Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stát kupuje půdu pro havlíčkobrodský obchvat. Kdo zaváhá, přijde o vše

Havlíčkovu Brodu se přiblížila stavba jihovýchodního obchvatu. Ředitelství silnic a dálnic rozeslalo majitelům dotčených pozemků štědré nabídky k odkupu. Ze metr čtvereční nabízí kolem 300 korun. Vlastníci mají na souhlas tři měsíce. Víc šancí nedostanou. Když včas nezareagují, stát půdu vyvlastní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z16d11e53n52ě82k 52F28i17x36a 4962140368337

Dobrý den, musím na článek reagovat, protože nikdo nevidí i druhou stránku "výkupu" pozemků. Přijde Vám dopis, kde Vám sdělí jedinou nabídku k výkupu a pokud nepodepíšeš, tak TY TY TY, mi ti to vezmeme. U toho je nějaký odhad ceny, který vypracoval kupující. Zastrašování a hrozby vyvlastnění, aniž by umožnili nějakou diskusi. Připomíná to praktiky minulého režimu. Smutné.

+1/0
2.11.2015 14:58

V26l15a31d50i75s51l58a80v 84D17u83b40a 3680618908368

Super! obchvaty by měly být priorita č.1!!! Brod si o to říká již dávno.

Ale měli by to sfouknout rovnou i s přípojkou od Humpolce...

0/0
31.10.2015 9:20
Foto

Z32b28y18n22ě89k 28M43e53l89i47c56h77a82r 9225197935499

je fakt, že taky nechápu ty mimoúrovňové křižovatky v Termesivech a u silnice na Šlapanov, přijde mi to dost zbytečný... osobně jezdím ve směru Humpolec-Přibyslav, takže pro mě to nebude a pro ty ve směru Jihlava-Čáslav asi taky ne...

0/0
30.10.2015 15:11

R78a85d52e68k 22N66o16v84a20k 9314923689220

Blbina to trochu je, nevím proč jsou mimoúrovňová křížení s místními komunikacemi, ale se silnicemi druhé a první třídy úrovňová.

0/0
30.10.2015 13:49

T24o89m36á79š 14K78u95č23e43r96a 8714775605386

Protože na úrovňových kříženích je možné sjet/najet na obchvat. A je žádoucí, aby to nebylo možné z každé místní komunikace. Proto místním komunikacím se obchvat vyhýbá mimoúrovně.

0/0
30.10.2015 22:33

R93a80d97e71k 97N89o90v89a75k 9484673209600

Právě že na dvě komunikace nižší úrovně lze sjet/najet mimoúrovňově, zatímco křížení s I/34 a jižní začátek obchvatu je řešen úrovňově.

U jedniček v novostavbě bych řešil křížení jen mimoúrovňově, pokud to jen jde, při určitých intenzitách přestávají kruháky stačit a jsou kolizním místem, nehledě na plynulost provozu... Na tom bych osobně moc nešetřil.

0/0
31.10.2015 7:34

L11a37d79i96s49l83a76v 32K66v50a12s18n39i97č35k45a 1873797903605

A jak se dá udělat obchvat kratší, než rovná cesta středem ? Vy jste místní ?

0/0
30.10.2015 13:47

P38a22v14e21l 59Ř94a78p31e34k 7242876229935

Kratší se udělat nedá, ale bez spousty překážek a kruháků ano.

0/0
30.10.2015 14:12

L27a93d85i62s10l31a92v 82K15v37a39s94n62i67č91k64a 1543867673765

A čemu tak vadí kruhové objezdy, vy jste místní ?

0/0
30.10.2015 14:22

P58a31v88e32l 67Ř47a54p15e55k 7972516629895

Souhlas, pokud to půjde projet městem rychleji, a to zcela zjevně půjde, pak těch 1,5 miliardy jsou vyhozené peníze, protože ten motohnus z města nezmizí, nehledě na další devastaci krajiny. Z části obchvatu, který už stojí, udělali diletanti na radnici fakticky místní komunikaci, plnou křižovatek a omezení. Bezpočet kruháků tomu jen nasazuje korunu. Rv

0/0
30.10.2015 13:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.