- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je něco tak vzdáleného, že se většina dnešní populace toho nedožije. Ale i pro komunální politiky je to dobrá příležitost, jak ukázat tvrdost odpor.
Ono počasí připomíná 1. duben ale ještě počkejte.....
Tady si najdete původní záměr v kraji Vysočina http://extranet.kr-vysocina.cz/download/odbor_uzemni/zur/B2_II.3.pdf a tady záměr ve Středočeském kraji http://up.webmap.cz/stredocesky/zasady-uzemniho-rozvoje/ a najednou je to jinak? Proč?
Třeba se pletu, ale je vůbec poptávka po tom, aby tu byla rychlotrať Berlín-Praha-Brno-Vídeň? Jestli je, tak bude tu i za 15 až 20 let? (doba, za kterou má být trať v provozu).
Lidé nejčastěji masově cestují kvůli zaměstnání - bude Evropa na takové úrovni, že Brňan bude masově pracovat ve Vídni a naopak - že se touto tratí budou denně přesouvat desetitisíce lidí?
Jinak v hromadné dopravě na vzdálenosti ve stovkách kilometrů věřím v automatická (neřízená člověkem) auta nebo autobusy.
A jsme zas u toho - "já to za barákem nechci, postavte si to jinde, hlavně né za mým barákem" Když to tak bude fungovat u všech staveb s veřejným zájmem, tak za chvilku se tu nepostaví ani km nové dálnice nebo železnice.
Problém je ten, že pokud se to s lidmi dopředu neprojedná, tak nikdo nemůže garantovat, že se mezi nimi nenajde někdo, kdo vlaku v rychlosti 350 položí šutr do cesty ...
Zase projekt jehož návratnost je kdo ví kde...vyperte výpravčí, místo prodeje jízdenek v malých obcích dejte automaty, snižte prachy a prémie v dozorčích radách a až si našetříte, pak mužete něco stavět.
jasný, bejt to na vás, tak tady ještě jezdíme na povozech s koňma :) dopravní infrastruktra patří k základům ekonomicky úspěšného státu.