Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pod viaduktem v Třebíči se zasekl náklaďák. Tahali ho bez kol

Obrovské komplikace ve středeční odpolední dopravní špičce způsobil v Třebíči řidič nákladního auta. Snažil se podjet pod železničním viaduktem v Nádražní ulici. Jenže se pod něj nevešel a jednu z nejfrekventovanějších ulic ve městě zablokoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43i79ř90í 75E28r46b72e90n 1603354536487

Podobné situace nastávaly na I/14 mezi Jabloncem nad Jizerou a Poniklou po roce 1990 velmi často - protože po revoluci se na tu silnici začaly vydávat kamiony, které do té doby jezdívaly jen přes Tanvald, a najednou si to na nové trase přihasily k podjezdu 3,5 m... Hooodněkrát byla silnice zablokovaná na pěkných pár desítek minut, než to u hradského podjezdu kamioňák vycouval kilometr zpět nebo než se u maříkovského podjezdu otočil na fleku jen cca o metr delším než je celá souprava... Teprve někdy po roce 1997 stát uvolnil peníze na (dodnes trvající) rekonstrukci trasy Harrachov - Poniklá, v rámci které byly podjezdy prohloubeny na asi 4,2 m...

0/0
16.8.2014 22:37

J28i71ř44í 42Z36ý65k94a 9549503721250

nechápu proč nákladní a dodávková auta nemají někde kolem budíků napsány mezní rozměry výšky a šířky. Nálepka za 0,01€ a ke spoustě podobných situací nemuselo dojít.

Sám to moc dobře znám. Firma mě pošle někam Tranzitem, honem honem, objížďka, náhradní trasa s podjezdem a co teď? Vybalit literaturu a študovat kterou variantu Tranzitu mám? (raději jsem to otočil a jel jinudy). A řidiči, co střídají různá vozidla, ti z toho musí mít hlavu jak pátrací balón.

+13/0
13.8.2014 17:10

M75i22r55o11s60l73a36v 88B15u25d94a 9512142517602

Dobrý nápad. R^

+1/0
13.8.2014 18:20

J80a38n 63F35r26o69l27í46k 6786280885364

Ještě lepší jsem viděl v Holandsku. Před každým podjezdem je ráhno a na něm visí řetězy s kuličkami na konci. Někdy i víc řad. To je rozdíl mezi myslícími lidmi na západě a námi. M.j. je to vidět i na dopravním značení, řešením komunikací a pod. Vystouplé ostrůvky s ostrými hranami, přemíra dopravního značení, kruhové objezdy o průměru 5 m tam neuvidíte.:-P

+1/0
14.8.2014 11:20

J11o46s25e83f 71D44r57d49a 6610509282496

Jo kuličkami? To jsou možná pětikilové ocelové koule, ale zřetelně jsou funkční. Na silnici z Domažlic do Klatov je podjezd, kde několik metrů před ním byla nad silnicí zavěšená bytelná roura tlouštky stožáru pouličního osvětlení. Našel se kamioňák, který ji téměř protlačil korbou skrz onen železniční podjezd. :-)

0/0
14.8.2014 21:03

J86i20ř77í 36E48r27b20e70n 1153464596787

Pardón, ale nikdo rozumný si nedovolí nad veřejnou komunikaci zavěsit pětikilové ocelové koule. Představa, že se do tohoto trefí kamioňák, přetrhne závěs a ta koule je odmrštěna na protijedoucí auto, je až příliš živá... :-/

0/0
16.8.2014 22:40

M58i98r68o72s24l41a27v 46Z35i56k66m70u68n46d 7769623774503

Jak dlouho trvá podívání se do dokumentace od vozidla než vyjedete  ? Práce kvapná = málo platná ...

+1/−2
13.8.2014 19:48

J24i64ř53í 91Z89ý67k29a 9659943591770

teorie je to krásná, ale praxe je jiná. V tom kvapu jste rád, že máte s sebou papíry, kompletní náklad pro zákazníka a když jo máte čas, tak si aspoň obejdete auto jestli jsou gumy a světla OK. V hlavě si naplánujete trasu a i když víte, že tam není žádný podjezd, stačí jedna objížďka nebo neplánovaná změna trasy (zastav se ještě tam a tam) a jste v háji.

Případně jako já jezdíte pouze osobákem, takže takové věci vůbec neřešíte. Najednou sedíte v Tranzitu a po pár kilometrech čumíte na podjezd jak tele na nový vrata. Projet, neprojet?

+1/0
16.8.2014 15:12

M12i25r33o20s75l65a60v 72D52u12f12e71k 1697502271

To byla první věc,kterou jsem udělal,vylepení nálepek z rozměry vozidla.A máme to ve všech vozidlech,protože každé vozidlo je na rozměry jiné.A pak je převoz stavebních strojů kde ty rozměry a výška nákladu je každá jiná a nato máme něco jako tablet,který je zabudovaný ve vozidle.Akorát,že se to tam musí zadat,takže řidič si musí přečíst údaje v návodu na obsluhu toho daného stroje.

0/0
14.8.2014 5:26

P47e63t94r 30D79o83l24e48ž74e90l 4429816468891

Ono to tak horke nebude. Jel jsem pod tim mostem kdyz uz tam nakladak stal. Kdyby nemel nahore pridelanou klimu, tak by projel. Proto z meho pohledu nechapu tu drazni inspekci a cekani na posouzeni mostu kdyz vlaky po moste stale jezdi. Ten kamion nebyl nijak opreny do mostu. Maximalne si poskrabal klimu.

+4/0
13.8.2014 17:00

P32e98t75r 72M54a44c87h46á15l72e85k 7975596626266

-Byla tam značka 3,8m!

-No a?

-My máme 4,2m!

-Však tam policajti nejsou...

+5/−1
13.8.2014 16:41

F13i87l86i40p 27Š25l26e62s33i89n37g83e76r 3686256552851

4,2 nakladaky obycejne nemaji.

0/−4
13.8.2014 16:46

P75e58t13r 36M20a39c87h14á37l25e63k 7285566346496

Vyšší břemeno být nemůže?

0/−1
13.8.2014 16:54

M35i11r69o28s55l82a85v 37B15u94d86a 9852242277712

U auta s plachtou obyčejně ne.

0/0
13.8.2014 18:22

P30e51t48r 94M69a75c84h56á87l42e11k 7635686216886

Navíc to byl vtip.

+6/0
13.8.2014 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.