Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihlavský tunel se po dvou měsících opět zavře. I kvůli svaté Barboře

Řidiče v Jihlavě čekají příští týden problémy. Od pondělí do pátku bude uzavřen Jihlavský tunel. Doprava na silnici vedoucí od dálnice D1 na Znojmo bude muset proudit městem. Na objízdných trasách se čekají komplikace a kolony. Poslední uzavírka se při tom konala na konci července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R19o79b59e25r54t 17H63o21m47o96l96k40a 2700842352391

A dělat to jen v noci, to asi ne, co? Kontrola LEDkových tabulí jde i za provozu. Výměna světel 8 hodin v kuse každou noc... Nic?

0/0
1.10.2015 7:28

J41i67ř39í 77S14m29a82z53a60l 2117952344582

To zas bude masakr přejet město ...

0/0
30.9.2015 23:18

J13a42r88d44a 13M38a84t35ě26j91k98a 1724355963130

Mnohem delší tunely čistí rakušáci pouze v noci a za mnohem kratší dobu než tady v tý Jihlavě :-(

0/0
30.9.2015 23:10

J58a96r63d28a 71M97a17t79ě64j98k95a 1154605763710

Mnohem delší tunely čistí rakušáci pouze v noci a za mnohem kratší dobu. Tohle je nějaký divný v tý Jihlavě :-(

0/0
30.9.2015 23:08

T93o16m67á86š 87B93a63j50c35s80y 7964539163503

Klasika jako vždy, kdyby se pracovalo 24h denně,tak by bylo hotovo za 2 dny (v tunelu stejně denní světlo není😃) a to mohli ještě zavřít tunel třeba na víkend kdy je provoz o minimálně 50% menší...

0/0
30.9.2015 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.