Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Angličan svářečkou spravuje plot, auto lepidlem, směje se mechanik

Jiří Kovařík je automechanik, který má dílnu v Třebíči. Neopravuje ale současná auta. Zaměřuje se na veterány, které dováží z Anglie. Podivuje se přitom práci svých britských kolegů, kteří na padesát let staré vozy jdou se smirkem, štětcem a lepidlem. Na anglické technologie ale nedá dopustit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M42i31r90o91s27l67a14v 17S70t31e24i76n95e34r 6818654763735

Laminát je řešení, když už není na čem ty plechy upevnit. Dělal jsem to třeba už 1972 na Fiatu 124S, na kterém ve výrobě "zapomněli" nalakovat levý přední blatník také odspodu. S veterány jsem se natrápil až dost- Praga šestiválec "zelený Anton" pražské policie, později Škoda "Liduška" Popular z r. 1938 už s řízením vlevo.

0/0
1.5.2015 12:33

P29a24v70e88l 89H34a21n31k89o 1739759248973

Urcite je to vec osobniho vkusu, take se zabyvam veterany , prvniho jsem si koupil okolo roku 1988 a dnes ma dvojnasobnou cenu. Ale anglicke vozy a to bez vyjimky mne nikdy nezaujaly, kdybych stal pred volbou urcite by padla na jiny vuz. A co se kvality veteranu po tzv. renovaci z ostrovu a tyce je to zpravidla ziva katastrofa a laminatova orgie. Az na absolutni vyjimky renomovanych firem, ktere ovsem nezaplatite.

0/0
30.4.2015 9:19

M27a34r28t86i64n 68H30a63v36l67í98k 4390605687293

Ještě třeba říci, že veterán má někdy větší cenu před renovací, než po ní ;-D

+2/0
30.4.2015 10:19

M39a48r12t59i92n 78P67o14s75p52í56š24i77l 8285491796877

no pokud má dvojnásobnou cenu proti roku 1988 tak je to pěkný prodělek

+1/0
1.5.2015 21:55

J83a65n 55J55a42n97e24č65e47k 9230603940416

"Investice do veteránů je dobrým spořením na důchod."

To jistě, ale určitě ne u veterána v uváděné relaci 250-350 tisíc korun. Tam to zhodnocení v čase pokryje +/- akorát tak inflaci.

0/−1
30.4.2015 9:00

M49a86r73t27i51n 32H68a98v71l50í12k 4560985477843

Nevím nevím. Ještě nedavno se škoda 100, nebo 1000MB nechala koupit za cenu šrotu. A podívejte se dnes na ceny embéček.

+4/0
30.4.2015 10:18

J79a46n 97J80a21n66e41č45e12k 9800263870176

Skokový rozdíl ceny je právě v té renovaci, která nebyla zadarmo. Dál už to půjde jen velmi velmi zvolna. Zapomeňte na to, že by hodnota běžné tisícovky (byť pečlivě zrenovované) nějak zásadně rostla, aby se to dalo považovat za investici - dobře uložené peníze ano, radost z pěkného kousku a svezení ano, ale investice v pravém smyslu ne.

+1/0
30.4.2015 10:26

M28a53r90t92i85n 34H29a86v24l15í77k 4460335887453

Mě by auta z anglie nikdy moc neuchvátila.

+2/−1
30.4.2015 8:45

K79a74r19e44l 26V12e98č16e76ř58a 8233246617796

Mně taky nee,mají řízení na špatný straně...Pohříchu jediný důvod,který vidím.

+5/0
30.4.2015 9:07

M55a73r59t39i81n 74H51a63v87l50í31k 4100615897103

Což to jsem zrovna nemyslel, ale něco mi na těch autech z anglie nich nesedí. Snad jen Rolls-Royce.‎

0/−1
30.4.2015 10:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.