Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vysočinu křižoval kamion s návěsem bez kola, řidič ho vezl uvnitř

Svým očím těžko věřili policisté, kteří minulý týden kontrolovali dopravu v Dlouhé Brtnici na Jihlavsku. Zastavili kamion s návěsem, na němž chybělo levé zadní kolo. Podle policistů souprava bezprostředně ohrožovala bezpečnost provozu. Řidič to bude vysvětlovat ve správním řízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a27n 75T45i87c25h43ý 8170782480578

Lepší článek k tématu kamionové dopravy, řeší skutečné problémy

web. svobodni. cz/clanky/josef-novotny-ja-kamion

0/0
3.3.2015 21:14

J76i61ř15í 83J68u60r19á34š44e49k 8937805650977

Tady tento borec je lepší..

http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/doprava/tatra-bez-kola-se-ritila-na-ostravu-mel-jsem-to-pod-kontrolou-tvrdil-ridic.html

+1/0
3.3.2015 9:12

J43i10ř49í 72N22o67v19o65t39n84y 2768311393869

Opět hloupá neznalost aktivního fracka u kriminálky, který se montoval do toho čemu nerozumí. U té Tatry jde o nouzový dojezd. V tom konkrétním případě v roce 2012 na který je odkaz žádné kolo neupadlo, ale bylo odmontováno poté co se zadřelo ložiško. Toto opatření je povoleno výrobcem a vozidlo je takto homologováno.

+2/−1
3.3.2015 9:41

J90i72n46d31ř32i90c80h 87Š94k51o37p28e44k 4205841780365

pokud je to povoleno výrobce a to i pro jízdu po silnici, řidič to bez problémů uhádá ve správním

0/0
18.3.2015 7:23

T45o20m46á53š 24J93u43r65e79č48k21a 3313292179473

Zajímalo by mě jestli v celé téhle diskuzi je škopek profi trol nebo to nemá v hlavě moc v pořádku, ale spíš bych to viděl na policajta, kterej si obhajuje neznalost svých kolegů.

0/0
3.3.2015 6:19

J30i32ř43í 71N12o71v57o73t27n54y 2148971453939

Škopek 45105 je obvykle milovník dopravního fašismu a má policajty za božstvo. Jinak ale občas píše i normálně. Nevím zda-li se pod tím účtem nepřihlašuje více lidí, neboť mám pocit, že občas se vylučuje to co píše jednou a pak jindy.

0/0
3.3.2015 9:44

V33l97a79d59i57m40í20r 91H42o75u78z13a65r 6520526694650

je to zcela bezpečný způsob jak při poruše náboje bezpečně dojet k opravě,toto nouzové řešení používali mechanici i řidiči zcela běžně a jenom ti,kteří bez praxe a tech.znalostí píší a dělají ze sebe hrdiny ůnejvíce škodí

+1/0
3.3.2015 5:50
Foto

M75i44r88o96s22l76a23v 76Z64a87p45l29e97t19a94l 3967715558503

Tady si skutečně někdo myslí, že odtahovka by to řešila jinak? Jako že by na to objednavali jeřáb a trailer? Odtahovka by to odtáhla naprosto stejným způsobem, po nehodách by žádné auto neprošlo sto a tahají to na kolech, když je defekt, tak kolo sundání, podvazou a jedou. Žádné ohrožení bezpečnosti to není. A ty nápravy jsou konstruovány na tolik sil, že jízda bez kola je nic.

+1/0
3.3.2015 5:00

J40o70s70e76f 36H38a88n66y91á98š 2154159313

A?

