- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Filip Hanslián z firmy Wave Promotion je mizerný rétor a hlavně je demagog. Ty jeho argumenty jsou jak pro děti a hlavně nesmyslné. Jako kdyby byl čerpal z filmu Kdo zabil elektroauto (Who Killed The Electric Car). Světové spiknutí.
Elektromobily zatím nedávají smysl, o čemž svědčí prodeje. Fiat Punto LPG za čtvrtinovou cenu vychází stejně co se týče ceny paliva. Jediný aspoň trochu použitelný je právě Ampera a jiná auta, která používají spalovací motor jako generátor.
Elektromobil? Nikdy
A vubec ta Tesla vypada jak kdyby si nekdo doma montoval hracku a inspiroval se Astonem a Ferrari, vypada to jak po domacku delane smejd. Nebrat
Teda ten Hanslián, co je to za snůšku blábolů? Podle něj jako kdyby se snad celý svět spiknul proti elektromobilům.
"Automobilka pracuje na navyšování dojezdu na jedno nabití. Aby to bylo třeba 500 kilometrů," pravil Hanslián.
--- Vždyť takové už 2 roky vyrábí - Model S. Automobilka teď pracuje na 3. generaci, aby to stálo pod milion - viz započetí stavby Gigafactory.
automobilka pracuje i na upgradu stávajících Tesla Roadster.
Běžte s tím elektrickým humbukem někam. Mimochodem, měl jsem možnost vyzkoušet Ferrari F430 - má zrychlení horší - za 4s, ale dojezd mnohem delší a u pumpy natankuji za pět minut, ne za pět hodin - a to ještě mám benzinku na každém kroku a nemusím hledat nějakou trafostanici pro ten elektronesmysl a pořád čumět na to kolik, že kilometrů mám ještě dojezd.
A ještě jsem zapoměl na to nejdůležitější - nastartujte Ferrari a šlápněte na plyn. To u Tesly neuslyšíte.