Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Petici za trať do Jemnice podepsalo 1 739 lidí. Vlak ale stejně nebude

Trať mezi Jemnicí a Moravskými Budějovicemi zůstane bez pravidelných jízd motoráčků další rok. I přes protesty místních, kteří pod petici nasbírali 1739 podpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V18á25c78l84a75v 86G31a72j57e67r 5149490383579

Je to jak se školkami. V devadesátých letech se houfně rušili, prý málo dětí. Po roce 2002 byl problém děti do školky dostat, málo školek a prý rodily silné "husákovy" ročníky. Tak honem za velkých nákladů otevírat nové (i zaměstnanecké a "lesní"). Teď už zase dětí méně, tak honem rušit. A to v této oblasti stačí zajít na matriku a vím, kolik mi bude za 3 roky +- nastupovat dětí do školek. To je šlendrián !

A co teprve vlak ? Kurňa, to je pro úředníka hlavolam. Když rychlík dojede do Prahy za 3 hodiny, za jak dlouho tam dojedou 2 rychlíky ? To není soudruzi jen tak !!! Vlakokilometr není žádná sranda, navrhujeme ho jako novou jednotku SI. Jen nevíme, jestli délky nebo blbosti.

A to, že nám soukromý dopravce Railway Capital nabízí dopravu téměř za poloviční cenu ? To nás vůbec nezajímá. Kdo je tady úředník ? Kdo má razítko a moc ??? No přeci já ... BUM !!!

PS: Zajímavý pohled na problematiku lokálek, včetně jemnické, viz http://nazory.euro.e15.cz/rozhovory/jan-satava-moderni-vozidla-jsou-pro-lokalky-draha-1103844

+6/−1
31.10.2014 10:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.