Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Experti radí Jihlavě nové linky MHD, víc automatů i troleje v pěší zóně

Pražská společnost HaskoningDHV doporučila Jihlavě vybudovat nové zastávky u brány a hřbitova, točnu na náměstí či novou trolejbusovou linku vedoucí do Bedřichova. Tam už přitom ve dvacátých letech minulého století měly jezdit tramvaje. Je to zřejmě nejdéle „spící“ záměr v jihlavské dopravě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J67i83ř83í 48J54o24z70a 3748363300581

Pravdou je, ze ty nahodile nocni spoje na linkach A, B a B1 jsou o nicem... chtelo by to opravdove nocni linky s pravidelnym intervalem. Jsem rad, ze mesto Jihlava se venuje problemum MHD ;) Jen tak dal....

+1/0
1.2.2016 20:47

L84u48c62i66e 31V26o30d86i49č94k55o40v23á 2549726909700

pred jyskem? a jako kde kdyz tam neni místo ani aby v klidu projela sanitka a nebala se ze ji nekdo sestrelí v krizovatce???!

+1/0
1.2.2016 18:33

P33a85v88e73l 20Ř97a10p43e51k 7212336149715

Docela by mě zajímalo, kdy se chytnou za nos radní v Havlíčkově Brodě a konečně namísto financování hloupostí nechají vypracovat podobnou studii k MHD, která je dnes v naprosto zoufalém stavu, připomínajícím jakési torzo z husákovských dob. A nejde jen o nějaké drobné změny, tam je potřeba vybudovat i některé nové zastávky, kompletně překopat všechny linky atd. Radní furt brečí, jak je město zmítáno automobilovou dopravou, ale když ono se z půlky města nedá jinak než autem dostat, protože autobusy MHD buď nejezdí vůbec nebo jedou skoro hodinu nebo jedou v nesmyslný čas a v neposlední řadě jedou nesmyslnou trasu, která vůbec nerespektuje přirozené přepravní proudy. Dnes většina MHD jezdí jen na ose Perknov - vlakové nádraží, jiné části města, velikostí srovnatelné s Perknovem, jsou prakticky bez spojení. Kdejaká zapadlá vesnice za Brodem má o mnoho lepší spojení na nádraží a na náměstí než třeba celá jihozápadní část města. Je to ostuda i plýtvání penězi, protože některé autobusy celé roky vozí vzduch, a nikomu to nepřijde divné, že asi jedou v blbý čas, po blbé trase nebo jedou jen jedním směrem a neexistuje spoj, kterým se člověk může vrátit zpět.

+1/0
1.2.2016 16:28

M87i65c98h95a80l 75T61ů48m22a 7213525704924

mě by zajímalo kdy se vykašlete na psaní furt stejných příspěvku stále dokola a půjdete to řešit na kompetentnější místa kterými určitě není diskuse na idnesu

+1/0
1.2.2016 17:32

P80a32v98e33l 60Ř86a34p39e95k 7742526689315

Já tam nemám bydliště, takže s tím nic víc neudělám. Lidi se tam musí sami konečně probrat 8-o

0/0
1.2.2016 17:53

P81a77v74e25l 90Ř83a61p34e87k 7732936889745

Mimochodem, kdyby byl v Brodě někdo kompetentní, tak to nevypadá jak to vypadá. Tam nikdo kompetentní není, je to akorát banda žvanilů. Naděje pro MHD v Brodě je zřízení IDS kraje Vysočina a plné začlenění MHD do tohoto systému.

0/0
1.2.2016 18:08

O24t93a 20S73u45k 5124268268764

Obávám se, že je to jinak. Nevím, jaké kdo má o chystaném IDS kraje Vysočina, ale podle toho, co prosakuje navenek, ty si tímto MHD v Havlíčkově Brodě nepomohla, spíše naopak.

0/0
1.2.2016 19:16

M43i28c60h45a78l 41T81ů23m23a 7403745984964

Na to že tu nebydlíte toho víte o radnici poměrně dost, zajímavé na tom ale je že současné vedení města udělalo pro město víc než kdo jiný za posledních cca 20let

0/0
2.2.2016 13:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.