Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čelní střet kamionu a fordu uzavřel hlavní tah mezi Brodem a Jihlavou

Velmi vážná nehoda kamionu a osobního auta uzavřela v úterý ráno hlavní silniční tah u Štoků mezi Havlíčkovým Brodem a Jihlavou. Těžce zraněnou řidičku museli z menšího vozu vystříhat hasiči, vrtulník jí převezl do nemocnice. Kvůli rannímu sněžení se na Vysočině stala řada dalších nehod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L66u67b94o77š 59P48o28s46p78í65š41i37l 6758604555

Řeci neumí jezdit na suchu v létě,natož na sněhu v zimě,to je stejné jak češi ve škodovkách,obojí je vidět v praxi.

0/0
16.3.2016 8:20

Z20d95e28n68ě79k 30D68u66f57e92k 2504594948

Takže řecký kamion, který ve smyku sestřelil Ford, protože řek na galuskách nezvládl řízení. Snad se z toho paní brzo dostane bez větších následků.

+1/0
15.3.2016 14:26

J37a37n 32J50o67r78d88a77n 5651887759

Zase blud - "Svůj díl na nehodě nese i úterní počasí. "

Za nehodu mohou jen a jen řidiči. Nejsou schopni sundat nohu z plynu a přizpůsobit svoji jízdu stavu a povaze vozovky. Počasí za to nemůže, to je takové jaké je.

+5/−2
15.3.2016 12:56

V46l18a34d65i20s36l97a48v 93N47o69h81e63j69l 7218527198741

to neni pravda, muzes jet opatrne, neklouze to a pak najednou vjedes na misto kde to prekvapive klouze a neudelas vubec nic. vse nelze predvidat, na vse se nelze pripravit, na vse se nelze prizpusobit. cili pocasi svuj dil rozhodne nese.

+4/0
15.3.2016 13:05

J54i28ř64í 21D90e24š38t 5975614488970

Já jedu v klidku ale magor zamnou to nechápeRv

+2/0
15.3.2016 13:40

V94í65t 44K58u19č44e24r20a 6414689189982

Ve vyhlášce není, že za nehodu může počasí. Je tam ale , že řidič má přizpůsobit jízdu podmínkám a svým schopnostem. A schopnost není "mě to ustřelilo"...

+2/0
15.3.2016 13:56

V13l89a22d73i67s21l97a58v 14N43o58h10e77j84l 7328797368131

to nerozporuju. samozrejme vzdy je vina na ridici nebo na spravci komunikace, ale "svuj dil na nehode nese pocasi" - s tim nemam problem, protoze to tak je.

0/0
15.3.2016 15:28

M71i38r12o81s58l87a59v 47M48e59d 3784836

Jo, někdy je počasí záludné - jedeš hafo kilometrů po mokru a najednou jsi na ledu (i s tím by ale řidič měl v zimě počítat). Jenže - hodně sněžilo a klouzalo to "široko daleko", takže se zcela jistě o nějaké překvapení a neočekávanou změnu sjízdnosti nejednalo.

0/0
15.3.2016 17:10

J10a75n 51P38r52i46c32h13y40s49t57a14l 8481948873

Co to je zase za titulek? Linej se pretrhl! Pan Vokac nevi, jak se to mesto jmenuje? Vzdyt to ma hned na dalsim radku napsano spravne! Brodu je hodne, ale jen jeden z nich je Havlíckuv.

Uhersky Brod, Cesky Brod, Vyssi Brod, Zelezny Brod, Slavonski Brod, Brod u Stribra - a urcite jsem na nejake dalsi Brody zapomnel.

Vynechavat v psanem textu polovinu jmena mesta je znamkou buranstvi.

V hovorove konverzaci je to vetsinou prijatelne, ale i tak jsou pripady, kdy je lepsi pouzivat cely nazev.

+8/0
15.3.2016 12:43
Foto

H59o36n39z17a 20T48r12u65s35i49n24a 9390730340186

Při koupi auta mám vždy na prvním místě bezpečnost, hlavně proto, že nejsem jediný, kdo jej používá. Moje žena i dnes jela jako každé ráno autem do práce, proto mi přejede mráz po zádech, když vidím podobný titulek. V situacích jako je tenhle vám nepomůže sebebezpečnější vůz...

+1/0
15.3.2016 11:57

P41a23v57e37l 91L30á57n40í61k 5299495862557

Když se kouknu na to auto, tak nechápu jak to mohla přežít, nejspíš asi neměla metr osmdesát, ale neskutečný štestí a to je dobře.

0/−1
15.3.2016 11:03

J66a89k17u93b 97F61e30i39f38a21r 7769279736359

ono když je to rozstříhané hydraulickými nůžkami tak to vypadá "o něco" hůř než třeba ihned po nehodě.

