Diskuze

Jen dva týdny a první mrtvý. Starosta před „křižovatkou smrti“ varoval

„Je to křižovatka smrti,“ volal před otevřením nového obchvatu Žďáru nad Sázavou starosta sousedních Jam Jiří Šikl. Na mysli měl odbočku do jeho obce. Jen po dvou týdnech od otevření se jeho obavy naplnily. Na nebezpečné křižovatce zahynul pod koly auta sedmasedmdesátiletý cyklista.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak snad se teď dotyční úředníci už cítí lépe, když mají na svých rukou krev.

0 0
možnosti

J96a32n 82S90v69e57t66l30i52k

14. 12. 2015 15:39

Dotyčným je to jedno. Oni postupovali v souladu s legislativou. A legislativu navrhoval a prosazoval někdo v Praze. A Žďár je z Prahy tak daleko ...

0 0
možnosti

Křižovatka se stavěla prakticky na zelené louce.A o tom,že poblíž je průmyslová zóna i chatová a zahrádková kolonie se ví už dávno něž se začal dělat projekt.Navíc měla být v blízkosti i vlaková zastávka a proto se mělo se zvýšeným pohybem pěších osob počítat.Takže tady někdo pořádně zaspal vidíte důsledky.

0 0
možnosti

Dát semafory na silnici I. třídy mimo město samozřejmě lze (když se chce) - viz semafory na silnici I/37 mezi Chrudimí a Pardubicemi......

3 0
možnosti

Všechno jde když se chce. Jak se říká: Kdo chce, hledá řešení, kdo nechce, hledá důvody.

1 0
možnosti

Většina důchodců se rozhlíží při přecházení vozovky tak v době, když jedu tak 300 m od přechodů, protože já vyloženě vidím, že oni vůbec nesledují, jestli auto jede če ne. Prostě jdou a jdou, ale do strany se nepodívají. On je přeci nikdo nepřejede. JInak nejen , že bych tam dal semafor, dokonce bych tam zavedl úsekové měření rychlosti. Však když to má zachránit jeden život, tak ať se všichni ostatní pokálí, aspoň takhle to je na nejdebilnějším semaforu v Česku při příjezdu na Ruzyň. A lávku tam nepostaví, protože je drahá a bude se tam stavět obchvat. Za 40 let podle mě, až natáhnou brka všichni v Suchdole.

5 1
možnosti

Není nebezpečných křižovatek nebo zatáček, ale jen nebezpečných řidičů!!!...

7 3
možnosti

Jízda na českých silnicích i dálnicích je mnohem nebezpečnější než jízda po dálnicích a silnicích zde v USA. Mám bohaté zkušenosti už desítky let z obou zemí..

Například zužování pruhů do jednoho je doslova hazard. Nehodovost v USA a ČR na hlavu bude doslova propastná. A vidět 3  4 kruhové objezdy za sebou to je doslova zážitek. K zasmání.

3 7
možnosti

vsude je neco, tady zase tolik nestrilime ve skolach

3 2
možnosti

Jo, zase se někdo plaší. 

Pokud se po roce, dvou, ukáže, že je tam výrazně víc nehod, než na jiných obdobných křižovatkách, je to důvod k úpravám. Jeden případ nic neznamená.

6 0
možnosti
Foto

Samozřejmě se může stát že v prvním měsíci tam zemře deset lidí a následujících deset let nic. Ale přiznejte si, měl byste ty nervy čekat na druhý měsíc, kdyby v tom prvním takhle umřelo tolik lidí? Věřil byste tomu že to je prostě jen náhoda a nerovnoměrné rozložení?

0 2
možnosti

P63e12t15r 80N48o62v45á39k

11. 12. 2015 19:51

Dneska se na chodce a cyklisty se.e auta drží celou ekonomiku a to je podstatné. Lidí je dost a důchodců obzvlášť. ( jsem řidič a za pár let i důchodce)

5 2
možnosti

T13o95m82á14š 17Z87e95m56a97n

11. 12. 2015 20:33

Zase chodci a cyklisti dělají vše proto, aby se jim něco stalo.

Řešit to protežování chodců a cyklsitů by vedlo jen k jejich větší cikanizaci (my vám můžeme všechno a vy nám nesmíte nic, móre"). Naopak je potřeba ve "slabších" článcích dopravy udržovat přirozený respekt k autům.

3 1
možnosti

Kruháč,který podporuji, bude, ale až po více prů.erech, aby měly firmy zase co dělat.

0 2
možnosti

A co mají firmy společného s tím, jestli se někde postaví nebo nepostaví kruháč ??? 

Pokud uvažujete o tom, že z toho mají kšeft, tak ano, mají. Ale měli by ho i kdyby se stavěl rovnou s novou silnicí a budou ho mít i když se postaví za pár let. Prostě, ono to tam samo nevyroste.

1 0
možnosti

J15a23n 29F28i52a14l21a

11. 12. 2015 19:31

A bude hůř. Aut přibývá rychleji, než silnic. Auta už pomalu nemají kde jezdit a kde parkovat. V budoucnosti to nutně povede ke kolapsu.

0 0
možnosti

Tak v Helsinkách se bude chodit povinně pěšky a MHDéčkem....

0 0
možnosti