- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednoznačně podporuju snahu města Světlá nad Sázavou s tlakem na výstavbu spojky. Jinde jistě nebude problém utratit za obchvat miliardu a tady je 100 mil. mnoho, proč asi? Myslím, že kraj rád opravuje tam, kde si dokáže soutěž o EU dotace "pohlídat". Takže se staví nesmysly.Tady sociální demokraté z Jihlavy mnoho voličů nemají. Jinak místní firmy uzávěra náměstí nepoškodí. Ke kartonážce stejně jezdí přes město vrchem a kontejner se sklem může jet ze skláren do Mělníka na překladiště i přes Havl. Brod - zajížďka 25 km. Přes náměstí jezdí hodně kamiony, co sjíždějí z D1 a objíždějí přes Kolín mýtné brány. Kdyby se to na rok zavřelo, najednou by těch 100 mil. bylo.
místo nesmyslné rekonstrukce silnice na Humpolec se mohl udělat obchvat
Město povolí podnikately provozovnu ale tu musí někdo zásobovat a výrobky odvážet ,Podnikatelé v autodopravě platí silniční daně a to jsou velké položky které sežere stát a skončí bůchví kde a potom se nějakej jouda rozhodne ře zakáže vjezd na jedinou možnou komunikaci Světlá také může splakat nad vejdělkem až se ti podle něktrých nenažraní podnikatelé zbalí a odstěhují své firmy jinam
Je zvláštní, jak se vedení kraje neustále vychloubá tím jak skvěle hospodaří a neustále mají dost peněz. Tuším že se někde chlubili snad miliardou, nebo i víc. Asi to nebude úplně pravda, když by teď nebyli schopni sehnat ani 100 milionů, tedy zlomek ročního rozpočtu kraje. A to ani výhledově. Ponechávám zde stranou otázku účelnosti nebo neúčelnosti této konkrétní investice.
když se podíváš do struktury výdajů obce či kraje, zjistíš, že sice hospodaří se stamiliony, ale většina peněz je z hlediska výdajů již utracena a na investice nezbývá ani 10 % ročního rozpočtu
Ponecháním průjezdu těžké dopravy skrz město se akorát přenáší náklady na přepravu na všechny okolo. Takhle by dokázal "podnikat" kdejaký jouda. Zisky si nechat a náklady rozhodit na všechny kolem. Náměstí bez diskuze uzavřít a když se to firmám nelíbí, ať si postaví pro své kamiony silnici ze svého. Třeba i za tu cenu, že se jim odpustí daně. Protože beztak všichni platíme na daních neuvěřitelné sumy, které končí bůhvíkde. Namísto zvyšování daní a centralizace by se všechno mělo opět vracet na lokální úrovně. Je absurdní, když o nějaké zkratce o délce pár stovek metrů rozhoduje úředník až v Bruselu. To je padlé na hlavu