Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chceme obchvat co nejdřív, volají ve Veselí. Přimluví se za něj i Zeman

Lidé v Novém Veselí a Budči na Žďársku chtějí po Kraji Vysočina, aby zrychlil stavbu obchvatu. Náměstek Libor Joukl se hájí tím, že je obchvat připravený, ale přednost mají důležitější silnice. Při červnové návštěvě kraje se za novou silnici přimluví i prezident Miloš Zeman, který má ve Veselí chalupu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86i92r30o89s77l88a75v 68Š47r65á64m46e45k 1464439609845

Třebíč, Havl. Brod. Budějice, Žďár, Přibyslav, a tak bych mohl pokračovat dál a dál. 

Díky zvyšujícímu počtu vozidel hlavně náklaďáků by obchvat potřebovala kdejaká obec. 

Jenže, kde na to brát? 

Výkupy pozemků někdy stojí více, než stavby celých obchvatů.

Nemluvě o výkupu pozemků, kdy majitelé nechtějí své pozemky prodávat a vyvlastnění je v nedohlednu. Viz pozemky kolem Rytířka. kde se měl obchvat stavět zároveň s obchvatem kolem Jamného.

Kdo tuto trasu ze Žďáru do Jihlavy zná ví, že Budeč, N. Veselí, Rudolec, Stáj a již zmiňované Rytířko jsou nejproblémovitější místa na silnici, která spojuje obce bývalého žďárského okresu s dálnicí a krajským městem.

+2/0
9.6.2015 12:10

T70o18m46a14s 45S75v38o79b88o19d13a 5447495125687

Hlavně ze jsou peníze na projekty typu mostu v Jihlavě z průmyslové zony, kdyz o kousek dal stojí další most ...

0/0
9.6.2015 11:46

S40t12a45n12d55a 77D96o66l75e30ž22a69l 9283756800366

Ono to spíše než o protekci bude o práci radnice. Jako příklad uvedu Třebíč.Veškerá doprava jde přes město. O obchvatu se mluvilo již před sametem. Trasa je také téměř stejná.

 Radnice se však utápí ve svých žabomyších válkách, jak se udržet u koryta, místo aby se dělalo něco pro město. Jsou zde radní, kteří kvůli zvolení jsou již ve čtvrté straně během své dlouholeté radniční kariéry. Bohužel s každou volbou radnice se mění zájmová skupina podnikatelů, kterým jde radnice na ruku. Jde to tak daleko, že město kvůli určitým zájmům letos přestavuje loni opravené silnice.

A proto nezbývá čas na projekty s dlouhodobým časovým horizontem. 

V malých obcích je to jednodušší. Není zde tolik zájmových skupin a na práci radnice je více vidět.

0/0
9.6.2015 9:28

P34e51t71r 41N58e79c61h57a22n40i80c74k54ý 7353666788340

Pro jistotu iDnes nepřidala mapu, protože z ní ta potřeba obchvatu není úplně vidět ;-D

+1/0
9.6.2015 8:41

P62e11t43r 89T64a62b28o93r87s33k44y 8277102577537

To by byl stret zajmu, ne ? Ovsem co se da od prezidenta, alkoholika a lhare, cekat ?

+1/−1
9.6.2015 8:30

J64a66n40a 13K90r31a17j81č88o15v30i79č33o71v98á 7965941588680

V HB se lide obchvatu nedockaji ani za 20 let, ale hlavne ze ta parodie na prezidenta prosadi obchvat do nejake riti kdesi u Zdaru. Jeste by tam mohl protahnout slepe rameno kanalu O-D-L, aby si na nej mohl vyjet na nafukovacim clunu na vylet ..

+3/−1
9.6.2015 8:20

J83o84h25a72n 15Z57i83n17g24e62l 2601985686741

Koukněte na Budějovice. Každej rok tam polovina Čech projede městem na dovolenou k moři a zpět, a jakejsi obchvat v podobě mostu spojujícího Píseckou a Pražskou chystá obec ze svého na rok 2018. Obchvat jako takovej v nedohlednu.

Holt některý obce jsou si rovnější.

+2/0
9.6.2015 8:24

J23a44n 50F43i45a71l51a 7724947225209

Příště je potřeba zvolit prezidenta, který bydlí v Budějicích.

+2/0
9.6.2015 8:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.