Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Liduprázdná linka číslo 6 mele z posledního. Pojede zdarma

Linka číslo 6 pendlující mezi jihlavským náměstím a městským nádražím vozí jen jednotlivce. Poslední pokus, jak přitáhnout cestující, bude bezplatný provoz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53a21v28e17l 41Ř96a41p47e74k 7222726989295

Už mám těch dotací a hloupých politiků plné zuby ;-€EURv

Je nejvyšší čas přehodnotit, zda se takoví lidé mají starat o naše životy, okrádat nás skrze daně a vysmívat se nám v novinách, či zda by nebylo lepší, aby každý z nás vzal část odpovědnosti na sebe a přestal být jen onucí v rukou těchto kašparů.

+1/0
20.3.2014 7:19

J91i11ř55í 85J41o49z40a 3668973790881

Je sice fajn, že linka 6 navazuje na vlaky. Přesto bych více uvítal, kdyby k městskému nádraží zajížděly linky č. 5, 12 a 36, které zjednodušeně řečeno jedou kolem. Přímé spojení z Masarykovým náměstím by zůstalo zachováno, navíc přímé spojení s nádražím by získaly městské části či obce Velký Beranov, Malý Beranov, Helenín, Antonínův Důl, Štoky, Červený kříž, Královský Vršek, Zborná, Lesnov, Horní Kosov, především si myslím, že by to také uvítali zaměstnanci společnosti BOSCH. Klidně bych si pak na ten vlak počkal i 30 minut.

+1/0
18.3.2014 19:49

L11e82n52k88a 85K87r37á80l84o69v42á 8523384814476

No tak hlavně - jestli tohle čtou "ti správní lidé" - se postarejte o to, aby spoj čekal i na zpožděné vlaky (samozřejmě ne hodinu, ale např. do deseti minut). Vzhledem k tomu, že tahle linka nikam jinam nezajíždí a je speciálně zavedená jen kvůli lidem z vlaků, v tom nevidím žádný problém, proč by nemohla jet pozdě. Nejednou se mi stalo, že vystoupím z vlaku a vidím už jen jak si milá šestka odbočuje na křižovatce. A to nebyl případ půlhodinového zpoždění - vlak přijel ve 14:36 (běžně ve 14:29) a šestka má jet ve 14:36, i přesto už byla pryč...Jasné, problém je s tím, že zase z náměstí jede zpět, ale koukala jsem na to a má tam rezervu...S tímhle přístupem je jasný, že se na to každej vykašle a radši jede na hlavní, když tam něco do deseti minut vždycky pojede..

+2/0
18.3.2014 8:35

S83l22a25v91o75m83í93r 67B43e42n17e70š 6442197670554

Linska číslo šest mele z posledního, ale důležité je, že číslo pět žije!

+1/0
18.3.2014 8:18

S40t39a68n40i23s88l57a88v 34D45o27l44e31ž68a13l 5571598129550

To je tak když se to dělá amatérsky, podepíšou dohodu s EU, že budou jezdit ke každému vlaku, přitom ani netušili, kolik vlaků denně jezdí. Na zbytečnou linku zdarma peníze jsou a tísíckát dotazované (a požadované) přímé linky do průmyslových zón z Březinek  jsou dle p. ředitele neufinancovatelné, přitom minimálně za posledních 10 let se nikdo neobtěžoval provést sebemenší průzkum, o co je zájem a o co ne. Jihlavská MHD je jeden velký chaos, uměle se vytvářejí linky o které nemá prakticky nikdo zájem a pak následuje ohromný údiv nad tím, že lidi raději jezdí po Jihlavě auty. Poté bude následovat zdražení MHD popř. zvýšení daně z nemovitosti, protože z něčeho se tyto pokusy platit musí.

+5/0
18.3.2014 7:49

P54e82t87r 22V63e16s25e18l56ý 7772266913700

A nezapomeňte na poplatky za odpad které jsou i po "slevě" skoro na maximu... Ale do nesmyslů, to se to investuje. Kterápak firma ten projekt dělala, možná by se ledacos vysvětlilo.

+1/0
18.3.2014 8:23

O26t24a 12S22u68k 5504338948644

Jihlava je maloměsto, tahle vzdálenost se dá dojít pěšky.

+1/0
18.3.2014 7:43

P36a67v40e65l 59Ř45a74p39e59k 7212426639235

Bohužel rozhodují dotace, nikoli reálná potřeba.

+1/0
20.3.2014 7:20

L72u52b27o15m34i97r 79K11u20b18a52t 4567273161650

Jestli jede 7 minut po příjezdu vlaku autobus na náměstí, tak to už tam člověk pěšky dojde sám. Teda skoro ...

+3/0
18.3.2014 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.