- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podobné situace nastávaly na I/14 mezi Jabloncem nad Jizerou a Poniklou po roce 1990 velmi často - protože po revoluci se na tu silnici začaly vydávat kamiony, které do té doby jezdívaly jen přes Tanvald, a najednou si to na nové trase přihasily k podjezdu 3,5 m... Hooodněkrát byla silnice zablokovaná na pěkných pár desítek minut, než to u hradského podjezdu kamioňák vycouval kilometr zpět nebo než se u maříkovského podjezdu otočil na fleku jen cca o metr delším než je celá souprava... Teprve někdy po roce 1997 stát uvolnil peníze na (dodnes trvající) rekonstrukci trasy Harrachov - Poniklá, v rámci které byly podjezdy prohloubeny na asi 4,2 m...
nechápu proč nákladní a dodávková auta nemají někde kolem budíků napsány mezní rozměry výšky a šířky. Nálepka za 0,01€ a ke spoustě podobných situací nemuselo dojít.
Sám to moc dobře znám. Firma mě pošle někam Tranzitem, honem honem, objížďka, náhradní trasa s podjezdem a co teď? Vybalit literaturu a študovat kterou variantu Tranzitu mám? (raději jsem to otočil a jel jinudy). A řidiči, co střídají různá vozidla, ti z toho musí mít hlavu jak pátrací balón.
Ono to tak horke nebude. Jel jsem pod tim mostem kdyz uz tam nakladak stal. Kdyby nemel nahore pridelanou klimu, tak by projel. Proto z meho pohledu nechapu tu drazni inspekci a cekani na posouzeni mostu kdyz vlaky po moste stale jezdi. Ten kamion nebyl nijak opreny do mostu. Maximalne si poskrabal klimu.
-Byla tam značka 3,8m!
-No a?
-My máme 4,2m!
-Však tam policajti nejsou...
4,2 nakladaky obycejne nemaji.