+1/0
15.3.2016 11:33

D36a97v77i21d 24P71e26c90a 1295224271476

Jel sem tudy dvě hodiny před nehodou a najel na D1. Nejezdím v těchto sr..kách ani 100 km/h a tak mě dnes předjížděl jeden kamion za druhým. Asi jim to za těch pár minut stojí, taky zřejmě neradi přestavují nastavenou rychlost.

+4/0
15.3.2016 10:59

D57a97n16i88e30l 63B80a22r58t41o50l61d 6189444958961

...pokud se "řítíš" 30km/hod, tak se není čemu divit, že i kamiony tě předjíždí. ��

0/0
15.3.2016 20:07

D63a95v82i12d 64P31e78c28a 1475574331946

Aha, polykac kilometrů. Buď zdrav, hochu, kam jedeš?

0/0
15.3.2016 20:54

P72a69v46e10l 55K41u18b74e39l64k68a 8427842739890

Prej "svůj díl na nehodě má i počasí" ...nepovídej, a od kdy? Takže budeme vyšetřovat nejenom řidiče kamionu ale i to sněžení? Ale di ty ;-D:-/ ...

+6/−5
15.3.2016 10:43

P49a16v76e35l 30K66u98b36e50l26k89a 8417452129290

ty mínusy mi dalo asi taky to počasí :-/ ...

0/0
15.3.2016 14:54

V50l12a86d19i95s76l11a17v 49N96o74h82e47j12l 7248797468441

psal jsem to vyse - svuj dil na nehode muze mit klidne i pocasi, kdyby nebylo blby pocasi tak by se to nestalo. nejde vubec o to ze by se melo snezeni vysetrovat. :-P

0/0
15.3.2016 15:59

L67u22c18i93e 59L17u92k67á10š66k63o32v35á 6403171628

Doporučuji se občas podívat na čem ti úžasní kamionaci v zimě jezdí. Když někdy na křižovatce kouknu vedle sebe tak kolikrát nevím jestli je hlubší vzorek na hladké asfaltce, nebo na sliku pana kamionaka. A pak se divme.

+5/−2
15.3.2016 10:35
Foto

O27n39d71r86a 86T98ů19m11a 1518825637838

Ono to není tak jednoduchý, sada pneumatik na kamion vyjde na pár desítek tisíc korun. Řidič může mít nasazený nový zimní gumy s vysokým vzorkem, ale pak párkrát otočí třeba Španělsko, kde je místo našich zimních -5 stupňů najednou +20 i víc a ty zimní pneumatiky ztrácí vzorek jak šílený. A měnit kompletní sadu podle toho, kam zrovna jede, to by byl hodně drahej špás.

+2/−7
15.3.2016 10:40

V32á28c36l17a68v 42Z19e29l18i38n23k77a 2802190883222

OK, ale to je jejich problém. Jejich lobby si to nesmyslné převážení milionů tun nákladu sem a tam po Evropě prolobovala, tak ať si to řeší, ale ne na náš úkor. Stačí, že jim jejich podnikání "dotujeme" investicemi do budování a oprav silníční sítě.

+8/−2
15.3.2016 10:55

D44a29v72i52d 91P58e44c57a 1215654211956

Ondra Tůma, každý chápeme, že to jsou velké náklady za gumy. Ale uvědomte si, že oni konkurují železniční dopravě mimo jiné tím, že kamióny přetěžují, že jezdí na gumách bez vzorku a ohrožují nevinné lidi. Snižují si náklady na úkor bezpečnosti.

+5/0
15.3.2016 11:02

J32a45k63u27b 44P44r94o28k70e73š 6523288182103

No oni železniční dopravě konkurují hlavně tím, že než se naloží jeden vlak, tak ten kamion odveze 2x náklad přes celou Evropu do dvou ruzných míst. Ti co si dnes stěžují by asi pěkně koukali na regály v obchodech bez ovoce a zeleniny celou zimu. Na to, že najednou 1kg rajčat stojí 2x tolik, nebo že škoda auto musela o 30% snížit platy, protože potrřebuje pokrýt náklady na mezisklady a materiál do nich, protože nefunguje logistika.

Nevýhodou železnice je, nepružnoust a rychlost, pořád si na něco stěžují, ale čím dál víc se hodí jen na uhlí do elektráren. Dokud železnice nebude umět to co umí letecká + kamionová doprava, tak se chytat moc nebude.

Pokud má být výhodou železnice převážení velkého oběmu zboží naráz, tak si musí zorganizovat logistiku tak, aby to bylo stejně rychlé jako kamionem. Ne že to dovezete na nádraží, tam to 3 dny hnije, platí se uskladnění, pak složí vlak, který za púl dne dojede skoro do cílové destinace, kde dalšího půl dne trvá vyložení vlaku a přeložení na kamion, který to musí stejně dovézt na poslední míli.

