Diskuze

Spojka nebude. Světlá zvažuje, že zakáže kamionům průjezd přes náměstí

Velký problém možná budou mít firmy ve Světlé nad Sázavou. Radnice totiž reálně uvažuje, že z náměstí Trčků z Lípy zcela vykáže nákladní dopravu. Přes centrum města však vede hlavní silnice na Habry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D11a54v56i13d 20P72e66c23a

16. 9. 2015 12:57

Jednoznačně podporuju snahu města Světlá nad Sázavou s tlakem na výstavbu spojky. Jinde jistě nebude problém utratit za obchvat miliardu a tady je 100 mil. mnoho, proč asi? Myslím, že kraj rád opravuje tam, kde si dokáže soutěž o EU dotace "pohlídat". Takže se staví nesmysly.Tady sociální demokraté z Jihlavy mnoho voličů nemají. Jinak místní firmy uzávěra náměstí nepoškodí. Ke kartonážce stejně jezdí přes město vrchem a kontejner se sklem může jet ze skláren do Mělníka na překladiště i přes Havl. Brod - zajížďka 25 km. Přes náměstí jezdí hodně kamiony, co sjíždějí z D1 a objíždějí přes Kolín mýtné brány. Kdyby se to na rok zavřelo, najednou by těch 100 mil. bylo.

0 0
možnosti

P67e45t49r 60N10o23v18á69k

15. 9. 2015 19:29

místo nesmyslné rekonstrukce silnice na Humpolec se mohl udělat obchvat

0 0
možnosti

Město povolí podnikately provozovnu ale tu musí někdo zásobovat a výrobky odvážet ,Podnikatelé v autodopravě platí silniční daně a to jsou velké položky které sežere stát a skončí bůchví kde a potom se nějakej jouda rozhodne ře zakáže vjezd na jedinou možnou komunikaci Světlá také může splakat nad vejdělkem až se ti  podle něktrých nenažraní podnikatelé zbalí a odstěhují své firmy jinam

0 0
možnosti

Je zvláštní, jak se vedení kraje neustále vychloubá tím jak skvěle hospodaří a neustále mají dost peněz. Tuším že se někde chlubili snad miliardou, nebo i víc. Asi to nebude úplně pravda, když by teď nebyli schopni sehnat ani 100 milionů, tedy zlomek ročního rozpočtu kraje. A to ani výhledově. Ponechávám zde stranou otázku účelnosti nebo neúčelnosti této konkrétní investice.

0 0
možnosti

když se podíváš do struktury výdajů obce či kraje, zjistíš, že sice hospodaří se stamiliony, ale většina peněz je z hlediska výdajů již utracena a na investice nezbývá ani 10 % ročního rozpočtu

0 0
možnosti

P60a50v38e77l 40Ř10a87p23e69k

15. 9. 2015 12:25

Ponecháním průjezdu těžké dopravy skrz město se akorát přenáší náklady na přepravu na všechny okolo. Takhle by dokázal "podnikat" kdejaký jouda. Zisky si nechat a náklady rozhodit na všechny kolem. Náměstí bez diskuze uzavřít a když se to firmám nelíbí, ať si postaví pro své kamiony silnici ze svého. Třeba i za tu cenu, že se jim odpustí daně. Protože beztak všichni platíme na daních neuvěřitelné sumy, které končí bůhvíkde. Namísto zvyšování daní a centralizace by se všechno mělo opět vracet na lokální úrovně. Je absurdní, když o nějaké zkratce o délce pár stovek metrů rozhoduje úředník až v Bruselu. To je padlé na hlavu Rv

0 0
možnosti