Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rakušan uháněl po dálnici rychlostí 203 km/h. Zaplatil kauci a jel dál

Rakouský řidič v neděli odpoledne spěchal po dálnici D1 rychlostí 203 kilometrů v hodině. Měl však smůlu, že se tak stalo v místech, kde policie měřila rychlost. Řidič zaplatil kauci šest tisíc korun. Pro dálniční policisty byla rychlost 203 kilometrů jednou z nejvyšších, jako letos naměřili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V49l78a22s50t56i23m36i13l 70H16a11l46b59i36c20h 8723645346518

220 Euro pro něj nic neznamená.V Rakousku by ho to přišlo dráž.

0/0
24.12.2014 14:41

M30í86š58a 38P20r47ů11c77h54o36v97á 4618223832319

Přééésně tak - Petr a Jiří Kocourkovic :D to jsou panečku odborníci :D :D Nechápu, že v Česku ještě existuje někdo, kdo je ochotný jim za ty jejich "služby" platit. A jen doufám, že se jejich klientela bude jen a jen ztenčovat, i když v ČR se dá dobře vydělat právě jen na blbosti lidí, a těch tu máme asi stále ještě dost...

0/0
23.12.2014 17:40

M36a70r61t47i96n 93K20o54z89a98c83k 3943949918326

Bych chtěl vidět, jak rakušáci, na základě žádosti naší policie, seberou tomu chlapovi řidičák. :)

+2/0
23.12.2014 16:19

J33a54r49o67s45l77a89v 50L11e13b54e45d80a 3756729547880

Tak když to říká 'odborník' zrovna z nechcipokutu, něco na tom bude ;-D

0/0
23.12.2014 16:38

R62o38m98a48n 20V27í37c56e19n42e68c 2389362518162

Denně překročí rychlost 200 km/h více než 10000 řidičů? 8-o Blbost! Se zbytkem ale souhlasím - zbytečný článek - patrně měl za cíl zahrát na národní notu, že i cizinci u nás musí poslouchat.

+2/−1
23.12.2014 15:15

J84a31n 13T53a21r53a47b53a 4466306599449

Rychlost překročí denně v ČR několik milionů řidičů, z toho desetitisíce rychlost 200km/h. proč se to proboha řeší jako bulvární senzace? Tohoto chytili, přispěl do státní kasičky, vyřízeno. Tím to končí. Zbytečný článek, zbytečná diskuze.

0/−2
23.12.2014 15:10

L52u58k39á77š 27V54a93ň42u66r92a 1835224363223

Fakt si myslíte, že denně překročí 200km/h desetitisíce lidí? Jezdím dost často po dálnicích, ale aut jedoucích více jak 160km/h moc nevidím.

+3/0
23.12.2014 15:13
Foto

F20r36a44n31t21i74š60e48k 59K59š72í29r 2439456245

Špatná pravidla lidé většinou nedodržují.

+4/−4
23.12.2014 14:52

L83u61k28á59š 82V83a97ň79u63r51a 1835414183483

A podle čeho usuzujete, která jsou dobrá a která špatná? Pro někoho mohou být třeba dobrá a pro někoho špatná. Proto je tak dlouhý proces schvalování pravidel, aby vyjadřovala požadavky všech. A pokud si někdo myslí, že jsou nějaká pravidla špatná, tak ať za změnu bojuje, ať udělá sdružení, ať jde za svým politikem a žádá změnu. Nesnáším tyhle zobecněné výroky, řečené u piva.

