- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když je vidět na metr tak jedu 30 i na dálnici! i když je to chvíli divné, ze 140 na 30, ale jinak se stane tohle
Tak tady bych fakt nechtěl řešit, kdo je viník nehody a kdo do koho vrazil a proč Je to jak koule na kulečníku. Chudáci dopraváci.
"Maximálka je 130, tak proč bych to proboha nemohl se svojí pilou valit 130?!"
Koukam samej chytrak tady... :)
Ja jel vcera v 15h z NMnM na Jihlavu, dalnice uz tou dobou stala. Cestou jsem 2x klouzal a to jsem nejel rychlejc nez 30km/h. Kdyz to foukne z pole tak silnice zmizi behem par vterin. Clovek nevidi nic, jen instinktivne drzi volant rovne. Pripravit se na to nejde, stane se to nahodne s poryvem vetru.
Nechci a ani nebudu omlouvat magory, ale jsou proste situace kdy muze clovek jet sebevic opatrne a stejne do ty skarpy nebo zaveje spadne. Priroda to proste nekdy vezme do svejch rukou a jedina moznost jak nebourat je nikam nejezdit.
Ja si hlavne myslim ze ty nejnamachrovanejsi nazory tu totiz davaji lide co to nikdy nezazili. Jezdi max par tisic km rocne a to jeste prevazne v lete. A mysli si ze kdyz jim jednou pred 3roky v zime v zatacce v 20km/h ujel zadek o 30cm ze to byl ten nejhorsi smyk co mohli zazit ale svoji predpisovou opatrnosti a hlavne umenim to zvladli na jedniku :D
No je jasne ze je to chyba ridicu. Ridic musi jet tak aby mohl vcas zastavit. Na druhou stranu tahle diskuze se tvari jako plna machru co naprosto presne vedi jak se zachovat a urcite uz stovky podobnych pripadu zazili na vlastni kuzi. Ja uz podobne pripady parkrat zazil a bylo to vzdy za nesnizene nebo jen mirne snizene viditelnosti. Verte tomu ze jsou chvile kdy vam to vsude "normalne" brzdi (respektive brzdi tak jak predpokladate na shenu a mirne namraze). Ale najednou se dostanete do prechodneho useku kdy at delate co delate auto pokracuje ve stejnem smeru a stejnou rychlosti ... treba ze to je pohych 20km/h. Tak v techto situacich proste neudelate nic.
Docela by mne zajímalo, co panu Jaroslavu Kadlecovi vadí na jednom z mála střízlivých názorů v této diskusi...
A na zaciatku toho vsetkeho je jedno "tuningove" (rozumej spatne zrkadla v inej farbe ako karoseria a nalepky vsetkych znaciek z Fast and Furious na blatniku) rumunske postarsie BMW (foto 8-9)? Dufam ze subwoofer je vporiadku...
Myslim, ze to bude vinik nehody - prvni auto v kolizi. Tipuji, ze predjizdel kamion v levem pruhu a zadokolka dostala smyk na snehu, bezna to porucha zadokolek a kamion uz nedokazal ubrzdit.
Existuje jedno pravidlo - jezděte tak, abyste byli vždy schopni zastavit na TAKOVOU vzdálenost, na jakou vidíte. ... ... ... Je to TAK prosté.
Jízdu autem LZE přežít i v zimě.
Lidi se neponaučí. V zimě bývá zima a zimě občas sněží. Když sněží tak můžu (ale nemusím) jet trochu pomaleji. Takže když nepřizpůsobím jízdu a styl povaze a stavu vozovky, tak se není čemu divit...Příště jezděte ve vánici 200-300km/h budete tam rychleji...
To je jednoduchý. Postrachové a tupouni v nových autech plus zimní gumy a i za vánice a špatné viditelnosti přece nepojedu pod svoji úroveň a nesnížím se k rychlostem pod sto třicet, pod sto nebo nedej bože i míň. Nebo snad devadesát? Jo, to vlastně znám, tolik se může v obci, ne? Ten kdo jede opatrně je srágora a bačkora a takovýho prostě předjet musím za každou cenu, klidně i v kopci a i když na horizontu nebudu nic vidět a netuším, jestli náhodou něco nepojede proti. Vždyť mám auto, který má dvě stě padesát koní, tak to musím valit. Navíc mám v autě přece věci jako ESP, ABS, EBV/EBD, MSR, EDS, ASR, TCS a další, kteří mě přece ohlídají na sto deset procent, tak proč bych jezdil pomalu, když jsem s takovým autem superman na čtyřech kolech, no ne?
Ještěže tam nebourala žádná škodovka, jinak byste byl za moulu...