- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimochodem nějací Lojkovi zřejmě žijí na Telčsku a v okolí dodnes ...
Je nepochopitelné, že po prvním neúspěšném pokusu o atentát, ještě někam po městě jezdil. To ho chtěli vozit tak dlouho, až se atentát povede?
Možná ano, protože podle studie B. Bogdanoviće byly R-U orgány o atentátu informovány dva týdny před tím od srbských a ruských diplomatů. Ale "jestřáb" Potiorek to neřešil.
VYVĚSÍME! 2014 ... více na: http://zamoravu.eu/2014/05/vyvesime-2014/
Vážení přátelé, vyhlašujeme fotosoutěž „VYVĚSÍME!“. Jedná se o iniciativu nás všech bez rozdílu postavení, kultur a vyznání; nás, kterým Morava není lhostejná. Lidem z našeho okolí a celému světu dejme poznat, že máme Moravu rádi a jak moc nám na ní záleží.
Nejlepší záběry budou oceněny zajímavými věcnými cenami.
Problém byl, že Lojka nevěděl že se změnila původní trasa kudy měl jet. Po upozornění zastavil, začal couvat a toho Princip využil. Harrachovo auto mělo 5 pedálů a zřejmě to déle trvalo. Dlužno dodat, že na trase byli ještě 2 atentátníci.
Otázka je, zda by válka byla bez atentátu nebo nebyla s atentátem.
Jelikož Lojka Sarajevo neznal, měl se držet za vedoucím vozem-vozy. Ani jejich řidiči však o změně trasy nevěděli (místodržící Potiorek je zapomněl informovat).