+4/0
23.12.2014 15:00

D90a47v90i26d 97M42a21t18ě25j18ů 2845822147978

Spatne pravidlo se pozna tak, ze kdyz ho vetsina lidi nedodrzuje, vubec nic se nestane. Coz je presne pripad dnes stanovenych rychlostnich limitu a dalsich tisicu regulaci v nasich zivotech, o kterych ani nevime, takze je nemuzeme ani dodrzovat. A svete div se, zijeme :-)

+3/−1
23.12.2014 15:03

M78i15r97o21s57l27a81v 40B65u61d53a 9382222557802

Samozřejmě, podle pana Vaňury je nejspíš i zanedbání revize komína na chatě, kde se topí 3x za rok krádež;-D

+1/−1
23.12.2014 15:07

L78u37k43á51š 98V68a22ň80u12r44a 1135134753463

Pokud by požár chaty z důvodu špatného stavu komína poškodil majetek někoho jiného (okolní chaty, les, škody způsobené příjezdem hasičů apod), tak ano.

+1/0
23.12.2014 15:11

M19i74r98o78s98l10a57v 53B72u82d90a 9652592817382

Pokud by překročení rychlosti způsobilo dopravní nehodu, pak ano;-D

+1/−1
23.12.2014 15:17

L71u69k29á64š 36V45a80ň50u40r15a 1395664333943

Víte co je to prevence? To je jako kdyby někdo střílel do davu, ale protože nikoho nezranil, tak se vlastně nic nestalo.

+1/−1
23.12.2014 15:19

M75i54r24o16s93l56a86v 54B58u23d55a 9322352647592

Špatné přirovnání hraničící s demagogií. Nejste moc bystrý.

+2/−2
23.12.2014 15:21

L60u42k19á39š 52V39a74ň83u47r48a 1115374333683

Už nevím, jak vysvětlit, že čekat na to, až se něco stane, je špatně. Prostě případům možné nehody by se mělo aktivně předcházet. Do aut se dává milión různých prvků, které mají zvýšit bezpečnost, ale fyzikální vlastnosti to nezmění.

+2/0
23.12.2014 15:29

D73a68v42i33d 57M95a38t75ě59j65ů 2355502277208

Ano, i prevence musi mit sve hranice, jinak se zvrhne ve statni zvuli, kterou zde jiz delsi dobu pozorujeme. A nejen u nas.

+2/−2
23.12.2014 15:30

M15i19r14o19s25l90a78v 71B30u36d80a 9642102707752

Vy jste se pustil do boje, který nemůžete vyhrát, prostě na to nemáte. Profláknul jste se tvrzením, že překročení rychlosti = krádež. Vaše argumentace je chabá a koketujete s demagogií. Pokud tady není zrovna většina lidí, kteří nepoužívají mozek, nemáte vůbec žádnou šanci!

Zamyslete se, prosím. Jinak, hezké svátky.

+2/0
23.12.2014 15:36

Z66b92y28n62ě84k 84B54í22l97ý 1767670301835

Takže z preventivních důvodů Vám zakážeme chodit ven , aby Vás náhodou nesrazilo auto.Musíte zohlednit míru rizika. šance že někoho na prázdné dálnici ve 200 kmh je dost malá

0/0
23.12.2014 17:48

Ř82e53h14o11ř 22V64l77a38s44á90k 2214424881126

Bez chození ven by byl život dost komplikovaný. Naproti tomu překračování povolené maximální rychlosti je věc k životu nepotřebná. Prevence musí mít rozumně nastavené hranice. Kolik občanů České republiky má "potřebu" (diskutabilní) jezdit po dálnicích dvě stě a víc?

Deset? Dvacet? Třicet?

0/−1
25.12.2014 21:26

L48u16k52á92š 94V67a98ň91u71r16a 1875414353603

Ale omezení rychlosti není kvůli tomu, že by se při větší rychlosti někomu něco stalo, ale je to z důvodu celospolečenského vlivu rychlosti aut. Jenže tohle většinou bezohlední zabedněnci sedící v pomyslném bezpečí svých plechových miláčků moc nechápou. Myslí si, že je pořád jen někdo omezuje. Mě osobně vůbec nevadí, když se někdo ve svém autě svoji blbostí zabije, ale vadí mi, když ohrožuje životy, majetek nebo osobní prostor ostatních.

