Diskuze

Obchvat u Brodu narovnal serpentiny, auta však brzdí zákaz předjíždění

Z Havlíčkova Brodu do Světlé nad Sázavou už se jezdí po novém obchvatu Chlístova. Kraj vyvedl silnici z obce, navíc narovnal nepříjemné serpentiny. To vše za 82 milionů korun. Řidiči ale úplně nejásají. V celém úseku je totiž zakázáno předjíždění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

D87a21v33i63d 74P82e45c43a

14. 11. 2014 12:01

To místo znám denně tudy jezdím. Docela rozumím, proč je tam plná čára. Ten nový obchvat je v mírných zatáčkách, není ani vidět za horizont. Plná čára, je kvůli šílencům, kteří předjíždějí, kde nevidí. Jinak se lidi nebojte předjet náklaďák, co jen funí. Je to překážka v provozu. Včera jsem musel předjet náklaďák a dva bojary za ním.

0 0
možnosti
PB

P46e76t65r 56B40á73č85a

13. 11. 2014 18:36

Postavime obchvat za 82 mega a zakazeme predjizdeni v cele jeho delce;-D, to jsme si teda pomohli, to jsme rovnou mohli dal jezdit pres tu dedinu. Kocourkov Rv

2 0
možnosti

P20a67v48e97l 82Ř24a59p24e27k

13. 11. 2014 15:23

Zákazů předjíždění by mělo být ještě více. Těch pár ušetřených minut nestojí za to riziko.

0 6
možnosti
PM

P40a12v48e22l 85M69a13t27a38s

13. 11. 2014 15:34

Především by měly tyhle zákazy být pouze v místech, kde mají smysl, jinak ztrácejí na autoritě a přímo vybízejí k porušování;-)

11 0
možnosti
MR

Stejnej nesmysl jako kdyz se opravila silnice z Jihlavy do Kostelce... Na stare silnici zadne omezeni na nove silnici 60km/h ;) to uz to radsi opravovat nemeli ;)

4 0
možnosti
PM

P38a33v10e31l 97M40a23t29a73s

13. 11. 2014 15:15

Zářný příklad toho, o čem už jsem napsal níže před chvilkou. A neodpustím si další poznámku - Dopravní značkou "Obec" se označuje souvisle zastavěné území, ....atd. Všimněte si slova souvisle. V okamžiku, kdy pravomoc stanovit dopravní značení přešla na orgány samosprávy, se mnoho obcí neuvěřitelně natáhlo kamsi do polí - "vždyť je to bezpečnější". Tak třeba Františkovy Lázně na jednom z příjezdů začínají cca 500m před jakoukoli zástavbou, Vítkov a Tachov, vzdálené od sebe skoro 1,5 km byly dopravním značením uměle spojeny v jeden dopravně bezpečnostní celek a řidič jede více než 1 km krajinou bez zástavby. A takových příkladů bych v republice naše stovky.

4 0
možnosti
JB

Jako vždy a všude a jako obvykle. Kdykoliv se provádí oprava silnice nebo ulice, tak se přitom mění tak, aby byli řidiči co nejvíc omezení. To je základní pravidlo veškeré výstavby infrastruktury a jejich oprav.

1 0
možnosti
DM

Pri predjizdeni take neresim caru, ale to, abych videl, kam jedu, a nikoho tim neohrozil. Predjizdet podle car by bylo o zivot, casto vidim prerusovanou i tam, kde je predjizdeni velmi nebezpecne.

6 2
možnosti
PM

P65a83v72e64l 87M16a12t27a24s

13. 11. 2014 15:07

Souhlasím a jen dodávám, že při téhle filosofii užívání dopravního značení ztrácí takové dopravní značení na autoritě a vysloveně svádí k porušování. Dělal jsem před lety policejního dopravního inženýra a přesně tenhle způsob uvažování jsem nenáviděl a často jsem se dostával do sporu s představiteli samospráv, kteří by chtěli "všude plnou čáru, pokud možnou dvojitou a všude třicítku, protože je to bezpečnější". Jenže tenkrát dopravní značení stanovila Policie, dnes tuto pravomoc mají právě orgány samosprávy a Policie má jen hlas poradní, na který se velmi často kašle.

3 0
možnosti