- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, jak mohly předchozí generace vůbec přežít, bez všech těch bezpečnostních opatření, jako jsou blokované dveře vlaku, nestáhnutelná okna apod.
ha, tý teda chybělo málo a mohla se probudit mrtvá.
Proč zase dělali dechovou zkoušku? Já bych policajtům nedýchl - přece jako cestující může být člověk ožralý, když není v roli řidiče, ať už je to v autě, letadle nebo vlaku. Pokud byla třeba někde na oslavě, tak taky se člověk nějak dostat dom musí. A k tomu jistý senátor Kubera přišel s nápadem, že pod vlivem alkoholu by nesměli být ani chodci
Jezdím vlakem dosti často a proto vím, že rychlíky mají za jízdy blokovány dveře. Jdou otevřít po zastavení soupravy. Zřejmě šlo o hodně starý typ vagonu, který toto zařízení nemá. Ovšem takové vagony by už dávno měly být vyřazeny z provozu.
Pamatujete, jak před docela dost lety vypadl z jedoucího vlaku ten asi 9letý chlapec? Už tehdy ČD tvrdily, že v rychlících jsou blokované dveře. Ještě dlouho potom ale na trati Brno - Olomouc jezdily vagony, na jejichž dveřích byl nalepený velký nápis, že dveře nejsou blokovány. Ale je fakt, že s podobnými vagony se už prakticky nesetkávám. Tomu, že by se nějaký takový mohl objevit na trati přes Náměšť, se ale vůbec nedivím...