+3/−3
23.12.2014 15:10

M96i15r41o57s69l93a88v 76B31u78d52a 9452912477322

Aha, tak urážky. Jen tak dál. Kdy chybí argumenty, nastupuje vulgarita.

+2/0
23.12.2014 15:11

L11u16k30á95š 82V15a16ň55u83r71a 1625844893803

Ne, to je většinou uvažování řidičů v autě. Teda ono je to většinou uvažování těchto lidí všeobecně, ale v těch autech se to většinou projevuje nějak víc. Prostě to bezpečí karosérie, ten výkon po sešlápnutí plynu, ta možnost ovládat 2tuny hmoty. Zrovna včera jsem jel po dvouproudé silnici ve městě u níž odbočovací pruh doprava. Jel jsem v pravém pruhu a nějaké ucho jedoucí v levém pruhu to těsně přede mnou strhlo přes můj pruh do toho odbočovacího. Tam naboural 2 auta, za mnou se srazila další 2 auta, která chtěla odbočit do toho odbočovacího. A byla to čistě blbost toho mladého řidiče, který prostě musel všem ostatním ukázat, jaký je úžasný a jak je přečůral.

+1/0
23.12.2014 15:26

D97a23v79i39d 27M40a38t58ě63j71ů 2935222717838

Takze jeho rychlost byla zrejme v pohode, ale svym spatnym odbocovanim (nespravny zpusob jizdy) zpusobil ujmu nekolika lidem. Ano, mel by dostat flastr, aby priste pouzil mozek. Co to ma spolecneho s rychlosti na dalnici, o ktere se tu zejmena bavime?

0/0
23.12.2014 15:29

J72a50n 58T74a60r69a70b10a 4666456519559

Což tento evidentně neučinil, takže jen plácáte prázdnou slámu.

+1/0
23.12.2014 15:11

L90u59k56á84š 17V19a97ň94u33r65a 1715164743173

Proč ale mám čekat, až se něco stane? To je totiž většinou pozdě.

+1/0
23.12.2014 15:20

D92a51v52i58d 11M69a42t31ě81j43ů 2225862337298

Vy na neco cekate?

0/0
23.12.2014 15:23

L19u96k55á44š 86V71a49ň78u12r77a 1645844243753

Ano, když vidím, jak lidi po silnici jezdí, tak čekám, kdo mě někde sejme. A jen zvýšenou pozorností a v podstatě vlastním omezením tomu zabraňuju. Třeba když jede někdo proti mě v mám pruhu, tak raději uhnu mimo silnici než bych se čelně srazil (osobní zkušenost).

+1/0
23.12.2014 15:31

D59a17v77i52d 10M53a75t28ě57j18ů 2445812227688

To delame stejne, rika se tomu predvidani a pripadne defenzivni jizda. A to budete muset uplatnovat vzdy, nezavisle na zakonech a regulacich. Ty vam zadne realne bezpeci nezajisti.

+2/0
23.12.2014 15:34

L76u23k71á29š 85V78a84ň35u19r37a 1295134663243

Dobře, takže proč všichni nejezdí po městech stovkou, když omezení na 50km/h je asi špatné pravidlo?

0/−2
23.12.2014 15:14

M49i73r92o26s55l66a71v 74B64u69d86a 9782532897492

Protože mají mozek. Já jezdím i méně než 50 km/h pokud to okolnosti vyžadují. A někdy i 60 km/h pokud to okolnosti dovolí.

+4/−1
23.12.2014 15:20

D47a10v14i58d 80M12a87t16ě45j98ů 2445892337968

Ze by treba misto predpisu pouzivali mozek? Zkuste se nad tim zamyslet...

+2/0
23.12.2014 15:22
Foto

F50r32a96n86t61i78š83e24k 27K36š55í96r 2119576115

Tyhle auta jsou na dálnici bezpečné a nikoho neohrožují.  Řidič prostě přizpůsobil svou jízdu stavu auta a stavu vozovky.