Na železnici se musí zamyslet tak, aby mohla fungovat podobně jako potrubní pošta, tedy, dorazí náklad a bez meškání cestuje, prostě každý vagon samostatná jednotka, které se někde na hlavním koridoru mohou spojit do většího celku pro úsporu, ale bez nějakého čekání. Čas je to nejdražší co máme.

+1/0
15.3.2016 14:53

T58o18m16á89š 29V88a17l63d90e41r 7633530479

Na to byly vymyšlené kontejnery. Kontejner může být zkonstruován na co chcete. Stačí naložit na vlak, loď, automobil. Přeložení určitě netrvá půl dne. Byla by bezpečnější doprava. Systémy existují. Stačí je sloučit a využívat a hned bude poloviny řidičů doma vždy na večeři a nebudou remcat, že jsou pořád pryč, že musí dodržovat nesmyslné přestávky. Nebudou přetěžováni a tím nebudou spát, telefonovat, dívat se na TV za volantem. To by byl život. Mimochodem v EU na západ od nás zastavují TIR už při 5-ti cm sněhu a kolem je rovina. Tak proč u nás v horách je necháme jezdit závějemi? Kolikrát jsme nedostali zboží, kvůli takové situaci.

0/0
15.3.2016 15:17

D17a70v95i72d 19P72e64c90a 1935784821626

Jakub Prokeš, díky za dobré rady, ale co byste řekl na to, že kamiony jezdí na sjetých gumách, aby měly nižší náklady? Že překládají přes únosnost a ničí nepřiměřeně silnice? Nikdo se neotírá o poctivé přepravce, kteří dodržují zákony.

+1/0
15.3.2016 15:43

D48a24v68i25d 20P71e92c82a 1525534371326

Jakub Prokeš... A pokud jde o nakládku jednoho vlaku, prosím, udělejte si někdy výlet na moderní překladiště kontejnerů s portálovými jeřáby, kde vlak zastavuje pod portálem. (Metrans Č.Třebová). Abyste neviděl ten svět tak černobíle jasný, skvělé, flexibilní kamiony a nemožný zbytek světa.

0/0
15.3.2016 15:48

J57a56k15u90b 81S20e79m70e36r33á31d 2967646791631

tak az ti takto kamionak sejme nekoho z rodiny, chci videt jak ti toto vysvetleni bude stacit

+6/0
15.3.2016 11:42

L27u16c79i35e 52L51u14k29á90š53k29o47v80á 6113921458

Bohužel úplně mimo mísu. Je mi fakt jedno jestli nenažraní dopravci vydělají méně. Myslím, ze argument např matky samozivitelky na podpoře, ze nemá na výměnu gum,by taky nikoho nezajímal. Nebo,že letadlo ma rezavý spoje na křídlech, protoze udrzba, nebo výměna je přeci drahá.

+3/0
15.3.2016 12:44

Š84á22r49k67a 28Č90e54c21h32o51v58á 8418506595885

Až se s kamionem s takto hladkými gumami střetnete vy nebo někdo z vašich příbuzných, tak doufám, že je budete obhajovat i nadále :-P

0/0
15.3.2016 12:52

V61á91c64l23a57v 98Z12e32l12i66n12k84a 2532110193852

Jo, to není nic nového pod sluncem. Jde o peníze, peníze a zase peníze. Chudáčci v osobních autech holt mají smůlu. Je nakládají do penálu a lemro z kaminou hraje na city, jak je otřesený. A bude to bohužel zřejmě muset dospět k trudnému konci, kdy někdo "zaplatí" nějakému točvolantovi za smrt nebo zmrzačení svých nejbližších olovem. Pak, až problém vyvře do takovéto úrovně, se to možná začne řešit.

+3/0
15.3.2016 10:53

P34e51t21r 81M39u46r87č18e16k 3838386760

Paní Lukášková kamion jezdí na pneu do kterých ho obuje majitel a pište si že ten element co je mezi pedály a volantem je málokdy majitel...Něco jsem odjezdil takže si to dovoluji napsat.

0/−3
15.3.2016 11:02

D21a10v54i40d 38P60e63c33a 1325114891236

Petr Murček Zodpovědný je ovšem řidič, co řídí. Ten jde pak i sedět.

