- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"kdyby to bylo častěji nebo ještě lépe pořád, bylo by to lepší,“ říkala dvaasedmdesátiletá Františka Strnadová"
To by mě zajímalo, jestli by paní Strnadová také ráda řídila trolejbus zadarmo nebo zadarmo pracovala ve fabrice, kde se trolejbusy vyrábí.
Milton Friedman říkával, že ekonomie je jednoduchá. Vše, co si musíte zapamatovat, je klesající tvar poptávky a že nic není zadarmo.
Jsou města kde je MHD zadarmo např. Frýdek Místek a jde to.
Loni podle něj dopravu zdarma v rámci Dne bez aut využilo málo lidí. „Kdo má auto, jede autem, taková je doba."
Jasný vzkaz všem aktivistům z Auto*matu a podobných nátlakových sdružení - Lidé MHD nechtějí jezdit, ani když je zadarmo. Lidé chtějí jezdit autem.
Ono kdyby lidé byli nuceni platit tržní cenu za zábor pozemku kvůli parkování jejich plechovky, tak jako je to běžné u veškerého jiného soukromého majetku, tak by si to řada z nich ještě ráda rozmyslela
Automobilimus je ve skutečnosti ještě socialističtější než MHD.