Diskuze

Jihlava má první pruh vyhrazený pro autobusy. A řidiči se bojí problémů

Havlíčkovou ulicí v Jihlavě snáze projedou vozy městské hromadné dopravy. Cestáři pro ně namalovali zvláštní pruhy a osadili úsek novými značkami. Jenže lidé, kteří žijí či podnikají poblíž, se novinky spíše obávají. Ve špičkách problémová křižovatka s Polenskou ulicí totiž přišla o připojovací pruh.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SR

A co kdyby Jihlava konečně dostala obchvat, vždyť při každém ťukanci na D1 jede všechno středem města, ve Velmezu si vymohli zákaz tranzitu vozidel nad 3,5t, Vyhrazený pruh v tomto úseku nic neřeší a je zcela zbytečný.

0 0
možnosti
JR

Mimochodem jsem zvedav na ty pruhy na Hradebni na Brnaku...

A Na Prazske, kudy projede 1000 aut a 20 auto/trolejbusu denne, je take pravdu vysoce uzitecna. Tam to vubec nebrzdi ten pidi kruhacek k obchodnim centrum...

0 0
možnosti
JR

To je v poradku. Podle toho, co jsem videl, tak jihlavsti ridici stejne nevedi, co ten pruh znamena :D

0 0
možnosti
MB

M81i47l66o57š 45B25é22m

2. 9. 2015 12:14

To už fakt není možný, já radši nic nebudu říkat. Sice svoboda projevu tady prý je, ale už není svoboda po projevu ;-O. Jo zpomněl jsem, ještě tam dejte cyklisty, ať jsme evropští...

0 0
možnosti

Do práce autem 3 ( tři ) minuty, mastnou tyčí 20 minut - takže autem a pokud budu nucen použít polenskou objedu ji okolo hlavního nádraží. Vše pro občany a návštěvníky krajské metropole. Křižovatka u legia, a semafor na Sokolovské jsou také dobré třešničky.

2 0
možnosti
TK

Místo toho, aby se konečně vyřešilo lepší a rychlejší spojení MHD z Březinek, Doliny a Slunce do průmyslové zóny a přitáhli se lidé k vyššímu využití MHD, hodí se jim klacek pod "nohy" a potrestají se za využívání (v Jihlavě bohužel) rychlejšího a levnějšího druhu přepravy. Za celý stav MHD může její nepružné vedení (včetně magistrátních úředníků), neschopné reagovat na požadavky občanů, rozvoj města, moderních technologií a realitu celkově. A je to škoda, protože Jihlava není tak velká, aby se nedala MHD rozumně využívat. Za současného stavu to bohužel nejde.

2 0
možnosti
JJ

J52i35ř77í 21J19o31z11a

2. 9. 2015 11:13

Do preferencnich pruhu se pousti i jina mesta, napr. Ceske Budejovice, Brno a Praha...

0 0
možnosti
RP

jestli to bude motivovat přesedlat na MHD nevím, ale jistě to bude motivovat porušovat dopravní předpisy, čímž se samozřejmě zvýší agresivita a nehodovost...ale od politiků už myšlení a řešení problémů nečekám takže překvapený nejsem

3 0
možnosti