Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na nový dopravní terminál nemohou všechny spoje. Kvůli hluku a hygieně

Před pár týdny se v Třebíči otevřel nový a nákladní dopravní terminál. Zatím na něj ale zajíždí jen jedna linka městské dopravy. Aby sem mohly i další, musí být splněny hlukové normy. Hygienici se ohradili, že by k navýšení počtu spojů mohlo dojít už od října, jak plánovala radnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D54a30n52i27e56l 93D77r82n22e37c 6271719606542

Hlukové normy by se měly zmírnit, nebo ať se zakáže jezdit Rv

0/0
9.7.2015 17:18
Foto

D89a34v92i28d 20R74y73p42e23l 5790801322873

Ten perex psala autorka na drogách, ne?

0/0
3.7.2015 13:54

K57a78t74e81ř65i60n89a 21V94a66š63á56k11o51v87á 5371852469225

no, necim se ti hygienici zivit musi, ze... lidstvo asi fakt degeneruje, kdyz to vidim Rv

0/0
3.7.2015 11:55

L73i47b93o10r 92V62o27t81a22v73a 7493293393978

Hlukové normy? To jako vážně? Že 20 metrů odtud projíždí denně tisíce aut je v pořádku, ale 65 busů navíc je problém? Děláte si z lidí prdel nebo si jen nějakej ouřada hraje na důležitýho a čeká na "všimný"?!

+3/0
3.7.2015 11:47

S25t12e10p56a76n 37N60o64v86a36k 8761913757315

V dnesni dobe neco takoveho postavit je obtizne, vidim to tak, ze to bude asi muset casem vysumet a oni se ty vyjimky povolovat zacnou. Tim ze se jedna o vlak/autobus by se postupme melo zmenit i okoli terminalu a verim, ze lide vlastnici okolni nemovitosti se zacnou snazit vyuzit mnozstvi lidi proudoici v okoli.

0/0
3.7.2015 8:12

J47i87n94d11ř15i42c38h 86Š63k25o57p10e53k 4855491900655

přesně ve stylu "otevřel si hospodu, začli mu tam chodit lidi"

Proč mě to už nepřekvapí ;-D

+8/0
2.7.2015 22:08

A68l47e54š 10K94r21a98t34i80n35a 1476701120348

S vyzněním článku zásadně nesouhlasím. Termín 1.10. 2015 a zapojení dalších autobusových spojů je reálný. Výsledek aktuálních hlukových měření je velmi příznivý. Pane Řapek, myslím a doufám, že budoucnost potvrdí, že projektant zpracoval dokumentaci v rámci daného prostoru dobře.

+1/−1
2.7.2015 22:05

R71o25s38t85i20s67l16a89v 51C44a98h53a 8105121890862

Tak to byl teda velmi domysleny projekt. Jeste, ze v dobe, kdy se stavelo soucasne autobusove nadrazi nebyly takove zrudnosti. To by se tehdy docasne presunuti nadrazi na Brezinku asi nekonalo.

A ted si predstavte, ze na beznem sidliste v Praze na jednu jedinou zastavku prijede behem dne (6-22 hodin) 240 autobusu. A to neni ani moc vytizena zastavka.

+9/0
2.7.2015 19:08

P68a98v28e87l 32Ř90a79p20e47k 7622246759675

Aby to nakonec nebyl stejný propadák jako v Havlíčkově Brodě, kde byl vybudován terminál v nesmyslném místě mimo hlavní pohyb lidí, ač u nádraží, takže lidé jedoucí v určitých směrech jej ani nemohou využít a trapně postávají na improvizovaných zastávkách (např. na Humpolecké u ČEZu), kde akorát překáží chodcům a kde si ani není kam sednout. Linky MHD jsou z velké části nepoužitelné, neboť namísto do centra směřují na dopravní terminál, kde nic není a do centra se musí přestoupit, což je časově naprostý nonsens.

+3/−1
2.7.2015 18:26

M71i36c62h91a10l 28T23ů42m28a 7433115234334

6 z 9 linek jezdí přes náměstí tak kde je problém?

0/0
2.7.2015 19:08

P48a10v10e92l 30Ř22a64p81e16k 7582476209535

V těch zbylých třech.

0/0
2.7.2015 19:19

M60i76c75h71a44l 98T43ů63m88a 7513985344854

A neměl by ten autobusák rovnou stát na náměstí?

0/0
2.7.2015 19:36

L68u71b52o67m85i93r 49K31u89b86a88t 4347963421680

Ten původní stojí hned vedle. Na ten nový jdete místo max. 5 minut po rovince min. 10 minut do kopce.

+1/0
3.7.2015 9:23

L18u34k25á18š 40B32a52z51a97l28a 9989468332

většina autobusů, které zajíždí na nový terminál má start/cíl na starém autobusovém nádraží takže je váš názor trochu mimo

0/0
3.7.2015 12:26

M81i49c75h23a33l 58K69v95á94č 3223192266296

Další hloupost a kolize, co se norem týče.

+3/0
2.7.2015 18:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.