+2/−2
23.12.2014 14:45

L42u16k35á94š 85V70a37ň24u53r85a 1225604663573

A tu o červené karkulce znáte? Všechna auta jsou bezpečná nebo nebezpečná, podle toho, kdo je řídí. A auto je prostě zbraň a tak by se k němu měli všichni chovat a tak by měly být i zákony nastavené. A pokud jde o tu dálnici, tak stačí, když mu tam třeba vběhne zvíře, nebo bude některý panel výš jak jiný nebo bude něco ležet na dálnici. To jsou prostě vlivy, s kterými je potřeba počítat.

+1/−3
23.12.2014 14:57

D27a20n75i47e76l 24N47o88v91o90t21n65ý 9325818770133

bububu... Tyhle argumanty miluji

+3/−1
23.12.2014 14:59

D82a10v40i14d 12M91a19t94ě47j36ů 2235172537108

Miluji teoretiky, kdyz diskutuji s praktikem. Ukaze se totiz, ze teorie a praxe cernou a bilou jest. Jinymi slovy - kolikrat v zivote se vam neco takoveho stalo, a kolik mate celkem najeto kilometru?

+1/0
23.12.2014 15:00

L49u28k26á66š 10V25a78ň58u34r42a 1635524243433

Kolikrát jsem zažil něco ležet na silnici? Jsou to stovky případů. Osobně mám za sebou 5x střet se zvěří, padlé stromy a překážky na silnici fakt nespočítám. A najeto mám tak milión km. Ale znám dost lidí, co se v autě zabilo nebo zranilo a většinou vlastním přičiněním. Jenže tohle většinou pochopíte, až se vám něco stane. Oni si všichni myslí, že jsou nezranitelní, že se jim to stát nemůže. Stačí si promluvit s těmi, co se jim někdy něco stalo.

+1/−1
23.12.2014 15:06

M82i30r48o54s46l49a12v 21B29u62d54a 9342102797102

5 x střet se zvěří. Nezvládl jste zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou máte rozhled! Blbost, že? Ale vaše logika!

+2/0
23.12.2014 15:09

L50u11k39á45š 90V51a92ň49u65r80a 1615334333753

No ono to zvíře nestojí na silnici a nečeká na vás. Ono vyskočí z lesa nebo z příkopu. Nepřeju vám to zažít. Nedá se s tím vůbec nic dělat.

+1/0
23.12.2014 15:17

M96i49r59o76s75l22a26v 87B67u70d13a 9962372977622

Myslíte si, že to nevím. Proč myslíte že píšu o tom, že je to blbost?8-o

+1/0
23.12.2014 15:18

D21a74n25i98e58l 82N41o33v16o32t91n89ý 9805818730843

Na dalnici??? Blaboly

0/−1
23.12.2014 15:23

J25a77r45o31s22l94a56v 34L67e82b62e43d68a 3426929237930

Tak to máte na zvěř dost smůlu... já jsem za necelých 40 let najezdil taky přes milion a jednou jedikrát jsem sejmul zajíce - který se probral dřív, než jsem ho stihl dorazit, a zdrhnul :-)

Naštěstí velká část z těch km byla v době, kdy u nás platily ještě celkem rozumné předpisy (neomezená rychlost v noci, 60 v obci) a hlavně nebylo na silnicích tolik šmírování ani aut s vyjukanými neumětely.

+1/−1
23.12.2014 15:32

D85a54v15i46d 34M74a91t65ě26j52ů 2545832317458

Uprimne, to, ze jste od svych 18 let najel kazdy rok v prumeru pres 50.000 km, vam neverim, to byste musel byt cely svuj plnolety zivot kamionakem nebo nekym podobnym. Naopak pri mych 500.000 km po pulce sveta (celkem za cca. 25 let s ridicakem) vam ty uvadene zkusenosti moc neverim. Ale treba jsem si vas jen s nekym spletl, pripadne vas jen podcenuji, a fakt mate pri jezdeni extremni smulu vcetne vasich znamych. Jen to tak nejak vubec nesedi do reality, kterou denodenne sleduji kolem sebe.

