- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mají odpovědné a starostlivé řidiče. Nechtějí, aby se cestující veřejnost nachladila
V Třebíči jsem se něco najezdil a nikdy jsem nepotkal autobus se zapnutou klímou. Pravda, že na tolika zastávkách by bylo chlazení poměrně neúčinné. Jiné je to v Praze, kde jsou od sebe zastávky často více vzdálené..
Nejde jen o klimatizaci. Na linkách jezdí autobusy, ve kterých se nedá cestovat. Autobus Karosa č. 30 je v takovém stavu, že v zadní části se nedá být kvůli silným vybracím při chodu na neutrál, tj. na všech zastávkách a křižovatkách. Myslím, že by stálo za to, aby se o stav toho autobusu zajímala hygiena, protože otřesy jsou tak silné, že musí zanechat následky na zdraví cestujících.
Chtělo by to něco lepšího, třeba Peltierův článek. 50W 50x50 cm výjde na dve kila...
Pak se divte, že tím lidé nechtějí jezdit, když jim v těch vedrech nemůžete tu klimu pustit.