0/0
5.3.2015 18:29

M56i88r38o63s55l95a21v 30S65t82r92á52n73s71k43ý 5656822150937

Je to pořád dokola ,proč to nejde jako jinde za vozidlo má být zodpovědnost provozovael ze zákona  ne řidič on si potom dispečer rozváží někomu nařizovat nějak to udělej hlavně pojed´,to samé s nakládkou proč za to nezodpovídá  odesilatel  ten to nakládá ten má zajistit správné rozložení nákladu jak to má řidič zvážit to si má v boxu vozit decimálku

+5/0
2.3.2015 18:30

P95e12t38r 93R14u66m62p68l32i20k 4309767589813

U tatry jsou ve výbavě třmeny na podvaz nápravy.

+4/0
2.3.2015 16:46

J24i71n19d80ř41i50c74h 44Š29k73o87p77e34k 4615651550105

tatra je na to konstrukčně uzpůsobená

0/0
2.3.2015 16:56

P19e92t21r 18R28u28m93p34l95i92k 4379887209453

a co jako je na tom nebezpečný? Nápravu měl uvázanou a ještě tam měl 5 kol. Nějaký návěsy mají zdvihací dvě nápravy aby šetřily pneu.

+7/−1
2.3.2015 16:42

J16i43n69d58ř10i33c84h 50Š64k28o61p81e63k 4165361420105

ano, ale budou na takovou jízdu konstrukčně uzpůsobeny

0/0
2.3.2015 16:54

O12n75d19ř21e82j 46Č72a95p53k25a 6551451573474

To tenhle návěs klidně může být taky (pro nouzové dojetí, takže tam bude omezená nosnost a max. rychlost). Na osobáku taky normálně nesmím mít na jedné nápravě pneumatiky různého typu, ale když píchnu, na dojetí do servisu tam dojezdové kolo dát můžu.

0/0
2.3.2015 17:46

J55i19n38d81ř43i63c13h 65Š32k25o67p38e92k 4565461630865

vždyť to píšu jinde.

Pokud návěs může jet bez jednoho kola, tak ve správním to uhádá a bude v pohodě. Pokud ne, něco ho to bude stát

0/0
2.3.2015 18:08

P96e63t91r 34N23e10s33v32a96d95b62a 2564185386159

By mě zajímalo jak tam to kolo dostal :/

+1/0
2.3.2015 16:07

J80i15n72d35ř34i92c77h 96Š46k52o93p53e53k 4535261580885

ani bych se nedivil, kdyby mu ho naložili někde na vykládce/nakládce

+1/0
2.3.2015 18:08

P81e64t22r 41N18e15s59v46a67d49b18a 2244855616329

V takovém případě ano.

0/0
2.3.2015 21:01

K22a50t73e38ř62i14n84a 94V86ý69b16o79r77n52á 6790139669

Asi netráví volný čas sledováním sportovních přenosů z gauče.

0/0
2.3.2015 18:10

P79e79t33r 51N67e73s63v29a74d56b19a 2564375386179

To může říct pouze člověk který nedržel v ruce ani samotnou 13" pneumatiku. Natož 20" elektron s pneumatikou tedy cca 28 kg. Kolo z návěsu s pneu 100 kg. Docela bych chtěl být u toho jak někdo takto těžko uchopitelnou věc sám zvedne ze země na úroveň hlavy a by jej naložil na návěs. Vím o čem mluvím přezouval jsem kamiony a když se kolo vyvrátilo byla celkem sranda jej dostat zpět do kolmé polohy. To není kolo s kočárku paní, slečno.

+2/0
2.3.2015 21:15

K15a38t79e53ř76i19n18a 87V57ý75b47o58r40n97á 6870559219

Nemohu než opakovat co jsem psala výše. A každý, kdo třeba jezdil s jeřábem AB 63 ví, že to auto má rezervu na plošině a nikdo vám v tom transportu nepomůže... Je fakt, že je to otázka cviku, ale pláč, že to nejde, se tenkrát nenosil. Ale ten kočárek byste zvládnout mohl.

0/0
2.3.2015 23:42

P27e16t16r 36S37e81d42l11á61č93e92k 8631316210852

Chce to používat mozek,kvůli prachům neohrozím zdraví lidí na silnici a okolo.

