Diskuze

Těsně před zapnutím semaforů bouraly v nebezpečné křižovatce náklaďáky

Zhruba o hodinu se posunulo rozsvěcení nových semaforů na křižovatce v lokalitě Tři věžičky na okraji Jihlavy. Důvod odkladu jen potvrdil nebezpečnost tohoto křížení hlavní silnice mezi Jihlavou, dálnicí D1 a Havlíčkovým Brodem s odbočkami do Stříteže a průmyslových zón. Srazila se dvě nákladní auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Příčina nehody - rozrušení řidičů, kteří se těšili na semafory.

0 0
možnosti

Když se začal stavět obchvat Červeného Kříže a Antonínova Dolu a měla vzniknout tato křižovatka, tak Ředitelství silnic a dálnic zde prověřovalo dopravu. Největší dopravní zatížení bylo pouze na tahu Jihlava - Havlíčkův Brod. Z kolmých směrů jezdilo zanedbatelné množství aut. Kolem této křižovatky skoro nic nebylo. Nikdo z města ani kraje neřekl, že je zde naplánovaná průmyslová zóna a tak byla postavena křižovatka tak jak je. Až po dokončení obchvatu se rozprodaly pozemky až k silnici a začalo budování. Dokud zde Jipocar nepostavil logistické centrum, tak to ještě celkem šlo. Ale to již bylo na nějaké přestavby pozdě. Na kruháč zde není místo, ani na tak malý, jak je zvykem stavět v Jihlavě.

Spuštěním semaforů se okamžitě začaly tvořit kolony na přivaděči od Jihlavy (pod dálnicí je kvůli opravám průjezdný jen jeden pruh) a to hodně dlouhé.

Je to asi nejlepší řešení ze všech možných špatných :-(

1 0
možnosti
Foto

M26a25r23t84i27n 84O42c64h

11. 8. 2014 21:43

To je zase blbost. Semafor muze resit plynulost dopravy ale nezodpovida bezpecnost. Za tu zodpovida kazdy ridic.

0 1
možnosti

Čistě technická - ten tranbus z textu má být trambus? Což je dnes tak převažující a běžný typ kabiny, že se jako označení přestává používat. Navíc v našich krajích to bylo označení liazky...

4 0
možnosti

P90e17t17r 86B95á95č94a

11. 8. 2014 19:23

Krizovatka je uplne normalni a dokonce i celkem prehledna, akorat ridi za nic nestoji.

Semafor udela akorat jen dalsi kolony na hlavnim tahu.

6 1
možnosti

Me zarazi jedna vec. Stavi se nova krizovatka kde experti doporuci bud kruhac nebo mimourovnove krizeni, protoze se dopredu vi ze tam budou skarede nehody. Na experty se neda a udela se to podle pokladny ( nejlevnejsi reseni - padesatka v kombinaci se stopkou). A pak uz se jen jezdi pro raneny a odklizet trosky, klidne i nekolikrat tydne. Az budou prvni mrtvi, zacne se teprve premyslet co dal... Ze by konecne ten kruhac? ;-€

0 0
možnosti

Nevím, jestli jste teda ten článek četl, ale kruháč tam nebude. Uvažovalo se o něm i proto, že ho chtěl zaplatit Jipocar, kterému tudy jezdí dost kamionů, ale jak je v článku uvedeno, právě kvůli kamionům by se tam kruháč nevešel.

0 0
možnosti

Toto teda trvalo, už se o tom jedná x let. Jako vždy se to zbrzdilo na penězích. Město chtělo příspěvek od státu, ten ale řekl, že je to problém města - průmyslová zóna tam byla naplánovaná už hodně dávno, takže měli počítat s nějakým řízením provozu. Stát tedy nechtěl dotovat chybu jihlavských úředníků, což schvaluju.

0 0
možnosti