- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To místo znám denně tudy jezdím. Docela rozumím, proč je tam plná čára. Ten nový obchvat je v mírných zatáčkách, není ani vidět za horizont. Plná čára, je kvůli šílencům, kteří předjíždějí, kde nevidí. Jinak se lidi nebojte předjet náklaďák, co jen funí. Je to překážka v provozu. Včera jsem musel předjet náklaďák a dva bojary za ním.
Postavime obchvat za 82 mega a zakazeme predjizdeni v cele jeho delce, to jsme si teda pomohli, to jsme rovnou mohli dal jezdit pres tu dedinu. Kocourkov
Zákazů předjíždění by mělo být ještě více. Těch pár ušetřených minut nestojí za to riziko.
Především by měly tyhle zákazy být pouze v místech, kde mají smysl, jinak ztrácejí na autoritě a přímo vybízejí k porušování
Stejnej nesmysl jako kdyz se opravila silnice z Jihlavy do Kostelce... Na stare silnici zadne omezeni na nove silnici 60km/h ;) to uz to radsi opravovat nemeli ;)
Zářný příklad toho, o čem už jsem napsal níže před chvilkou. A neodpustím si další poznámku - Dopravní značkou "Obec" se označuje souvisle zastavěné území, ....atd. Všimněte si slova souvisle. V okamžiku, kdy pravomoc stanovit dopravní značení přešla na orgány samosprávy, se mnoho obcí neuvěřitelně natáhlo kamsi do polí - "vždyť je to bezpečnější". Tak třeba Františkovy Lázně na jednom z příjezdů začínají cca 500m před jakoukoli zástavbou, Vítkov a Tachov, vzdálené od sebe skoro 1,5 km byly dopravním značením uměle spojeny v jeden dopravně bezpečnostní celek a řidič jede více než 1 km krajinou bez zástavby. A takových příkladů bych v republice naše stovky.
Jako vždy a všude a jako obvykle. Kdykoliv se provádí oprava silnice nebo ulice, tak se přitom mění tak, aby byli řidiči co nejvíc omezení. To je základní pravidlo veškeré výstavby infrastruktury a jejich oprav.
Pri predjizdeni take neresim caru, ale to, abych videl, kam jedu, a nikoho tim neohrozil. Predjizdet podle car by bylo o zivot, casto vidim prerusovanou i tam, kde je predjizdeni velmi nebezpecne.
Souhlasím a jen dodávám, že při téhle filosofii užívání dopravního značení ztrácí takové dopravní značení na autoritě a vysloveně svádí k porušování. Dělal jsem před lety policejního dopravního inženýra a přesně tenhle způsob uvažování jsem nenáviděl a často jsem se dostával do sporu s představiteli samospráv, kteří by chtěli "všude plnou čáru, pokud možnou dvojitou a všude třicítku, protože je to bezpečnější". Jenže tenkrát dopravní značení stanovila Policie, dnes tuto pravomoc mají právě orgány samosprávy a Policie má jen hlas poradní, na který se velmi často kašle.