- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A smutná pravda: " V prosinci řidiči nepoznají, že se na D1 do podzimu
pracovalo." Toho jsem se bál od začátku...
Krásná lež: "Provoz je po celou dobu
modernizace bez větších problémů." Jednou jsme se D1 nevyhli a cesta z Prahy do Jindřichova Hradce nám trvala místo 95 minut lehce přes 5 hodin. Tak nevím, ale asi bych to za "větší problém" považoval.
Rousínov není součástí modernizace. Ta má probíhat v úseku Mirošovice (21 km) - Kývalka (182 km).
Jak nám pánové z ŘSD opět nakrmily hlavy. Pokud vím i ze článků, které byly o modernizaci napsány na jaře, tak mělo být hotovo I a II etapa (provizorní rozšíření a realizace inženýrských sítí). Tyto etapy měli být hotovy do 4 měsíců (do konce srpna) a III etapan kompletní modernizace jednoho jízdního pásu. Bohužel situace je taková, že to, co mělo být hotovo do konce prázdnin není hotovo ani na začátku listopadu a ještě mají tu drzost psát o tom, že se pokračuje proto, že to umožňuje počasí.
Po D1 jezdím vcelku pravidelně, naposledy včera a musím říci, že kdyby napadl sníh a měly se uzavírky ukončit, tak to bude pěkný rachot, protože ještě nejsou nainstalována středová svodidla. Odpovědní pracovníci ŘSD, odpovědní za modernizaci D1 by měli svá místa opustit a na zhotovitele by měli být nasazeni kontrolóři kteří zabezpečí adekvátní postup prací.
Před omezením provozu se pan ministr dopravy Zbyněk Stanjura prsil, jak to stát dobře udělal, že práce budou probíhat 16 hodin denně. Před 6 hodinou ranní není na dálnici ani noha a zpravidla po 17hodině taky ne. Už je to nějaký čas co jsem ze školy, ale nějak mi nevychází rovnice 17-6=16.
Proč zde není ani slovo o tom VELKO-díle na D1 u Rousínova??? ... Doplňte je, prosím!
V prosinci řidiči nepoznají, že se na D1 do podzimu pracovalo.
Pěkný dvojsmysl... jen tak dál.
Oni to ridici bohuzel nepoznaji jeste peknych par let. A v tom je ten problem.
Modernizace???? Udělají to tak, že za pár měsíců to budou opět opravovat a vydělají na to další miliardy. Měli by se to naučit podle dálnic v Rakousku, Itálii, Německu a Chorvatsku, kde když jedete, tak je vše v pohodě bez oprav, Prostě podvody.
Na nemeckych dalnicich se neopravuje? Odkdy?
Je to tak, podle slov zhotovitele zůstanou oba dva pracovníci na stavbě minimálně do poloviny listopadu.
prectete si znova ten nadpis,neco vam tam chybi...