- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myšlenka vypadá dobře, ale skrývá se za ní heslo: S Icomem na věčné časy a nikdy jinak. Socan never more.
Mnohde by stačilo neházet klacky pod nohy jihomoravské IDS a nechat ji rozšířit třeba až po Žďár...Po Bystřici se to na trati 251 letos povedlo,i když klacků bylo požehnaně.Co takhle příští rok po železné dráze pár kilometrů od Níhova dál ke Žďáru?Kdykoliv jedu vlakem a vidím na tabulích IDS S3 Níhov,napadá mně:A dál jsou lvi...Nebo něco horšího.
Pane Večeřo a takhle bychom se zas vrátili k přirozeným trasám osobních vlaků, ověřených z minulosti. Například Jihlava - Nymburk, či Jihlava - Praha Libeň. Nebo H.Brod - Břeclav, HB - Nymburk, HB - Brno.To by bylo divení, že se vlastně ušetří, když se frčí skrz dva kraje, které se podělí o dotování....Ale pokud to řídí nýmandi a jedfná se o dotace, je vše marné, marné, marné.
V clanku se zminuje akorat problem v okoli Zdaru a Trebice - opet se resi, jak co nejvice urvat pro "moravskou" cast Vysociny a nalit tam prachy. V okresech HB a PE je snad vse v poradku a spoje tam o vikendech do vesnic jezdi????? V Jihlave zrejme vladnou zastupitele z techto regionu, kteri presmerovavaji penize prave sem na ukor ostatnich okresu. Pokud si vzpominam, zacalo to uz v obdobi nasi "neposkvrnene" vrcholne politicky za dnesni hnuti ANO. Tento kraj vubec nemel vzniknout...
Kraj byl vytvořen čárami na mapě, jen aby byl co nejvíce zbytečný a takhle to dopadlo... není se co divit.
Všechno špatně. Za vším bude schovaný příspěvek obcí - která nezaplatí, utře nos.
A proč najednou taková aktivita po mnoha letech? Brno úspěšně rozšiřuje, tak asi strach, že se nepodaří odklon nějaké koruny?
Nádherně nastavené na jednu jihlavskou dopravní firmu. No a věty "odborníků" jsou vytržené z kontextu.
Děkujeme krajský, ale ve na Žďársku se budeme snažit připojit k IDS JMK.
Přesně, dávám + a přeju Vám i všem ostatním šťastnou ruku při příštích krajských volbách.
Nojo, Icom má málo peněz.
Řidiči jsou buzerováni svými "manažery" .... a bude hůř.
Nemáš kravatu - 500,-
máš flek na autobusu - 500,-
Hlavně dojeď tam a tam, kartu vyhoď nebo tam dej magnet, ale tuto trasu odjedeš :-)
pa, Tvůj dispečer..
integrovaný systém by šel i na Vysočině, nejsme jinej kraj. Kecy pana Joukla
Jak se v tom angažuje Libor "dotovaná cukrárna" Joukl, tak mám jistotu, že to bude ještě horší než dnes.
bez paterni zeleznicni site? A co je spojeni Znojmo-Jihlava-Havl. Brod, Brno-Jihlava, Brno, Zdar, Havl. Brod? Ma snad Jihomoravsky kraj nejake lepsi zeleznicni spojeni?
Už to zase zavání nějakým kamarádíčkem z ICOMu nebo tak něco. Základem dopravy na Vysočině by jednoznačně měla být železnice, na některých tratích jí časově nemůže konkurovat ani bus, ani auto.