Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zaměstnance slévárny přimáčkla těžká konstrukce, na místě byl mrtev

Ke smrtelnému zranění zaměstnance slévárny v Novém Ransku na Havlíčkobrodsku vyjížděli brzy ráno záchranáři a hasiči. Na třiačtyřicetiletého zaměstnance se sesmekly těžké rámy, které ho přirazily k zemi. Muž byl na místě mrtev.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V68á44c76l61a91v 88B22u10r56e46š 5889635536799

Hlavně jestli měl přilbu, aby z té nešťastné náhody něco měli i pozůstali, mrtvý svědek dobrý svědek, ale bez přilby automatické porušeni atd.atd.

0/0
3.6.2014 15:10

V38i87k91t35o55r 16N93á82r28o36ž55n57ý 3989452158

Kdyby neměl přilbu , nic se nestane...

Přilba jej v takovém případu jej dokáže ochránit tak maximálně před nějakým uvolněným šroubem

0/0
3.6.2014 15:16

V93i26k78t14o11r 66N88á42r22o95ž59n71ý 3849232148

Jak je možné , že tam byl úplně sám ?

+4/0
3.6.2014 14:37

T83o28m22á34š 82Š43i12m75e78k 2798201746601

Tohle není školka, tam nemusí být člověk s někým aby ho hlídal.

+1/−4
3.6.2014 14:42

V57i34k45t41o22r 64N51á52r72o84ž48n78ý 3709982588

Právě že to není školka a dle platné legislativy má zaměstnavatel povinnost poskutnutí první pomoci zaměstnanci , kdykoliv to bude třeba...

Tady je otázka , jestli by mu to k něčemu bylo ...nicméně takovou nebezpečnou práci vykonávat samotného člověka může jenom zaměstnavatel-gauner.

Takovouto práci v německých přístavech vykonávají obvykle dva až tři zaměstnanci (jeřábník+1-2 vazači)

+2/−1
3.6.2014 14:46

T22o59m55á31š 96Š15i32m71e39k 2868211326591

Toto se stalo v německém přístavu? Tohle byl jeřáb ovládaný ze zdola, kabel nebo dálkové ovládání jeřábu. Pochopím, že v německém přístavu asi neseběhne z kabiny jeřábu v dejme tomu 50 metrech dolů, nezahákne "kontejner" a zase vyběhne do kabiny. Vraťte se na zem.

0/0
3.6.2014 14:55

J23a13r35o30s56l24a81v 64Č70a24n40ě71k 8587626418548

Mám necelý měsíc po vazačských zkouškách a vazačem jsem už 25 let a neexistuje aby někdo manipuloval s jeřábem sám.

0/0
3.6.2014 14:59

V36á84c13l72a13v 26P66o30u64s53t63k52a 3120721112

Jo? Opravdu s každým jeřábem? A vy víte jaký to byl jeřáb? A byl to vůbec jeřáb?

0/−1
3.6.2014 15:00

J35a53r29o91s59l81a23v 57Č23a84n76ě57k 8877406898348

Ano opravdu z každým jeřábem.Podle popisu jak se to stalo,tak na slévárně šlo o jeřáb mosto

0/0
3.6.2014 15:05

V56á69c40l83a59v 35P28o86u19s85t68k10a 3910691272

A co když to byla jenom nějaká řetězová nebo lanová kočka? A je auto s HR také jeřáb? Musí si řidič takového auta vozit sebou proškoleného závozníka?

0/0
3.6.2014 15:07

V22i67k51t38o46r 15N42á48r94o54ž71n55ý 3599282488

Jestli to byla pouze kočka je úplně jedno...

A dělat práci se silničním jeřábem vyžaduje závozníka....neboť pokud někdo obsluhuje jeřáb a musí sedět v kabině těžko u toho bude ještě vázat břemeno

0/0
3.6.2014 15:09

V18á41c33l63a38v 94P42o41u27s74t27k10a 3140501942

No to velmi lehko, většinou mu ani nic jiného nezbývá.

0/0
3.6.2014 15:10

J54i56r31i 24O58s45v30a87l60d 2875514366907

Trolling pod clankem o tom ze se nekdo zabil v rachote? Co ty jsi za frustrata.

0/0
3.6.2014 18:06

T88o14m63á72š 37Š89i46m59e68k 2678161886261

určitě o jeřáb mostový (mosto neznám). Je jasné, že je ovladač na kabelu nebo dálkový. Prostě to byla nešťastná náhoda.

0/0
3.6.2014 15:11

J35a19r21o70s86l42a43v 54Č59a27n97ě37k 8147896728208

Píšu to z mobilu a to doplňování slov je děs.

0/0
3.6.2014 15:17

V45i12k50t53o15r 50N38á69r63o37ž76n59ý 3579932878

Ony nejsou pouze námořní přístavy , ale také říční , že ?

A v přístavech jsou běžně logistické areály , kde jsou naprosto běžné jeřáby...nejrůznějších druhů a typů...

A ten případ , který jste popsal vykonává jeden člověk (pokud tam není zaveden plně automatizovaný systém) a je zcela bezpečný. Protože ten kontejner nikdo neuvazuje. Jeřábník jej "drapne" speciálním vazákem. Kdyby se mu operace nepovedla a kontejner mu spadl , nikomu se nic nestane...neboť jeřábník je ve výšce a do manipulačního prostoru je zakázán vstup...takže se tam nikdo nepohybuje...

0/0
3.6.2014 15:06

T62o17m69á28š 93Š78i48m26e63k 2938561436541

Proto jsem dával kontejner do uvozovek, možná ste si nevšiml

0/0
3.6.2014 15:13

V46á73c98l85a56v 86P57o32u13s48t71k29a 3680821102

Já jsem v práci občas taky sám.

