Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihlava chce další dva sjezdy z přivaděče, kvůli ucpanému městu

Na dálničním přivaděči v Jihlavě by se mělo v příštích letech udát hned několik zásadních změn. Už od ledna 2016 by se tu místo devadesátkou mohlo jezdit až 110 km/h. Můžou také přibýt nové sjezdy. Záležet bude na dohodě města, ministerstva dopravy a Ředitelství silnic a dálnic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30a80v64e45l 26M29a81r52e25š 2763158911831

Ten sjezd z dálnice je opravdu pěkná pakárna.Chybí nikdy nepostavené druhé rameno křižovatky, sjezd ze směru Praha na Jihlavu.Úrovňové křížení defacto dálnice je hodně nestandardní s nebezpečné řešení

0/0
12.5.2015 7:54

S18t65a37n27d76a 97D28o65l82e45ž25a77l 9943806550236

Pohoda obyvatel nikoho z radnice nezajímá, hlavně že se jde na ruku developerovům. Proč nepokračuje Okružní pod žel. viaduktem směrem k přivaděči. Proč se na to nemyslelo již při povolování staveb Kauflandu a Alberta. Vždyť tento směr se evidentně nabízel jako dopravní koridor a auta jedoucí z prům.zóny v Hruškových dvorech se zbytečně ženou směrem k centru na další kruháč. Je jasné, že na třech po sobě jdoucích kruháčích se doprava zastaví. Navíc se tam nyní za dotační peníze staví Robinson.u něhož nebude kde parkovat.

To samé na ulici Vrchlického, opět se postaví polovičatý sjezd a nájezd, přitom na Horním Kosově se počítá s masívní výstavbou. Na Vrchlického se povolí obchodˇák, ale polovina zákazníků zahustí dopravu ve městě, protože neexistuje plnohodnotný sjezd na přivaděč. A přitom tato část přivaděče se stavěla nedávno. 

Opravdu by to chtělo více používat hlavu a sladit rozvoj města s dopravou, viz nelogicky umístěný City Park závislý pouze na jedné příjezdové variantě, navíc ležící na průtahu městem.

0/0
11.5.2015 14:09

J71i92r88i 93R79u49s79n43o12k 4945722137203

Za to udolicko pod viaduktem jsem rad. To je docela prijemne misto. Nechapu, proc chcete hned tranzit pres jedno z nejvetsich jihlavskych sidlist? Jihlava by primarne potrebovala obchvat, protoze zacpy kolem krizovatky u City parku jsou neskutecne.

+1/0
12.5.2015 0:14

J63a77k32u14b 80K91o48r26e51k 3219935931747

Obchvat je přivaděč nebo ne? Jaký obchvat byste si ještě představoval?

0/0
14.5.2015 11:54

L46u45d48ě67k 30H47l36á39v52k83a 2265974135688

;-DPokud si pomazané hlavy myslí, že se tím něco vyřeší ... Hlavním dopravním problémem je umístění City Parku do středu města a dopravní úpravy na průtahu Březinkami. A to už se ničím "vylepšit" nedá. Na vině je hlavně nekoncepčnost a nekompetentnost magistrátního dopravního a stavebního odboru. To je do očí bijící.

0/−1
11.5.2015 12:11

J84i92r25i 81R35u25s55n28o66k 4925732247873

Dopravni upravy na Brezinkach jsou naprosto v poradku. Vam prijde normalni vest tranzit 2+2 pruhy pres jedno z nejvetsich sidlist? Vzdyt na jedne strane jsou dve zakladni skoly a take dva ruzne supermarkety.

0/0
12.5.2015 0:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.