- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Domluva radnice s podnikatelem Jarošem je rozumná, vše ostatní jsou nadsazované emoce. Hlavní problém je, že Pelhřimáci se naučili chodit nakupovat ke Kauflandu, kde nejsou do stavby supermarketu zahrnuty škody, které stavba nepřímo způsobila (jinak by tam taky zboží bylo dražší). Město by mělo co nejvíc podpořit místní podnikatele v centru, jinak se centrum vylidní a zbydou tam jen Vietnamci a Roj Kebab.
Několikrát jsem v Pelhřimově byl a i autem na náměstí i na servis a vždy to bylo v klidu. Žádná pokuta, žádné placení a málo aut. Neřekl bych že byl regulace potřeba. A peníze asi potřeba jsou. Jestli jim těch pár korun v rozpočtu stojí za naštvané lidi... Doufejme že jdou alespoň do rozpočtu :)
Jednoduchý a jasný způsob, jak centrum města samotným vedením města zlikvidovat. Smutné. Příkladů máme plno: všude jsou nadělané pěší zóny, zákazy parkování a vjezdu a pak se už jen divíme, proč v centru města nejsou žádné provozovny. A začneme vymýšlet, jak centrum zase oživit a přilákat lidi. I do té kavárny musíte občas něco dovézt!
A překládat před závorou na kárku? Ve kterém století žijete?
Vždyť si tam stejně každý parkuje jak chce a nikdo to neřeší, protože v Pe není městská policie.
A že se to "Berušce" zdá likvidační...?
Já bych zase nějaké 3 minuty moc neřešil, jestli skládá zboží, tak ať ho skládá klidně 10 minut.
Musí to ovšem být zastavení.
Takže žádné flákání, skládat hned vedle aut(žádné) nošení do prodejny řidičem, žádná tužka/dodací list/cigareta/mobil v ruce atd.
A kdo to bude posuzovat? Vždyť to je absurdní. Každý ať zaplatí stejně a hotovo.
Myslím, že takový systém je spravedlivý a v pořádku. Kéž by byl zaveden plošně po celé ČR. Nelze donekonečna trpět a budovat socialistickou podstatu masového automobilismu a proplétat se ve městě skrze překážející plechy, smrad a hluk. Automobil je soukromý majetek jako cokoli jiného, není důvod, proč by měl požívat nějaké zvláštní výhody ve formě bezplatného odložení na veřejném pozemku. Když si budu chtít na veřejném pozemku postavit montovaný zahradní domek, také mě každý požene svinským krokem. Pravidla by měla být stejná, ať se jedná o cokoli a o kohokoli. Vozit si zadky, překážet a obtěžovat ostatní, to je strašně jednoduché. Rohlíky v krámě také nejsou zdarma, přestože jíst se musí. Normální je platit. A z výtěžku třeba hradit MHD.
Jojo, kvůli zásobování typu "vyložení nákupu a vnuka" taková omezení vznikají...
První půlhodina stojí 20 kč a za tu dobu se auto pohodlně vyloží. A ty 3 minuty jsou třeba na výběr z bankomatu, na doručení poštovních zásilek, možná to zvýšit na 5 minut. Proč by náměstí nemohlo být bez aut? A nás dají v určitou dobu závoru a nikdo na určitá místa nemůže vjet a je klid. Takže je do obchodu donese či doveze na kárce nebo přijede večer či brzy ráno, kdy je závora otevřená.
jiste, vsichni dodavatele a podnikate e budou v pet rano nastartovani, aby mohli zasobovat prodejny jakmile se na hodinu rano otevre zavora
Co si budeme říkat - vždy záleží na tom jak si "zákon" vyloží orgán. A málokdy se tak stane v prospěch občana (z jehož daní je přeci placen,že). No, občas se najdou i rozumně myslící....občas...