterým vznikla spousta pracovních míst, zvedl se HDP apod. Nezatracujme tuto jedinečnou historickou šanci..

+3/−2
16.3.2016 8:11
Foto

J15a82n 28H67o36l48o25v80s32k72ý 6567159141

A je opravdu nutné kvůli tomu bourat staré nádraží? Vždyť to není pokrok, to je barbarství a přemazání kořenů jednoho místa. Podívejte se na budovu nádraží Ostrava-Poruba, jak se takový drahý projekt dělá, aby z toho nebyla jenom ostuda. Ale to už je na jihlavanech.

+2/0
17.3.2016 11:23

P83e58t74r 52M52o10l69á14k 9208411687264

Co by se ještě neudělalo za prachy EU! Když už nám tak "skvěle" funguje z dotací linka 6. Tak to ji postavíme nový terminál. Třeba s ni začnou konečně jezdit lidi :o)) Politici to ovečkám vysvětlí, jak je to důležité! Icom si prodá lukrativní pozemky a všichni budou spokojeni. Musím říct jedno: bože kam se ta Jihlava řítí!

+7/0
16.3.2016 5:27

H19e73d31v27i69k96a 58O72c14h10t61á63b19c19o95v91á 5354509950

Protože prachy se musí točit a naplnit ty správné kapsy. ;-)

+2/0
16.3.2016 0:07
Foto

D85a14n48i64e20l 46P60a24w13l45i80k 6944512581513

Nerozumím tomu proč se musí nádraží bourat...

+7/0
15.3.2016 20:34

T26o74m93a62s 62S74v96o41b98o82d96a 5207435425137

Aby se umorilo co nejvic peněz ...

+1/0
16.3.2016 6:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.