- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Obávám se, že příčinou nehod kamionů je únava řidičů. Dlouhá cesta a nuda na ní otupí pozornost, možná se dostaví i spánek, koukání na video. Pak ještě vzhledem k nedostatku řidičů dálkovek (už to není to rito, co to bejvalo za socíku) to může být řidičské umění. Pak ještě pokud se o kamión trefí osobák, má to navíc i tragické následky. Malér je v tom, že nehody kamionů zablokují celou dálnici na několik hodin (a pak plaťme dálniční známku )
Kdepak pricinou nehod je nedodrzovani dopravnich predpisu. Jezdi si jak chteji, nedodrzuji rychlost, nedelaji povinne bezpecnostni prestavky o technickem stavu nemluve
Hlavně že nedošlo ke škodě a lahve byly prázdné.
kdyby byly lahve plné tak by to stejně nebyla žádná škoda
Vůbec se nedivím že je tolik nehod kamionů. Dojíždím autobudem do Prahy za prací a v každém druhém kamionu se řidič nevěnuje za jízdy řízení. Telefonování je celkem běžné a neviděl bych ho jako hrozný problém když řidič sleduje silnici před sebou, mnohem horší je to se sledování tabletů položených na volantu nebo jako včera borec s polskou značkou co si v klídku četl za jízdy noviny. Dokonce i řidič našeho autobusu se tím dobře bavil a spolucestující si to fotili, řidiči kamionu to nijak nevadilo a dokonce nám pokynul. Pak se nedivim že když před takovým trotlem někdo zabrzdí že vůbec nezareaguje, nemá na to totiž čas a navíc ho to ruší při čtení