0/0
23.12.2014 15:19

J15i92ř84í 87Z28á91ř75e49c25k27ý 5894418744305

Pane Matějů, nejdříve se naučte trochu počítat a pak teprve věřte nebo nevěřte ...

+1/0
24.12.2014 0:05

J97a64r73o38s77l94a93v 36L67e48b89e13d52a 3656959527120

Auto není zbraň - vyjma případy, kdy je skutečně jako zbraň použito (zvýšení účinku útoku). Tyhle propagandistické kydy si nechte...

Jo a zapomněl jsem v predchozím postu Vás pochválit za alespoň jednu pravdu: bodový systém se u nás téměř minul účinkem. Proč? Protože velké části 'vybodovaných' řidičů vzali papíry za několik bagatelních přestupků. Opravdu nebezpečné jevy to ze silnic nevymýtilo. A znovu Proč? Protože dopravní policie koná své kontroly často mimo zájem společnosti -ukájí se na měření rychlosti a kontrole lékárniček. Slyšel jste už o tom, že by někoho stíhali za nebezpečné předjíždění před horizontem nebo nedání přednosti (nemyslím v případě nehody).

+2/0
23.12.2014 15:09

L50u45k46á56š 49V82a53ň73u31r28a 1455394863553

Je zajímavé, jak si plno řidičů zdůvodňuje svoje porušení zákona. Přitom podle většiny je porušení zákona prostě porušení zákona a každý by měl nést tomu odpovídající trest. A pokud se někomu nelíbí omezení rychlosti, tak by měl bojovat za zrušení omezení, ale ne omezení porušovat. To by se pak dalo říct, že když zloděj kradl v obchodě, tak tím nikoho neohrožoval a vlastně nemá být potrestaný. Podle mne by měl být postih přestupků mnohem častější a výraznější. A aby měla pokuta smysl, tak by se měla odvíjet z ceny vozu nebo z majetkových poměrů viníka. A také by měla být výrazněji postihována recidiva. Prostě 3x a dost. K tomu měl sloužit bodový systém, ale myslím, že vůbec nefunguje.

+2/−6
23.12.2014 14:42

M92i98r71o67s61l77a25v 15B36u51d78a 9342462967252

Když někdo porovnává překročení rychlosti s krádeží, nemá vůbec smysl s takovým člověkem diskutovat!

+7/−2
23.12.2014 14:43

L48u19k53á72š 24V49a94ň37u72r57a 1805294643553

Jaký je v tom rozdíl? V obou případech je to porušení daných pravidel, v případě krádeže zasahujete do prostoru někoho jiného, v případě rychlé jízdy způsobuje řidič vyšší hluk, více obrušuje pneu, zamořuje více ovzduší apod. Je to také zasahování, ale plno lidí to tak vůbec nevnímá a nechápe smysl zákonů a omezení rychlosti. Většina lidí jsou totiž sobci.

+2/−3
23.12.2014 14:53

D75a58v96i80d 91M96a13t79ě97j44ů 2735862447198

Chapu vas spravne, ze povazujete okradeni konkretniho subjektu, a tedy zpusobeni meritelne ujmy na majetku, za stejne nebo podobne nebezpecne chovani, jako je prekracovani maximalni povolene rychlosti bez jakehokoliv vlivu ci zpusobeni ujmy druhym? Ty nesmysly o hluku a obrusovani pneu radeji nehodnotim...

+2/0
23.12.2014 14:56

M94i77r24o46s56l58a81v 18B91u65d71a 9162972707982

Já bych navrhoval tohoto exotického pána ignorovat. Něco tady není v pořádku :-)

+2/−1
23.12.2014 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.