- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den, musím na článek reagovat, protože nikdo nevidí i druhou stránku "výkupu" pozemků. Přijde Vám dopis, kde Vám sdělí jedinou nabídku k výkupu a pokud nepodepíšeš, tak TY TY TY, mi ti to vezmeme. U toho je nějaký odhad ceny, který vypracoval kupující. Zastrašování a hrozby vyvlastnění, aniž by umožnili nějakou diskusi. Připomíná to praktiky minulého režimu. Smutné.
Super! obchvaty by měly být priorita č.1!!! Brod si o to říká již dávno.
Ale měli by to sfouknout rovnou i s přípojkou od Humpolce...
je fakt, že taky nechápu ty mimoúrovňové křižovatky v Termesivech a u silnice na Šlapanov, přijde mi to dost zbytečný... osobně jezdím ve směru Humpolec-Přibyslav, takže pro mě to nebude a pro ty ve směru Jihlava-Čáslav asi taky ne...
Blbina to trochu je, nevím proč jsou mimoúrovňová křížení s místními komunikacemi, ale se silnicemi druhé a první třídy úrovňová.
Protože na úrovňových kříženích je možné sjet/najet na obchvat. A je žádoucí, aby to nebylo možné z každé místní komunikace. Proto místním komunikacím se obchvat vyhýbá mimoúrovně.
A jak se dá udělat obchvat kratší, než rovná cesta středem ? Vy jste místní ?
Kratší se udělat nedá, ale bez spousty překážek a kruháků ano.
Souhlas, pokud to půjde projet městem rychleji, a to zcela zjevně půjde, pak těch 1,5 miliardy jsou vyhozené peníze, protože ten motohnus z města nezmizí, nehledě na další devastaci krajiny. Z části obchvatu, který už stojí, udělali diletanti na radnici fakticky místní komunikaci, plnou křižovatek a omezení. Bezpočet kruháků tomu jen nasazuje korunu.