Jsou i jiné práce,dopravci si s řidiči  vitírají pr... a ono drží.

Kam až to zajde kluci,děláte těžkou a zodpovědnou práci a dopravce vás má za povl co za pár korun udělá všechno a poslušně.

0/−4
2.3.2015 16:03

P94a11v62e51l 86O96b75d51r85ž95á29l31e75k 6416134468352

To je tak, kdyz kamiony kontroluji policiste, kteri si sotva udelali Bcko a na doplneni ostrikovace jezdi do servisu.

+3/−4
2.3.2015 16:02

J80i81n28d44ř37i78c10h 97Š20k75o57p24e93k 4935531360725

a skupina C+ E by vyřešila co ? To si myslíš,  že by znali návody k obsluze ke každýmu tahači a návěsu, aby mohli vědět, zda se jedná o vyjímku a výrobce umožňuje jízdu bez jednoho či více kol ?

0/0
2.3.2015 16:31

P44e96t34r 14R33u17m51p64l29i40k 4179597659683

tak, tak, normálně v návodu na návěsy je to psaný, sundat kolo a uvázat nápravu i když se nemusí s listákem, pytel to ztahuje a kdyby se vypustil, tak by zase zátěžák méně brzdil, ale když je abs, tak se to nedělá.

+2/0
2.3.2015 16:45

J57i56n67d81ř48i91c50h 67Š32k61o52p76e31k 4275361900125

no pokud to je to možné, tak ve správním to snadno uhádá. Ale pochybuju, že běžný návěsy tohle umožňují

0/0
2.3.2015 16:57

J75a94n 13K95a16č22e31r 4570739759793

A jen tak mimochodem. Jak je možný, že foky Policie ČR se okamžitě dostanou do médií?;-O

+1/0
2.3.2015 15:58

P17e48t92r 48R54u16m10p66l36i21k 4149437319763

mají taky rodinu, děti chou peníze, manželka taky. Lovci nehod je neuživí.

0/0
2.3.2015 16:48

J73a72n 60D56l85o34u37h38ý 7384409630629

Sestikolovemu privesu chybi kolo... Naboj ma zajisteny, tak co se tu resi?! Zajimalo by me jak by svestky vezli prives do servisu, kdyz to prej nesmi na silnici....

+3/0
2.3.2015 15:57

P72e51t44r 46S33e73d26l70á59č83e67k 8131316240272

Jsou na to možnosti,všechno se dá převézt.Ale to by dopravce něco stálo.

0/0
2.3.2015 16:04

P69e63t89r 70N61e80s28v41a48d69b11a 2874515516779

Nesplňuje technický stav to se stalo. Na odtah návěsů je speciální návěs.

+1/−1
2.3.2015 16:08

P19e61t84r 90R42u57m31p89l87i39k 4269607269883

joo jakej, výška soupravy je 4 metry.

0/0
2.3.2015 16:50

P14e57t34r 71N16e67s74v48a69d11b80a 2534195956759

Třeba s tímhle nebude problém, http://www.apb-plzen.cz/doprava-a-preprava

0/0
2.3.2015 21:02

J32a85n 73D28l81o73u16h28ý 7404809680479

Pokud chcete vyhovet PCR mel by jste cely prives nalozit na jiny prives a to dopravit do servisu. Nedela se to hlavne proto, ze se z toho stane nadmerny naklad a je kolem toho takovyho papirovani a asistence, ze by to stalo vic, nez celej prives. Z principu poruchy tohoto privesu to ani neni nutne delat, protoze 5 kol ze 6 udrzi prives na silnici za kazde situace.

0/0
3.3.2015 7:34

P72e11t40r 44N30e11s51v44a22d75b26a 2444835136709

Bohužel nejde o to co si kdo myslí. Když si na auto dáte místo 14" kol 15" taky je to lepší, ale pokud tam nemají co dělat máte problém.