+5/0
15.3.2016 11:05

L81u55d46ě81k 74J89e45l34í97n98e47k 5597217239100

Takže až tam místo volantu budou riditka z fichtla, tak také vyrazíte na štreku? �� Teď opravdu nevím, co si o vás myslet, pokud jste to tak praktikoval, že jste de facto vědomě usedl za volant vozidla, které porušovalo zákonné předpisy. ��

0/0
15.3.2016 13:25

P53e85t80r 84Š80e87b12e77s71t38a 1515316294

V jedné jihlavské kamionové firmě do pneu dokonce vyřezával gumař vzorek :-)

0/−1
15.3.2016 13:01

J77a17r94d20a 68K64a44n56í70k 5976729802843

Pokud na tý gumě bylo napsáno "REGROOVABLE", činil tak naprosto legálně ;-)

0/0
15.3.2016 13:43

A38n38t61o88n40í39n 84S73c82h48i51n23d87l44e20r 8263947605549

Hlavně je dobrá ta fotka, na které je na okresní silnici 11 kamionů a 2 osobní auta. To o něčem vypovídá... A pak si teda nemůžu odpustit ještě jednu poznámku... Focus je "menší auto"? Já jen že Oktávka je papírově ještě menší (užší, menší rozvor apod.).

+6/−4
15.3.2016 10:07

J21a37n 38Š86e39s81t24á63k 3518119799154

"řidičku museli z menšího vozu vystříhat hasiči," - tak je jasný, že měli na mysli auto menší než ten kamion, takže ochkávku do toho neplette

+6/0
15.3.2016 10:21

Z94d56e51n35ě22k 46V41o52n76d47r80a 4355933170747

Určitě znáte i rok výroby, že ?

0/0
15.3.2016 10:50

T58o47m49á95š 26V85a44l51d96e97r 7563470359

1999-2002

+1/0
15.3.2016 18:38

F87r38a14n68t86i90š10e86k 75K97o78u73d27e23l73k85a 3427317213

Tak já nevim jak pro koho, máme v rodině focuse a citroen C5, fokus je nákupní kabelka.Když přesednu z C5 tak si připadám dost divně ;-D Citigo to sice neni ale velký rozhodně taky ne.

+2/−1
15.3.2016 10:53

D80a43v73i67d 35P25e45c62a 1975574931876

Antonín ...tak v článku se píše, že osobáky pustila Policie přes okresky.

0/0
15.3.2016 11:13

Z86d58e12n48ě17k 59D88u35f17e40k 2764794738

Tak jednak odklonili policisté vozidla na jiné silnice v okolí a pak je tohle kamiony dost vytěžovaná trasa, zkracují si cestu a též se vyhýbají mýtným branám.

0/0
15.3.2016 12:46

L32a81d51i10s11l29a84v 27K23ř72í67p62a23l 1681159880436

Pane Schindler ty kamiony tam stojí proto, že se na té silnici neotočí jak osobák. Stačí trochu u toho uvažovat než napíšete takový blábol.

0/0
15.3.2016 13:01
Foto

J15a98k88u49b 75S34o19b62o83t60k35a 6894438107686

Z tohoto ještě někoho vystříhali živého? 8-o

+10/−1
15.3.2016 9:43

J51i84r82i 24R43u43s22n39o80k 4245282947883

To uz je rozstrihane auto. Pred strihanim to vypadalo zcela jinak.

0/0
15.3.2016 11:26

P79a12v70e54l 29M18a51r37e14š 6495225292669

Holt kvalitní auto, ne sikmookej šrot z Nošovic

0/0
15.3.2016 19:16

A49l74e38š 51J27a53v31ů81r78e97k 2342719750130

Počasí ŽÁDNOU vinu nenese.

+19/−1
15.3.2016 9:26

D34a83v69i53d 85B54a17š90t39á41ř 2277471161956

Tak černo-bíle bych to neviděl. Zejména poslední odstavec dost naznačuje. ,, Řidiči žádali výjezd posypových vozů" Je jedno kolik máte naježděno a jak moc jste opatrný a defenzivní. Občas to chce i trochu toho štěstíčka.

+2/−3
15.3.2016 9:35

V29l39a64d25i74m67í14r 70V22y36c92h46y25t90a

Ne štěstíčka, ale jednoduše dát v zimě nohu z plynu. Vymlouvat se na posypové vozy je holý nesmysl.

+1/0
15.3.2016 13:19

V93l51a93d33i81m83í28r 93V14y37c37h18y57t89a

Ano, vždy je vinen řidič. Vyhláška jasně stanoví, že řidič je povinen přispůsobit rychlost jízdy stavu a povaze vozovky. A v zimě - když napadne mokrý sníh, tak je přece třeba snížit rychlost třeba na polovinu, v některých úsecích i méně. Je to vždy lepší, než někoho zabít, nebo v lepším případě skončit v příkopě, nebo na stromě!

0/0
15.3.2016 13:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.