- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A vzal v potaz ten "odborník" co naměřil ty soli v půdě, že přímo v centru té kontaminace je provoz zinkovny? Je hezky schovaná u lesa. Jelikož jsem tam pracoval před deseti lety, tak vím k čemu tam docházelo (a divil bych se kdyby k tomu dnes nedocházelo), např. použitá kyselina chlorovodíková čili solná se (ne všechna, zbytek se řádně odevzdával na likvidaci), ale stejně její část, což byly klidně dva mauzry 2000l běžně vylévala do lesa. Taktéž odsávání fungovalo dobře a tedy odsávalo jen tehdy když byl odstraněn filtr. A proto všechny nečistoty ze soli, která (jelikož se jedná o žárové zinkování mokrým způsobem), se musí házet po lopatách na roztavený zinek šly vždy všechny komínem. A zkuste si hodit byť jen hrstičku na rozpálený plát co to udělá. Proto si troufnu tvrdit, že ten údajný odborník co zjišťoval soli v půdě nevzal v potaz i tuto možnost znečištění a uvedl (doufejme neúmyslně jen z neznalosti) důvod znečištění který se nabízel!
Já bych nesolil nikde,sůl ničí přírodu auta i boty a další věci,mimochodem u nás je úsek kde se nesolí spoustu let a nikomu to nikdy nevadilo,řidiči jsou rozmazlení.Navíc ty zimy už nejsou co bývali těch pár dnů se to snad dá vydržet ne?
A proč ne. Posolená ať je dálnice a silnice první třídy. Jezdit se da i na sněhu, jen se s tím holt musí počítat a rvát všude do krajiny sůl není asi to pravé.
Jíná situace - Les nepatří městu, ale soukromému vlastníkovi, který zjistí, že mu sůl žere stromy. Požádá tedy o zákaz solení. Město mu předpokládám nevyhoví. Neměla by vyhovět taky? Nebo bude muset majitel na soud a požádat o předběžné opatření?
Tranzitní silnice pro těžká nákladní vozidla - to je přes den opravdu lahůdka pro běžnou dopravu. Kamiony, co se chtějí vyhnout placeným dálnicím opravdu nepřekážejí běžnému provozu, zejména když je řídí šoféři z PL, BG, RO. Když je sucho a zabloudí tak se čeká se až se vymotají, když je sníh, tak zůstanou v půlce kopce.
A s nimi všichni ostatní.
Divíte se Chotěbořským??
Já ne.
Tady u nás se kvůli přehradě s pitnou vodou nesolí vůbec. Nikdy není problém, a když je auto ve škarpě, tak je to obvykle někdo, kdo je zvyklý na holé silnice od soli a na ujetém sněhu či ledu neumí jezdit...
ujetý sníh a led je fajn,horší je,když místo soli použijí jako u nás strusku z železáren jako inertní posyp,to je lahůdka
Nádherná ukázka, kterak každodenní zavírání se do pojízdné popelnice způsobuje naprostou zkázu mozku. Zdegenerovaní lidé řvou, jako by snad všudypřítomný krásný a ničím neobsazený asfalt byl jejich základním lidským právem. Ve své bezbřehé tuposti si neuvědomují, že automobilismus se neodehrává v nějakém paralelním prostoru, ale v prostoru, který sdílíme my všichni a s námi i celý ekosystém. Neuvědomují si, že jakékoli pohodlí pro převážení jejich zadků je vždy na úkor něčeho a někoho jiného. Tohle oni nevidí a nechtějí vidět. Zajímají se jen o svou iluzi pohodlí. Ukusovat si stále víc a víc, a běda, kdo se postaví proti. Všechno klidně zdevastovat, hlavně že nevytáhnu zadnici z auta. Je mi z takových lidí fyzicky zle.
Tak já bych to zase tak tragicky neviděl.
V podstatě souhlas, příště si zkuste odpustit ty dramatické věty.
My, obyčejní šoféři víme, že jsou na silnicích i blbci.
Toť vše a není třeba psát kolem toho takovou omáčku.
u nás na Chvalčově bohužel nynější zimou solit počali.
Hnus, břečka, mlaskání pneumatik.
Nejspíš nějaký lyžař nedokázal vyjet kopeček ke sjezdovce.
sůl je svinstvo .... a kdo neumí jezdit na sněhu, ať neleze na slinici
Diví se a neumí jezdit na silnici se sněhem ještě někdo, kromě Petra Dvořáka ? V Alpách, či severských zemích sůl na silnicích nepoužívají (ne všude) a přesto jezdí. Jak je to možné ?
Tak konkrétně severské země zase smí používat pneumatiky s hřeby, které u nás byly myslím v polovině 60 let zakázány.