Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kolony od Bosche mohou zmizet. Stačí pár razítek a 4,5 milionu korun

Doprava v jihlavské průmyslové zóně kolabuje. Hlavním důvodem jsou stávající úřední normy. Ty neumožňují znovuotevření nájezdu na dálniční přivaděč u Pávova. Podniky v této části města ale zároveň odmítají posunout čas střídání směn. Právě odjezd stovek zaměstnanců najednou provoz vždy zastaví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54o46s12e57f 47N62o53v35á44k 1230193975

Nebylo by řešením masové propouštění?

0/0
2.2.2015 16:06

B45o35h92u12m29i51l 71M90i65ř95e44j96o16v78s56k79ý 3581313218434

Podívejte se kolik Jihlaváků jezdí po jednom ,autobusů jezdí dost. Ale stěžovat si ,to nám jde.

0/0
29.1.2015 21:12

A44l45e24š 78K54r29a82t13i19n20a 1336271640938

V Ingolstadtu u továrny Audi jsou také velké problémy při střídání směn. Jenomže tam na rozdíl od nás alespoň pořádně podporují veřejnou dopravu. Nově dokonce postaví zastávku na vysokorychlostní trati z Mnichova. Kolik pracovníků asi používá železniční zastávku Jihlava Bosch diesel? Proč asi každý z okolních měst přijede autem?

0/−1
25.1.2015 20:09

A54l51e89š 65K40r56a62t91i63n57a 1116141510678

V Ingolstadtu u továrny Audi jsou také velké problémy při střídání směn. Jenomže tam na rozdíl od nás alespoň pořádně podporují veřejnou dopravu. Nově dokonce postaví zastávku na vysokorychlostní trati z Mnichova. Kolik pracovníků asi používá železniční zastávku Jihlava Bosch diesel? Proč asi každý z okolních měst přijede autem?

0/−1
25.1.2015 20:09

A16n73t75o23n12í74n 63M10e20l23e56n10o67v67s81k54ý 4725278420213

Jen pliveš na všechno české, bez znalosti věci Rv

0/0
25.1.2015 20:59

P33e14t88r 92N89i63v80n52i80c66k77ý 3502774255957

Já o tom nic nevím. Osvětli nám tu znalost věci.

0/0
26.1.2015 8:13

M44i44l19o24š 88M39a54c41k75ů 5180409872937

Zajímavé, tady vadí, že tu nejsou připojovací a odbočovací pruhy a na křižovatce před tunelem, ve směru od Pelhřimova taky není připojovací pruh a nic se neděje. Navíc tato mimoúrovňová křižovatka, kde se všechny směry kříží, je světový unikát, taky to nikomu nevadí, ale tam kde by to pomohlo, tam vytáhneme normy a předpisy.

+1/−1
25.1.2015 19:31

A20n19t83o82n71í39n 43M12e84l82e32n47o93v21s28k52ý 4455168310523

Tam je dvouproudovka, zde čtypřroudovka.

0/0
25.1.2015 19:37

M70i46l20o63š 12M53a80c78k71ů 5220839592747

No právě proto, u Pávova platí normy a předpisy co se týče připojovacích a odbočovacích pruhů a u tunelu je to dost o náhodě a o tom, jestli auto jedoucí od Znojma řidič uvidí ve zpětném zrcátku, protože normálně se tam rozhlédnout nejde a na to, aby jste se srovnal do připojovacího pruhu je málo místa, je tam tunel.

+1/0
25.1.2015 22:55

J86o41s71e82f 93K78e47m80r 8932595618851

Jo tenhle příklad je přesnej, u tunelu je totálně nebezpečnej a nepřehlednej kraoučkej nájezd, přitom se dělal teprve před 6 lety. A tady, kde je kilometr rovnej přehlednej úsek úřady prudí. Nejlíp všechny ty rádobyúřady zavřít :-)

0/0
26.1.2015 12:06

T76o94m28a36s 87A40u11g18u45s32t72y97n 6297806271570

Koukám velký problém dát sem nějakou mapku...

0/0
25.1.2015 18:42

L64u39d71ě97k 72H71l16á78v55k69a 2505374825708

On by stačil pořádný kruhový objezd a ne to pidikružítko co tam někdo naprojektoval, popřípadě by stačil přímý odbočovací pruh ze směru od Bosche na nájezd, vedený vedle kruhového objezdu. Problémem projektantů dopravy v Jihlavě je ten, že každý jejich návrh vede ke zhoršení situace. Je jasné, že blízkost výjezdu ze Starého Pávova a sjezdu na novou odbočku zákonitě povede ke krizovým situacím.

