- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zabezpečovačka fungovala tak jak fungovat měla, je tam jediný silniční železniční přejezd. Podvaly jely po vyloučené koleji, byla snaha je zastavit jenomže čuba se na totálně sjeté hlavě kolejnice neudrží. Všichni byli okamžitě informováni, i výpravčí. GJ město - (zastávka) to projelo, zastavilo se to skutečně na nádraží. A i při vstupu do vyloučené koleje je povinnost všech osob se nahlásit vedoucímu prací (no dobře, a případně výpravčímu). Jo a protijedoucí vlak jede na druhém koleji
Technická:Zastavit ujeté ložené podvozky vz.53 je takřka nemožné,protože kolečka jsou malá,zarážka odskočí i na úplně rovné a nové koleji.Věřte mi,mám s tím dost zkušeností.Pomůže tak se šancí 50% před jazyk zarážky dát drobnější kámen a jemně posypat jazyk pískem.Když je na to tedy chvíle času...Když čas není,lehnout se zarážkou na pangejt,dát bacha na hlavu a rukou zarážku přidržet(Risk že přijdete o ruku,musí se to nacvičit a umět).Realizovatelné ale při nízké rychlosti 10 km/h.Chce to ale grif a přípravu.Nejdůležitější na všem je dělat tak,aby nedošlo k ujetí,což jistá nejmenovaná firma nejspíš neudělala.Ze všeho plyne,že když dojde k takovémuto ujetí,zastavit lze bez rizika jen tak,jak to pracovníci SŽDC zařídili.Postavením výhybek na kolej obsazenou de facto šrotem(minimalizace škod) a zastavením okolní dopravy(bezpečnost).
Je jen zajímavé jak se novináři vyhnuli jmenovat firmu která to realizuje. SŽDC totiž nemá na tyto činnosti lidi. Je to jistě velká ohleduplnost. Jo a nic neříkající fotky také stojí za to
Kolejnice měly strach, naříkají ach ach ach,
nebojte se přece tak, přeletím vás jako pták.
Už je noc, už je tma, na trať svítí světýlka,
to zelené jest pro vlak volný vjezd,
na červené pozor dát, ihned zastavit a stát!
A na železnici dějou se věci, jsou tam zaměstnáni švarní mládenci....
Projel stanicí a co na to výpravčí, vyslal varování? Nebo tam žádný z úsporných důvodů není?
Golčův Jeníkov - Město je v podstatě jenom zastávka, ne klasické nádraží, tam výpravčí nebývají.
Akurát to nie je vagón, ale podvozky vzor 53, na ktorých sú priamo položené koľajové polia. Spriahlo sa uchytí do dier vyvŕtaných priamo do stojiny koľajnice a s ďalším poľom spojí tuším reťazami.
Takže buď nevydržal úchyt spriahla, alebo ich spojenie, alebo to ušlo skôr, ako to stihli spojiť.
Je mi líto zmařeného života a těžce zraněného, ale nemám rád "vševědy" z DI
"Jeden nehodu nepřežil, druhého s těžkým zraněním nesl do nemocnice vrtulník." Tak už i vrtulníci chodí pěšky.....
Jen prozrazujete jak omezenou slovní zásobu máte.