+1/0
3.6.2014 14:44

V33i14k66t93o11r 32N20á74r95o29ž53n26ý 3659632338

Jasně , řidič v kamionu je také sám...Nicméně takto rizikovou práci by sám nikdo dělat neměl...

+1/−1
3.6.2014 14:47

V89á21c92l93a25v 26P62o77u72s10t17k39a 3400141312

No, tenhle ji dělal.

0/0
3.6.2014 14:58

J56a73r19o65s25l39a88v 89Č49a52n23ě63k 8347896378428

Hrubým způsobem porušena bezpečnost práce.Na takovou práci musí být minimálně dva.

0/−2
3.6.2014 14:46

T41o65m49á24š 81Š17i75m87e84k 2178511876311

Zá váma stojí někdo za zadkem když pracujete? Jestli pracujete? Ptejte se řidičů kamionu jestli taky mají někoho vedle sebe když pracují (chápejte - řídí kamion)?

+1/−2
3.6.2014 14:48

J11a25r79o43s91l97a95v 51Č56a96n17ě60k 8327126548718

Řídit kamión a manipulovat s jeřábem je trošku rozdíl.Řidiči,kteří jezdí dálkově jsou v kabině taky dva.

0/−1
3.6.2014 14:51

V13á97c53l82a72v 73P97o73u63s16t74k65a 3430771402

No to opravdu nejsou.

+1/0
3.6.2014 14:58

T32o47m11á27š 51Š97i82m89e96k 2388451886191

Máte kamaráda kdo má nějakou přepravní společnost nebo aspoň kdo řídí kamion? Zeptejte se a pak se vraťte zpět a napište nám o tom.

0/0
3.6.2014 15:00

J52a16r31o84s72l43a23v 13Č52a44n47ě37k 8517816688388

Já to vidím v práci,když přijedou poláci pro materiál.Většinou jsou dva a ten druhý je těžko stopař.

0/0
3.6.2014 15:07

V90á31c84l22a29v 76P37o83u11s36t29k15a 3250621842

Hm, nevím co dělá ten druhý, ale jízdu auta nikterak neurychlí, pokud toto nemá spaní oddělené od prostoru řidiče, jinak mu žádný policajt v EU neuzná pauzu. Což nejspíš nemá.

0/0
3.6.2014 15:10

J44a37r18o64s20l10a53v 80Č70a43n27ě28k 8947656788248

Nevím,do kabiny se nedívám,ale podle velikosti bych řekl,že tam vleze postel úplně v pohodě.Ono je asi rozdíl kamión a kamion.

0/0
3.6.2014 15:14

V56á10c30l68a47v 24P13o95u32s39t92k10a 3700161922

Za sedadly má lehátko, to ale není považováno za prostor oddělený od prostoru řidiče. Takže i kdyby tam ti chlapi byli čtyři, tak jsou tam zbyteční.

0/0
3.6.2014 15:20

T97o37m81á62š 92Š23i73m13e27k 2908771146511

Ale ten materiál si musí naložit vlastníma rukama ne? Proto asi dva

0/0
3.6.2014 15:14

V84á58c18l88a44v 56P15o58u24s41t25k95a 3230151682

Řidič se o nakládku materiálu nestará, stará se pouze o jeho uložení a ukotvení na návěsu.

0/0
3.6.2014 15:18

T87o69m59á79š 98Š37i33m30e67k 2838261316421

No však, jeden řidič a druhej závozník (dříč)

0/0
3.6.2014 15:21

V36á26c51l55a45v 97P54o47u79s83t21k36a 3580871492

Jo jasně a ten dříč to tam šupe rukama. Lidi proboha proč diskutujete o něčem, co vám není ani trochu blízké.

+1/0
3.6.2014 15:24

V22i49k46t95o98r 67N44á39r30o27ž34n51ý 3579342878

Jak kdy a jak kde...jsou práce , kdy si řidič sám náklad nakládá i vykládá....

0/0
3.6.2014 15:29

V31á59c40l83a25v 86P24o73u50s76t16k24a 3490891752

Jo, ti co vozí písek a kamenivo zvednou korbu. To je pravda.

0/0
3.6.2014 15:31

J67a72r77o45s79l54a44v 79Č34a42n67ě81k 8227356278738

To by asi nezvládli.Naložit 25 tunové válce jsem ještě nikoho ručně nakládat neviděl.

0/0
3.6.2014 15:21

V12i89k54t94o88r 75N28á13r33o35ž34n71ý 3559322618

Záleží od firmy a od pracovního zaměření této firmy.

Znám kamionové firmy , kde se řidič nějakých 40-50 dnů nedostane domů a dopravci záleží na tom , aby to auto se co nejrychleji točilo....pak tam nasadí i dva chlapy...

A pak jsou samozřejmě firmy , které jezdí na kratší vzdálenosti , kde je druhý řidič takřka zbytečný....

0/0
3.6.2014 15:13

V30á88c40l51a65v 78P78o88u18s76t25k59a 3580821292

Auto bez ložnice se rychleji neotočí, i kdyby s ním jezdilo deset chlapů.

0/0
3.6.2014 15:21

V42i60k24t59o42r 22N59á44r79o78ž96n58ý 3419552298

Všechna auta jezdící dlouhé štreky jsou v naprosté většině případů vybavené ložnicemi...

Apropo... třeba u Bulharů je zcela běžné , že jedou do ČR v autě bez ložnice ve dvou :-)

0/0
3.6.2014 15:28

V20á17c78l20a16v 60P33o94u75s17t32k20a 3650861222

Drtivá většina tahačů je bez ložnice bez ohledu na to, jak dlouhé jezdí štreky. A lavice za sedadly není ložnice.

0/0
3.6.2014 15:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.