+4/0
25.1.2015 14:37

A76n86t58o76n35í58n 62M51e83l80e81n50o39v63s68k72ý 4625238600893

Taky si myslím, že by to spravil přímý odbočovák mimo kruháč.

+2/0
25.1.2015 17:19

M26i63l86a62n 22Š14i87n49d79e27l89á73ř 7345745558843

Nový nájezd je postaven, otevření starého, technicky nevyhovujícího, na který se jede přes vesnici nic neřeší. 

Jestliže se vyhrnou někde tisíce lidí najednou, a už je to po fotbalovém utkání nebo skončení směny velké továrny, prostě nemá řešení, které by se obešlo bez dopravních komplikací.

+2/0
25.1.2015 13:12

P49a51v55e68l 94J22e55ř90á26b32e42k 7521202824167

První otázkou je, kdo průmyslovou zónu bez vyřešení dopravní obslužnosti včetně sjezdu a nájezdu na dálnici povolil. Pokud s tím byl dán souhlas silničními obory státní správy, stavebním úřadem, tak by za to měly dotyčné osoby nést odpovědnost.

A pokud mohu - přimlouvám se, aby byly prosazeny ty předepsané vzdálenosti na sjezdy a nájezdy na dálnici. Na základě zkušeností z některých starých "R", kde právě tyto nájezdy a sjezdy jsou velmi krátké, kdy při sjezdu musí auto v pravém pruhu hodně zpomalit a při výjezdu naopak ani moderní se nerozjede na 100/km/hod., se vytváří celkem nepříjemné dopravní situace. To, že u Jihlavy  tam dopravní nehody zatím nějak výrazné nejsou, neznamená, že nebudou.

0/0
25.1.2015 12:26

P37a76v92e53l 22Ř10a94p63e30k 7692226719655

Copak tam silnice nevede? Ta silnice by byla schopna kapacitně pokrýt i několik dalších továren, není potřeba s tím cokoli dělat. Že to tam stávající fabriky vypouští všechno v jeden okamžik, to je čistě jejich problém a musí si to vyřešit ony samy. Např. okamžitým vyhazovem celého neschopného vedení.

0/0
25.1.2015 12:42

P90a18v25e63l 18Ř82a32p20e67k 7902936149185

"Podniky v této části města ale zároveň odmítají posunout čas střídání směn."

Je neakceptovatelné, aby na idiocii těchto firem doplácel daňový poplatník nebo aby tím trpěla bezpečnost. Takhle by uměl podnikat kdejaký mamlas. Říci, že nic nejde a státe, ty se musíš postarat, my shrábneme zisky. Kdyby lidi měli trochu soudnosti a uvědomění vlastní důstojnosti, tak těmhle příšerným fabrikám dají sbohem. Beztak je všude tolik aut, že vyrábět další a další je naprostá zrůdnost. Nemohl bych se na sebe ani podívat do zrcadla, při vědomí, že se každý den dusím v kolonách, ale přitom se podílím na výrobě dalších aut. Marnost nad marnost. Naše ekonomika nepotřebuje další auta.

+1/−4
25.1.2015 8:54

J95a46n 89B70é44m 2383963217626

Správně, potřebuje více kol a cyklistů.

+1/0
25.1.2015 13:24

P96a41v31e42l 84Ř53a87p34e97k 7812506889985

Potřebuje hlavně méně státních zásahů. A automobilismus je jeden z největších státních zásahů vůbec.

0/0
25.1.2015 14:38

J18a17n 78F44i37l59s94a69k 9846982494140

Pane Řapku, copak vám ta auta provedla, že pod každým článkem, ve kterém se toto slovo vyskytne by jen jednou a třeba jen v náznaku, máte rudo před očima?!

Já osobně si myslím, že by stačila jednoduchá domluva lidí, kteří mají část (nebo celou) cesty společnou, aby použili jen jedno vozidlo a ne každý svoje. Pří více jak 6.000 lidech by to určitě šlo a myslím si, že by to dost pomohlo.

0/0
25.1.2015 19:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.