Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vysočina řeší potíže se sypači. Jsou moc těžké i údajně předražené

Krajští zastupitelé na Vysočině v úterý probírali údajně předražené sypače Iveco. Došlo i na vozy Tatra, které jsou příliš těžké, když se do nich nasype sůl. Některé tak nesmějí vyjíždět na silnice Hejtman Jiří Běhounek odmítá, že by silničářům vznikla škoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a60n 91F85r50o29l24í56k 6686980665324

Bývaly doby, kdy nosnost Tatry sklopky byla 12 t. Kamení nebo soli. Doufám, že ta radlice těch 12 tun neváží.;-D

0/0
2.2.2015 14:58

M44i89r23o96s78l65a22v 60S58t70r24á68n53s91k48ý 5706512520967

Někdo  dal tyhle Tatry do provozu nějakej uředík dal razítko do vel. techničáku a schválil auto do provozu tak jak to že po tolika letech přijdou na to že nevyhovují

+1/0
28.1.2015 17:39

R96a88d61i25m 35P64o58l12á55š78e89k 9506243909669

No pokud tehdy před 20 lety chtěli Tatru, motory chlazené vzduchem požadovat museli. Nakupované motory chlazené vodou tehdy Tatrovka zabudovávala do svých aut málo a auto tehdy nakupované motory výrazně prodražovaly. Na rozdíl ode dneška, kdy auto s motorem chlazeným vzduchem kvůli emisím i výkonu Tatrovka v Evropě už neprodá.

0/0
28.1.2015 8:23

S36l26a57v23o10m74í40r 65Š82t84ě91p47á93n 1128584712134

Joukl?.....není to ten dobrodiní co přihrál do cukrárny své manželky v Přibyslavi dotací 500 tisíc na zmrzlinu?

+9/0
28.1.2015 3:44
Foto

J70a12n 76P69r29c63h57a48l 8769198432697

Toho možná bylo i víc!! A hlavně je to i ten, co lže do novin, jezdí bez RZ a nic mu nehrozí!

+2/0
28.1.2015 10:34

A18l55e32š 11N27o74v89á56k 4515762669406

No jo... co by to bylo za korupční aférku, kdyby tam nebyl namočenej někdo ze socanů... ale hlupáci je hold volej znovu a znovu... asi jsme prostě národ jako celek zkorumpovanej:-(

+2/0
27.1.2015 23:30

P75a33v86e70l 55Ř52a82p74e29k 7472466309475

Nechápu, že Džoukl už dávno nesedí v pruhovaném pyžamu. Lidi ho dokonce znovu zvolili. Rv

+8/0
27.1.2015 20:39

M71a67r18t46i89n 41J70e57z37e62r89s29k28ý 9214117292352

tyhle krámy se rozprodají za hubičku a pro jistotu bude vyhlášeno nové výběrové řízení na nedražší sypače na světě - bude to obálková metoda - vítězem bude ten s nejvyšší nabídkovou cenou :-P

+3/0
27.1.2015 20:00

S14t71a71n93i94s76l86a91v 33S36v67o50b69o19d12a 1633553176818

měli by nakupovat Tatrovky, jinak nám ta automobika krachne, když nikdo nebude kupovat její vozidla

0/0
27.1.2015 19:55

M20i61c45h95a81l 77P23a42v67l52á44t 9513633484249

Meli by predne nakupovat vozidla, ktera jsou vhodna. A tatra opravdu na krach nevypada. Bojite se zbytecne.

+3/0
27.1.2015 20:09

R75a74d36i51m 94P80o25l23á63š72e29k 9866283599369

No, tatrovka se taktak drží nad vodou. Když vezmete to, že kvůli emisním předpisům dávno nesmí v Evropě prodávat auta se svými motory chlazenými vzduchem, že s emisním předpisem Euro 6 bude vůbec velký problém u náklaďáků se všemi motory na naftu, včetně těch chlazených vodou a s aditivem Ad Blue a že na silnice je dneska klasický tatrovácký páteřový podvozek příliš těžký, příliš náročný na udržbu i na spotřebu paliva za provozu, je pomalu ještě div, že tatrovka tady v Evropě, že to už kompletně nepřestěhovali jinde.

0/0
28.1.2015 8:19

J73i21r39i 90O67s89v18a88l92d 2795614186447

Myslite teda ze Tatra Phoenix s motorem Euro 6 bude mit problem s Euro 6? No podivejme :)) No a myslite ze ten vas pribeh o jakesi nevyhode tezkeho podvozku ma realny zaklad kdyz zrovna Tatra Phoenix uveze pres 30 tun? :) Tu narocnost udrzby podvozku vidite v cem, v tom ze byste se umazal? :))

0/0
4.2.2015 0:15

P57a80v72e29l 35J93e43ř74á21b60e35k 7651952974727

Musíte nakupovat podle nabídky, která vzejde ze zadání jaká auta chcete.

0/0
27.1.2015 21:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.