0/0
3.3.2015 13:39
Foto

M91i82r20o88s48l35a23v 64Z53a51p42l44e25t97a38l 3937895478293

Mnoho povyku pro nic.... zablokované ložisko jsme řešili stejně, ono to ani jinak řešit nejde, jen sundat kolo a opatrně dojet do servisu. Ale nebezpečnější to není o nic víc, než když jedu se zvedlou přední nápravou.

+9/0
2.3.2015 15:55

J11i46n38d65ř60i51c66h 60Š63k55o69p39e43k 4775121230445

podstatný bude, zda výrobce takovou jízdu umožňuje

0/0
2.3.2015 16:32

K30a91t30e21ř59i46n86a 91V87ý66b36o45r82n81á 6350969649

Platí, že co není zakázáno, je dovoleno.

0/0
2.3.2015 18:11

J11i34n63d27ř59i46c80h 73Š59k18o82p22e97k 4655221830935

no nevím, jestli tohle lze aplikovat v silničním provozu

0/0
2.3.2015 18:22

K73a97t26e17ř51i98n50a 72V71ý84b40o24r80n73á 6440419789

To je právní systém a i silniční provoz je řešen zákonem.

+1/0
2.3.2015 23:44

J75i77ř59í 27S69v54o48b47o10d37n14í79k 5889102233616

Je blbé,že to měl na poslední napravě.Lepší buď prostřední,nebo na zvedačce.Nikdo neví co vlastně měl v úmyslu.Dojet do servisu,domú?Ale noviny s Toho dělají zbytečnou drámu.V zemích kam jezdím to vidím na silnicích dnes a denně a nikdo se nad Tím nepozastaví.A to nedojíždí do servisu,ale cestuje s Tím po celé jejich zemi.

+4/0
2.3.2015 15:48

P87a18v37e79l 56K59u35r22a53l 5861604500580

trust me i am an engineer

doporučuji zadat do youtube. 

náklaďák může v pohodě jet i bez jednoho předního kola a není to nijak nebezpečné.

+2/0
2.3.2015 15:34

V77i44k48t79o29r 89S44t33r76o13p52e76k 1691511704

tvrdá ruka nepomůže, a dopravci mi dají za pravu .... minimální plat a šéf řekne prostě dojeď .... stát dementů jsme každopádně a nejen v dopravě .... žel bohu si to myslí celá západní evropa ......

+1/−1
2.3.2015 15:30

V45l92a82d84i26m62í92r 64B16e60n31e26š 2522465734823

Podle sebe, soudím tebe?

0/−1
2.3.2015 15:32
Foto

M92a97r87e31k 92B65a98š68i20s78t37a 7213152843120

Vy jste asi docela mimo pane Beneš, ono to totiž takhle probíhá běžně. Nechceš dojet do cíle, nebo nejlépe ještě na pár nakládek a vykládek tak si seber věci a běž, on už se někdo najde komu to nebude vadit že mu chybí triviální a zbytečné kolo ;-D

+1/0
2.3.2015 15:38

J86i18n63d75ř59i13c75h 33Š95k84o78p41e28k 4975731910865

jedna poznámka: pokud budou tresty pro řidiče tak velké a kontroly tak časté, tohle dopravci dělat nebudou, protože nebude nikdo, kdo by byl ochoten za pár korun riskovat problémy

0/0
2.3.2015 16:33

N13i29n58a 78S81k29r77o79m93n23á 7749466355805

blbost..

+1/0
2.3.2015 17:30

J59i31n57d43ř17i87c69h 23Š78k27o73p91e46k 4235331790705

jo ?

Teď všichni sází na to,že případná sankce je nic v porovnání se ziskem při porušování pravidel

0/0
2.3.2015 17:33

K46a86t50e18ř84i35n33a 15V87ý84b95o65r88n11á 6860699139

Jenže riziko je na zaměstnancích. A ti se najdou vždy. Stejně jako bílí koně. I těch je pořád dostatek.

+1/0
3.3.2015 0:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.