Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Motorpal dluží zhruba 800 milionů korun, propouštět ale nehodlá

Jihlavská strojírenská firma Motorpal, významný výrobce vstřikovacích systémů pro dieselové motory, podala ke Krajskému soudu v Brně návrh na insolvenční řízení. Ocitla se totiž v dluzích, jejichž výše činí zhruba 800 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P82a91v88e84l 45Ř44a61p98e56k 7562386839865

Všude se vyrábí komponenty pro auta, přitom aut už je tolik, že se nevejdou do ulic. Nejvyšší čas, aby tyhle firmy začaly krachovat a celé odvětví se zredukovalo na smysluplnou úroveň.

0/−9
15.1.2016 18:23

P17a58v55e49l 20N38o93v87á24k 7661666339683

A nebo aby společnost stavěla stavby tak aby se tam ty auta vešla

+1/0
15.1.2016 18:31

J93a87r70o75m91í50r 76Č28e86c72h 1973858257282

Vy dáte těm lidem práci?

+2/0
15.1.2016 19:21

P38e72t46r 95V82a23l33a 7170183851485

Pavle, než něco vypustíte z klávesnice, tak si nejdřív projděte stránky firmy a zjistěte si, co vyrábí. Autokomponenty jsou pouze okrajovou záležitostí ;-D

0/0
15.1.2016 23:42

V28l20a63s50t93i76m32i27l 22S74v66o20b85o80d46a 7433198885704

"... vstřikovací čerpadla, vstřikovače, vstřikovací trysky pro vznětové motory..."

Nejsou komponentou pro auta v případě, že jde o motor do automobilu, což je z popisu společnosti více než pravděpodobné?

Nevím, poučte mě ;-).

0/0
17.1.2016 5:38

P82e51t33r 22V75a58l51a 7290703491555

Řadová vstřikovací čerpadla vyrábí Motorpal pro nejrůznější použití na motorech traktorů..., pro motory drážní a lodní, pro motory sloužící k pohonu silničních a stavebních strojů, generátorů, lodí i pro motory stacionární.

Oblast použití vstřikovacích čerpadel PC a PR je velmi rozsáhlá. Sahá od malých vznětových motorů pro zemědělskou malovýrobu s výkonem cca 1kW/válec, až po motory stacionární, drážní a lodní, pracující i na těžká paliva a disponují výkonem okolo 500kW/válec. Mimo to tato vstřikovací čerpadla nacházejí uplatnění i v různých průmyslových odvětvích, např. pro vstřikování paliva do pecí, mazání cyklicky zatížených třecích ploch apod. :-O

0/0
18.1.2016 23:01

P69e80t61r 88V52a31l66a 7640463771305

Autodíly - to je nový rozvíjející se směr výroby MOTORPALu, který se chce více přiblížit modernímu automobilovému průmyslu. MOTORPAL spolupracuje na vývoji vyvažovacích systémů pro spalovací motory. Na výrobní lince s moderní technologií vyrábí z polotovaru (trubka tažená za studena ) vyvažovací hřídel pro nové benzinové tříválcové motory ŠKODA 1,2 l ve dvouventilovém i čtyřventilovém provedení. MOTORPAL je dodavatelem těchto hřídelí do ŠKODY AUTO Mladá Boleslav i do VW. MOTORPAL dále vyrábí komponenty pro brzdové systémy firmě WABCO Mannheim a dílce pro převodovky firmě ZF STEYR. Na těchto dílech tržby Motorpalu zřejmě nestojí.

Tudíž si dovolím nesouhlasit s panem Pavlem, že Motorpal je firmou která vyrábí jen komponenty pro auta...

0/0
18.1.2016 23:09

P63e97t16r 63V15a35l20a 7120753891965

a k těm autodílům, abyste byl v obraze - Autodíly - to je nový rozvíjející se směr výroby MOTORPALu, který se chce více přiblížit modernímu automobilovému průmyslu. MOTORPAL spolupracuje na vývoji vyvažovacích systémů pro spalovací motory. Na výrobní lince s moderní technologií vyrábí z polotovaru (trubka tažená za studena ) vyvažovací hřídel pro nové benzinové tříválcové motory ŠKODA 1,2 l ve dvouventilovém i čtyřventilovém provedení. MOTORPAL je dodavatelem těchto hřídelí do ŠKODY AUTO Mladá Boleslav i do VW. MOTORPAL dále vyrábí komponenty pro brzdové systémy firmě WABCO Mannheim a dílce pro převodovky firmě ZF STEYR. Na těchto dílech tržby Motorpalu zřejmě nestojí...

Takže bych Motorpal rozhodně neházel do pytle s firmami, které se specializují na autokomponenty.

0/0
18.1.2016 23:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.